Mitä videoita katsotte YouTubesta?
Haluaisin löytää mielenkiintoisia videoita. Ei kiinnosta nämä trenditubettajat vaan haluaisin löytää hyviä ruuanlaitto, leivonta, matkailu jne videoita
Kommentit (6265)
Elokuvareaktioita. "First time watching"
Ärsyttää, tunnen itseni IDIOOTIKSI, miksi katson kun joku toinen katsoo jotain lempielokuvaani? Miksi mä teen sitä. Oikeasti ärsyttää että tulee katottua. Mutta paha tapa jota en ole saanut lopetettua. Olen yrittänyt lopettaa.
Pääsin irti pelikoukusta (lopetin videopelit), mutta nyt katson sitte noita.
Ehkä siinä on joku sellainen että näkee sen lempparileffansa, lyhennyttyssä muodossa, jolloin kuluu vähemmän aikaa. Mutta taidan olla yksinäinen, kun ei ole tosielämässä leffakaveria. Mun kaltaisten yksinäisten tilannettahan nuo varmaan käyttää hyväkseen. Vaikee kuvitella että kukaan viitsii katsoa, jolla on hyvä kaveri tai kumppani jonka kanssa katsoa. Moni lahjoittaa rahaakin noille (Patreon), itse sentään en ole niin tyhmä
Edelliselle: eipä siinä mitään jos semmosia kattoo ja lähinnä kai monia kiinnostaa mitä mieltä muut ovat. Viihdettåhän se on eikä niin vakavaa. Varmasti niitä ns suositutkin katselee.
Pelaan pc-pelejä. Jatkuvasti jumissa jossain ja katson neuvot juutuupista.
Varoitus: videolla on välillä hiljainen selostajan puheääni ja yhtäkkiä huudetaan kun videon näyttäminen jatkuu. Controversial Shapeshifter Tornado is Most Unique in History Yuma
American woodcocks demonstrating some moves
Preppaaja lomalla, Santorinilla ahdasta. Ihmisiä työnnetty ahtaasti samaan kohtaan.
The Real Santorini, Greece
Ei herkille. Escape From Scientology
DIY | Miniature sandwiches made with Air dry clay | Miniature food
DIY | Miniature Pizza made with clay and resin
Slavic Paganism: Creations Stories, Deities, Influences, Spirituality, Folklore, & Baba Yaga
IDALIA MEGA STORM SURGE with Hurricane hammering Cedar Key, Florida
Jordan Peterson | This Past Weekend w/ Theo Von #460
Former Abortion Doctor Speaks Out (ft. Tony Levatino)
YoutubeJanin videoita.
Rodoksen striimii odotellessa..
Vierailija kirjoitti:
Former Abortion Doctor Speaks Out (ft. Tony Levatino)
45:46!
His little daughter is too wholesome
https://youtube.com/shorts/JYz1RPCTZ4g?si=H3y8cGq5hv1Fkzsp
Ei herkille! Hawaiji pohdintaa, eri näkökulmasta.