Mitä videoita katsotte YouTubesta?
Haluaisin löytää mielenkiintoisia videoita. Ei kiinnosta nämä trenditubettajat vaan haluaisin löytää hyviä ruuanlaitto, leivonta, matkailu jne videoita
Kommentit (6213)
Pitää valita lähinä sen mukaan ettei oo mainoksia, eli katson mm Evoluutiomiestä ja Tallahaasseessahallatia
Tucker Carlson: The truth needs to come out
Billy Graham saarnoi/evankeliointei
Välil tontist kodiks,timpurilt talo,eetun völjyssä
Paria naista jotka kuukaudesta toiseen yrittävät tulla raskaaksi. Athina Karpouzis on yksi heistä. Hän on nyt toista vuotta yrittämässä kolmatta lastaan ja joka kuukausi tekee negoja raskaustestejä aloittaen 7 dpo:sta. Kommentoijat ovat joka kuukausi kommentoineet että joo mä nään viivan joo niin määkin vaikka mitää selkeitä viivoja ei oo. Sit tietty mielenkiinnosta seuraan Porilaisen nuorenparin elämää näin häittensä alla.
Just now! Volcano Merapi has exploded! Indonesia is covered in ashes!
Beautiful wasp zombifies cockroach
Aihe on mielenkiintoinen ja video kauniisti toteutettu. Silti ehkä oksettavin video, jonka olen nähnyt.
You Will Never Do Anything Remarkable
How to Make a Modern LED Infinity Illusion Mirror
CBDCs Almost HERE! Why This Really Worries Me!
Milloin mitäkin. Yleensä lemppari julkkisten haastaatteluja. Ralph Fiennes, Hugh Grant, Felicity Jones, Charles Barkley. Tai koira pätkiä. Mutta nyt jostain syystä youtube suositteli mulle Fergien versiota Amerikan kansallislaulusta jonkun pelin alussa ja olen nauranut ääneen niille pelaajien ilmeille:D
Pipo Production on hyvä löyty. Kanavalla siis videoita, joissa tehdään biisejä eri artistien tyylillä, esim. tehdään biisi kuin Irwin jne. Ihan super osuvia lopputuloksia.
Swimming With Wild Seals For 20 Years
Using Salt to Optimize Mental & Physical Performance | Huberman Lab Podcast #63
Hylje!