Mitä videoita katsotte YouTubesta?
Haluaisin löytää mielenkiintoisia videoita. Ei kiinnosta nämä trenditubettajat vaan haluaisin löytää hyviä ruuanlaitto, leivonta, matkailu jne videoita
Kommentit (6213)
I Can't Believe They Did This?! Signature Shutdown!
Black tape project, satoja miljoonia katselukertoja muutamassa kuukaudessa. Kannattaa katsoa, ihan aivan huippumahtaa viihdettä!!
03-25-2023 Amory, MS - Tornado
Here's how the FBI and CDC are Tracking the UNVACCINATED
Transnaisten tekemiä videoita omasta elämästään. Minua kiehtoo se, miten irrallaan tavallisesta harmaasta arjesta he tuntuvat olevan - he elävät ikään kuin jossain reality-sarjassa.
One In a Billion Moments In Nature
Scariest Earthquake Moments. Ei herkille, vaikka ei ole pahimmasta päästä. Ei näy loukkaantuvia ihmisiä, enemmän maisema tai sisätila.
[Resin] Bottled handmade strawberry bead parts
Olen nyt löytänyt "how tribes react" tjs. eri asioihin. Nämä ihmiset Pakistanista ja olikohan Intiasta antavat palautetta näkemistään pätkistä.
Kerrassaan rakastettavia tyyppejä jane kommentit. Ei osannut kuvitellakaan kuinka näkevät asioita.
Flamenco, metalliyhtye, moottoripyökilpailut ect.
Ei turhia puheita eikä musiikkia, pelkästään luonnon ääniä
Koitetaas uudestaan:
Oi CrazyBowie, olet niin kaunis neito! Kunpa löytäisin vastaavan keski-ikäisen n. 38-48-vuotiaan viehkeän feminiinisen sinkkusuomineidon täältä Suomesta!
Charlie D'amelio on kyllä eri kiva. Vaikka en ihan kohde yleisöä ole kun 69-vuotta tulee täyteen, mutta kiva kokkausohjelma hänellä. Sometimes I dont want to be happyyyy😩
Near death experience -tarinoita siitä, miten vaikka joku on meinannut hukkua ja kokenut sellaisen uskomattoman kokemuksen, missä "sielu" noussut ruumiista jne. Aika hiton mielenkiintoisia!
What do artists do all day -dokumenttisarjan olen myös varmaan katsonut kokonaan.