Mitä videoita katsotte YouTubesta?
Haluaisin löytää mielenkiintoisia videoita. Ei kiinnosta nämä trenditubettajat vaan haluaisin löytää hyviä ruuanlaitto, leivonta, matkailu jne videoita
Kommentit (6265)
Sasha's Story: An Insider's Perspective on Child Sex Slavery | #12
Olen katsonut viime aikoina japanilaisen vaskipuhaltimia soittavan bändin MOS:n musiikkivideoita:
Se koostuu viidestä naismuusikosta, jotka soittavat saksofonia, trumpettia ja vetopasuunaa.
Vierailija kirjoitti:
Sasha's Story: An Insider's Perspective on Child Sex Slavery | #12
Up
Let's UNMASK the DARK side of Finland's Solution To Homelessness
Tässä on yksi tämän kesän parhaista retkivideoista tähän mennessä. Moni retkitubettaja on mielestäni alkanut liiaksi yrittämään pitkiä ja haastavia reissuja. Videosta häviää silloin leppoisuus. Tämän kyseisen videon reitin olen kävellyt monesti, olisiko alle 70km, mutta kaunista seutua. Mielestäni videosta välittyy hyvin se, mikä itsellekin on tärkeää retkeillessä: nautiskelu ja kiirettömyys meinaan
Reaction To Surprising Facts About Finland
Tätä juNppaa on kiva kattoa... näkkyykö kamelinvarvas vaiko ei..
Keyboard AirPods 7 in 1 Cleaning Kit
Vierailija kirjoitti:
Keyboard AirPods 7 in 1 Cleaning Kit
Mä kopautan kevyesti näppäimistön kulmaa, kun näppäin on ylösalaisin. Imuroisin, jos omistaisin imurin.
Murmeli saa kokea puuvillapalmun kylvyssä.
Parents in California Are About to Lose Their Kids Under New Law | Erin Friday
Olen enemmän "koiraihminen", mutta jokin näissä viehättää...
Roswell bonded with our new kitten, almost instantly
Venjän presidentti laittaa perseilijät kuriin:
Vladimir P u t i n Signs Law Banning Gender Changes in Russia
Kotsumet eli ihanat kotieläinsaukot Hana ja Kotaro. Vetää hyvin vertoja kissavideoille.
Vierailija kirjoitti:
Venjän presidentti laittaa perseilijät kuriin:
Vladimir P u t i n Signs Law Banning Gender Changes in Russia
Olen kuullut huhua, että Suomen istuva presidentti otti vaimokseen kummiLAPSENSA - pitääkö tämä paikkansa?
Jos pitää, sehän on hieman "insestistä"...
Siitä voisi kai vetää johtopäätöksen, että ei laittaisi ko. perseilijöitäkään kuriin - hehän liittyvät jotenkin kyseenalaisesti lapsiin.
Tämä on tietysti pelkkää huhua ja spekulointia.
American Reacts to GENIUS Things Found in FINNISH Homes