Mitä videoita katsotte YouTubesta?
Haluaisin löytää mielenkiintoisia videoita. Ei kiinnosta nämä trenditubettajat vaan haluaisin löytää hyviä ruuanlaitto, leivonta, matkailu jne videoita
Kommentit (6265)
How to Draw Trees with Pen and Ink
Petteri Mikkosen, Ville Mäkipellon, Kaamoksen, Pinja-Mari Jiroutin, Mantikorin, Annukka Lascellesin ja sellaisen uskonnollisen kanavan kuin Kiviä kengässä videoita kuuntelen. Siis kuuntelen, en katsele koska teen samalla jotain muutakin.
Kaikenlaisia kokkausvideoita, avaruuteen ja maailmankaikkeuteen liittyviä videoita, travelblogeja, kauhuvideoita ym. Nyt kun miettii, niin varmaan 90% netissä vietetystä ajasta tulee oltua youtubessa
Mä kun teen kääretorttua jouluksi niin Hellapoliisia tulee silloin katsottua.
Helpompi tehdä kääretorttua, kun näkee miten se tehdään.
Mä oon yhtenä jouluna jo tehnyt ja tänä vuonna uudelleen ja molempina kertoina Hellapoliisi.
Man Died For 45 Minutes, Put In A Body Bag & Went To Heaven - Near Death Experience
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi YouTube TYRKYTTÄÄ Ronaldoa? Estän kaikki nämä tyrkyt. Jos käytän nettiä ei-kirjautuneena, tarjoaa toistuvasti Ronaldoa. Yök.
Youtubehan ehdottelee videoita katsomiesi videoiden perusteella. Ootko kokeillut alanuolittaa videoita, jotka sua ei miellytä? Niin voisi poistua epämiellyttävät videot youtuben suositteluista.
En ole katsonut yhtäkään videota, jossa olisi Ronaldo - koskaan, hetkeäkään.
Itse asiassa, olen estänyt jokaisen kanavan, jossa esiintyy Ronaldo. (En siis ole alanuolittanut, koska en päästä videoita käynnistymään.)
Vuonna 2020 tapahtui muutos, jossa YouTube yhtäkkiä lakkasi tarjoamasta minulle uusia videoita, kuin pieniä satunnaisia määriä. Ronaldo lakkasi - JA LÄHES KAIKKI MUU SAMALLA...
Robaldo on aggressiivisesti tyrkyllä käyttäessäni joskus toista Google-tiliä, etsiessäni videoita randomisti.
Ymmärrän, että Ronaldo on suosittu, mutta joku raja... Jos ehdotuksissa on kolmekin Ronaldo-tyrkkyä, vaikka en seuraa mitään urhrilua YouTubesta (!) ja maailma on muitakin aiheita pullollaan.
Onko Googlella joku Ronaldo-fiksaatio?
On YT-kanavia, jotka olen tilannut yli 2 vuotta sitten, ja joiden uusia viikottaisia juljaisuja YT ei KOSKAAN ehdota mulle (esim. yks suosittu ulkomaalainen kokki). Mun täytyy aina etsiä ne julkaisut kanavatilauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi YouTube TYRKYTTÄÄ Ronaldoa? Estän kaikki nämä tyrkyt. Jos käytän nettiä ei-kirjautuneena, tarjoaa toistuvasti Ronaldoa. Yök.
Youtubehan ehdottelee videoita katsomiesi videoiden perusteella. Ootko kokeillut alanuolittaa videoita, jotka sua ei miellytä? Niin voisi poistua epämiellyttävät videot youtuben suositteluista.
Itse asiassa, olen estänyt jokaisen kanavan, jossa esiintyy Ronaldo. (En siis ole alanuolittanut, koska en päästä videoita käynnistymään.)
Vuonna 2020 tapahtui muutos, jossa YouTube yhtäkkiä lakkasi tarjoamasta minulle uusia videoita, kuin pieniä satunnaisia määriä. Ronaldo lakkasi - JA LÄHES KAIKKI MUU SAMALLA...
Robaldo on aggressiivisesti tyrkyllä käyttäessäni joskus toista Google-tiliä, etsiessäni videoita randomisti.
Ymmärrän, että Ronaldo on suosittu, mutta joku raja... Jos ehdotuksissa on kolmekin Ronaldo-tyrkkyä, vaikka en seuraa mitään urhrilua YouTubesta (!) ja maailma on muitakin aiheita pullollaan.
