Mitä videoita katsotte YouTubesta?
Haluaisin löytää mielenkiintoisia videoita. Ei kiinnosta nämä trenditubettajat vaan haluaisin löytää hyviä ruuanlaitto, leivonta, matkailu jne videoita
Kommentit (6158)
Bernadette Bannerin muodin historiaa koskevia videoita.
Samantha Bullatin ja Rebecca Pattisonin Tudor-muotiin liittyviä videoita. Ja muiden vastaavia (esim"How to make a English Hood ca.1536.". Tai "French Hood Tutorial".)
Ja muita historia-videoita.
Viimeksi katselin ja kauhistelin livekuvaa Ottawasta ja siellä protestoivista rekkakuskeista.
Mikä FRIIKKI oli kohdassa 3:25!?!
Katson koronarokotteiden vastaisen protestin videoita joita Suomen media ei halua esittää koska ne kertovat miten upea protesti on kyseessä :)
Itse katson videoita jotka olen jo katsonut, koska niitä suositellaan minulle. Tai sitten katson videoita jotka eivät mitenkään "liitty aiheeseen". Kannattaa myös käyttää etsinnöissä filttereitä jotka eivät vaikuta mitenkään hakutuloksiin. Paras asiakas googlelle on ihminen joka ei käytä omia aivoja ja ei ikinä vaihda palvelua.
Omaan harrastukseen liittyviä videoita, aika usein harrastuksen tekniikan opetteluun
Siis nauttiiko joku oikeasti tämmöisten katsomisesta. Lapsi viety äidiltää, pidellään väkisin, äiti taustalla paniikissa... Oksettavan ITSEKÄSTÄ!!!
Jos oon sopivan pöhkössä mielentilassa ja haluan katsoa jotain ihan dilleä niin laitan hakusanoiksi "it's happening but" 🤣