Mitä videoita katsotte YouTubesta?
Haluaisin löytää mielenkiintoisia videoita. Ei kiinnosta nämä trenditubettajat vaan haluaisin löytää hyviä ruuanlaitto, leivonta, matkailu jne videoita
Kommentit (6264)
NASA | Magnificent Eruption in Full HD
5.8M views 12 years ago
Vierailija kirjoitti:
NASA | Magnificent Eruption in Full HD
5.8M views 12 years ago
En tiiä että millanen Matti sitten on ollut, että Taina on jotenkin usein loukkaantunut. Mutta minusta hän on silti tosi sydämellisen oloinen. Sekin kun puhui miten kaunis Taina on, myös kun katsoi vihaisena häntä kun työpuhelin soi aamulla aikaisin. Luoja, eikö aikuinen ihminen siedä suuttumatta että toisen työpuhelin nyt soi. Olen kyllä pettynyt siihen millainen Taina on tässä suhteessa ollut. Mutta ehkä Matti sitten ei vain ole hänelle sopiva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä että millanen Matti sitten on ollut, että Taina on jotenkin usein loukkaantunut. Mutta minusta hän on silti tosi sydämellisen oloinen. Sekin kun puhui miten kaunis Taina on, myös kun katsoi vihaisena häntä kun työpuhelin soi aamulla aikaisin. Luoja, eikö aikuinen ihminen siedä suuttumatta että toisen työpuhelin nyt soi. Olen kyllä pettynyt siihen millainen Taina on tässä suhteessa ollut. Mutta ehkä Matti sitten ei vain ole hänelle sopiva ihminen.
Hups väärä keskustelu :D
Incredible footage of lynx in northern Minnesota
Minä katson Shako ja Raz joka päivä.Kertoo iranilaisista vuoristossa asuvista paimentolaisperheistä.Todella mielenkiintoisia,miten ihmiset voi asua.
Pre-Historic Mega Structures of Ollantaytambo Predating the Inca
I Show You What to Remove from Your Phone Before Using It
Plastic Makers Have A Big Secret
Amerikkalaisia Poliisivideoita, joissa joku sekoaa ja menee psykoosiin. Käsittämätöntä, kuinka ihminen voi kilahtaa, ja vielä naispuoliset.
Pre-Egyptian Technology Left By an Advanced Civilization That Disappeared