Mitä videoita katsotte YouTubesta?
Haluaisin löytää mielenkiintoisia videoita. Ei kiinnosta nämä trenditubettajat vaan haluaisin löytää hyviä ruuanlaitto, leivonta, matkailu jne videoita
Kommentit (6158)
Vierailija kirjoitti:
MysteryScoop (tekoälyllä muokattuja historiallisia valokuvia):
Yllättävän onnistunutta. Näitä voisi katsoa enemmänkin!
(Southern Belle oli hieno, mutta... Nicola Tesla katsoi suoraan sieluun - ja Grand Duchess oli niin kaunis ja viattoman näköinen, että rupesin itkemään!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän onnistunutta. Näitä voisi katsoa enemmänkin!
(Southern Belle oli hieno, mutta... Nicola Tesla katsoi suoraan sieluun - ja Grand Duchess oli niin kaunis ja viattoman näköinen, että rupesin itkemään!)
Sama juttu minulla... Romanovan prinsessa oli huikean kaunis, ilmankin tuota videoeditointia. Kannattaa ilman muuta ottaa tuo MysteryScoop seurantaan. Olen ladannut varmaan jo parikymmentä videota kovalevylle. Jotkut noista tekoäly-videoista on huikean hyviä ja tuovat satoja vuosia sitten eläneet ihmiset hyvinkin elävinä eteemme.
MysteryScoopin innoittamana rupesin kuuntelemaan Bachia. https://www.youtube.com/watch?v=xzN6VwiZYMo
Vierailija kirjoitti:
MysteryScoopin innoittamana rupesin kuuntelemaan Bachia. https://www.youtube.com/watch?v=xzN6VwiZYMo
Ihan vinkkinä kun Bachista pidät. Youtubessa on valtavat määrät myös keskiaikaista (medieval music, ancient music, etc) musiikkia. Valitettavasti en muista yhtään säveltäjää tähän hätään, mutta sieltä löytyy niin katolilaista silloista kuoromusiikkia kuin myös maallisempiakin ralleja, tai sitten esimerkiksi luuttumusiikkia. Voin myös erittäin lämpimästi suositella Bachin joulumusiikkia.
Tässä jotakin mitä itse kuuntelen.
OpusIII - Fine day NINGEN ISU / Heartless ScatTuo Ningen Isu on heviä, ja itse en heviä niin paljoa kuuntele, mutta tuo bändi tekee aivan helevetin hyvää musiikkia!
Muutoin katselen Youtubesta erilaisia tutoriaalivideoita, viimeisimpänä Blenderiä käsittelevät tutoriaalit.
Live webkameravideoita enimmäkseen.
Videoita missä säikytellään ihmisiä.
Testaan vielä, miten linkki näkyy ilman tekstiä...
Tällä kanavalla keskiaikaisia versioita tunnetuista biiseistä:
Vierailija kirjoitti:
Muutamaa loistavaa piirtäjää, mm. Heather Rooney:
Katsoin toisenkin videon - säästää aikaa, kun katsoo toisen tekevän (sen sijaan että itse piirtäisi) ja vieläpä nopeutettuna. Sopivalla nopeudella...
Eka video sai minut eilen lukemaan Venäjän historiaa. Katsoin oikeita vanhoja valokuvia Mariasta. Hän oli herttainen (leuka ja posket vetosivat minuun), ja hänen kohtalonsa kosketti minua. Jos Maria olisi saanut vauvan, olen varma, että hänen vauvansakin olisi ollut "kuin Botticellin enkeli"!
Gina Maria Colvin Hill ytubetusta
kokkausvideoita ja hessuja tilannevideoita.
Akvaarioiden ja vivariumien rakennus- ja esittelyvideoita
Hassuja eläinvideoita
Ihmisten mokailuja ja huikeita suorituksia.
Ainiin, ja kaikenmaailman niksivideoita mm. 5-Minute Crafts ja CrazyRussianHacker
Vierailija kirjoitti:
Tässä jotakin mitä itse kuuntelen.
OpusIII - Fine day NINGEN ISU / Heartless ScatTuo Ningen Isu on heviä, ja itse en heviä niin paljoa kuuntele, mutta tuo bändi tekee aivan helevetin hyvää musiikkia!
Muutoin katselen Youtubesta erilaisia tutoriaalivideoita, viimeisimpänä Blenderiä käsittelevät tutoriaalit.
OpusIII - It's A Fine Day oli ekana soittolistallani viime keväänä, kun tein pyörälenkkejä. Se oli hyvä biisi aloittaa lenkki.
Yleisesti ottaen rauhallinen musiikki, jossa on suhteellisen voimakas idea, on mieleeni; en tiedä, miten asian voisi hyvin ilmaista... älykäs musiikki? (vs. neuroottinen, hyperaktiivinen tempo mutta lattea sisältö, tms.)
NINGEM ISU oli hyvä heviksi. Heviksi! Tuntui, että tätähän voisi kuunnella... jos olisi hieman pontevampi olo? Jos kaipaan staminaa, niin ehkä mulle riittää joku Iron Maiden (Waisted Years tulee ekana mieleen). En paljon ymmärrä hevistä. Japanilainen kulttuuri kiinnostaa, tuli tuosta bändisyä mieleen.
...Luulin etten rapistakaan, mutta viime vuonna yksi suosikkibiiseistäni oli Polo G, Lil Wayne - GANG GANG
Listalla oli myös Doja Cat, en edes tiedä mikä genre. Ja jotain ihan satunnaisia vanhoja, jotka jääny mieleen, esim. Kiesza https://youtu.be/Vnoz5uBEWOABlender tutoriaalit. Niistä kiinnostuin!!
Kaikki Suomimetalli reactionvideot mm. Natemares, jossa suomineito Tiina co-hostaa.
Richard Grannon.
Sam Vaknin.
Molemmat vahvasti psykologiaa. Puhuvat paljon narsismiaiheista. Sam Vaknin vaatii enemmän paneutuneisuutta psykologiasta mutta haastaa miettimään. Aika madon lukuja hän aikamme menosta latelee mihin mielessäni haluan vähän väittää vastaan, mutta who the f knows mihin tässä vielä päädytään..
Sitten hyviä Triggernometry, So what you re saying ja vaikka Benjamin Boyce. Ajassa liikkuvia aiheita ja haastateltavia.