Miten puolisosi on viimeksi hemmotellut sinua?
Miten ja milloin? Kaikki arkinenkin hemmottelu sopii vastaukseksi. :)
Kommentit (21)
Hieronut jalkoja, jotka sohvalla makoillessa olivat hänen sylissään. Itse paistoin hänelle äsken lättyjä, kun toivoi :)
Vasen käsi kurotti kohti jääkaapin lenkkimakkaraa ja antoi sen oikealle kädelle:)
En halua että se hemmottelee. Hemmottelu on romantikoiden hommaa ja vihaan sitä. Haluan käydä itse hemmotteluissani.
Mahdollistaa mun kotonaolemisen.
Paljon pieniä arkisia juttuja, mua on helppo hemmotella ruoalla, en kaipaa lahjoja.
Jokunen kuukausi sitten hieroi mun hartioita. Sitä edellisestä kerrasta oli kulunut vuosia.
Tarkisti autoni renkaiden ilmanpaineet. Juu, osaisin itse, mutta teki tuon samalla, kun katsoi omasta autostaan.
Viimeksi taisi olla eilen kun telkkaria katsellessa kysymättä ja yllättäen eteen ilmestyi kupillinen marjoja naposteltavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi taisi olla eilen kun telkkaria katsellessa kysymättä ja yllättäen eteen ilmestyi kupillinen marjoja naposteltavaksi.
Oliko ulkomaisia marjoja niistä voi tulla hirveä ripuli
Vei viime viikonloppuna festareille katsomaan mun lempibändiä. Valitsi ja maksoi hotellin ja vei ravintoloihin ja kahviloihin, sekä osti fanituotteita festareilta :D
Mies toi enonsa luota mulle raparperiä. Oon koko alkukesän haaveillut raparperijutuista ja olin onnellinen kuin jalokiviä saanut . Pienet jutut voi joskus olla tosi suuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ulkomaisia marjoja niistä voi tulla hirveä ripuli
Jaa-a, joskus kotimaisia joskus ulkomaisia, mitä nyt kaupasta löytyy ympäri vuoden. Ei ole ollut laatuongelmia, jotka olisi aiheuttanut oireita. Tämän erän alkuperää en tiedä.
Keitti aamulla meille molemmille kahvia. Tänään, lähes joka aamu tekee niin samalla kun keittää itselleenkin.
Teki minulle tosi kauniin kukkakimpun mökillä viime viikolla,isoja saniaiskasveja mökin tontilta ja kukkapenkistä monivuotisia puutarhakukkasia.Ilahduin kun oli laitettu mökin rappuselle maljakkoon odottamaan kun tulin mökille
Järjesti hotelliviikonlopun aktiviteetteineen ja yllätyksineen juhlapäivän kunniaksi. Olin kyllä jotain tällaista häneltä suoraan toivonutkin pyöreän luvun kunniaksi, ei siis ole mitenkään yleistä meillä tämmöinen, mutta ihana kun halusi toiveen toteuttaa :)
Öljyä selkään. Ihana rentoutus;)