On YT-kanavia, jotka olen tilannut yli 2 vuotta sitten, ja joiden uusia viikottaisia juljaisuja YT ei KOSKAAN ehdota mulle (esim. yks suosittu ulkomaalainen kokki). Mun täytyy aina etsiä ne julkaisut kanavatilauksista.
Mä ainaskin oon valinnut kaikki ilmoitukset kanavatilauksistani niin mun ei tarvitse etsiä niitä uusia videoita.
Youtube alkorytmit antaa suurinpiirtein niitä ehdotuksia ja välillä itsellenikin tulee ihan vääränlaisia suosituksia.
Aika useasti itsekin joudun kirjoittamaan mitä haluan katsoa seuraavaksi.
Katselen Niilo22:sta ja Paulin pelividoita, sekä Juufinia. Wakashukoa seurasin joskus aiemmin, mutta kun hän "järkevöityi", lakkasi kiinnostamasta.
Pitäiskin joskus oikein perkailla tätä ketjua, että mitä kaikkea kivaa löytyisi, kun tietäisi. Esim. Juufin niissä Suomitube-vidoissaan mainosti jotain mielenkiintoisia naisvloggareita, mutta kun eivät jää nimet mieleen...
Aijoo, Pasi Viheraho unohtui mun listasta. En ole useinkaan kanssaan ihan samaa mieltä, mutta hänen jutusteluaan ja miehistä kokkailuaan on mukava kuunnella.
Videoita joissa yritetään todistella mm. sitä että elohim (the powerful ones?) on todellinen monikollinen nomini, eikä yhteen jumalaan viittaava, kunnioituksen takii pluraalinen muoto. Hepreassa -im on (enimmäkseen?) maskuliinisukuisten sanain monikon pääte. Esimerkiksi raamatun eka lause: b'reshit bara elohim...
En ole uskovainen, mutta katselen muun muassa kahden fransiskaanimunkin pitämää kanavaa. Ihan sillä, että minusta on kiva ymmärtää paremmin muidenkin maailmankuvaa. Näillä kahdella on ihan järkeviä juttuja, ei tuomitsevia vaan informatiivisiä ja hauskojakin.
Vierailija kirjoitti:
En ole uskovainen, mutta katselen muun muassa kahden fransiskaanimunkin pitämää kanavaa. Ihan sillä, että minusta on kiva ymmärtää paremmin muidenkin maailmankuvaa. Näillä kahdella on ihan järkeviä juttuja, ei tuomitsevia vaan informatiivisiä ja hauskojakin.
Upon Friar Review, jos jollakin kiinnostaa.
Pöllökanava. An owl in an ice helmet came home to thaw. Cloudberry cat walks in the icy rain
A Cozy Night in my Cliff Shelter, Caught in a Thunderstorm, Mushroom Hunting, Bushcraft Skills
Preppaaja testaa varusteita, maastoutuminen. Realtree Edge Effectiveness Test - Fall Deer Woods
Täysin suojaamaton luola (pudotus) metsässä, sinnehän voisi joku pudota pimeässä. We Found A 150 Foot Deep Cave In The Forest
Tare on ihan mahtava hahmo youtubessa, puhuu yhdessä ikkunassa tuolla:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ronaldo on aggressiivisesti tyrkyllä käyttäessäni joskus toista Google-tiliä, etsiessäni videoita randomisti.
Mä ainaskin oon valinnut kaikki ilmoitukset kanavatilauksistani niin mun ei tarvitse etsiä niitä uusia videoita.
Mulla on 40 kanavatilausta, joissa ladataan videoita aktiivisesti. Katsoin äsken, että näistä ainoastaan eilisessä tilauksessa oli valittavana Ilmoitukset -> kaikki, automaattisen valinnan ollessa "yksilöidyt" ja kolmannen vaihtoehdon "ei mitään". Kaikissa muissa kanavissa sanan Ilmoitukset tilalla oli sana Etusivu. Puhunko oikeasta asiasta?
Vaikka tilanne jo pitkään ollut kuten yllä kuvasin, vain osasta kanavia siis tulee automaattisesti näkyville uusin julkaisu, kun avaan YouTuben. (Esim. kavavasta Redacted tulee kaikki, mutta kanavasta Living Big In A Tiny House ei mitään.)
Mitään randomia ei juuri koskaan tule. Ellei YouTube näytä uusia julkaisuja tilauksistani, se näyttää videot jotka olen jo katsonut (osittain tai kokonaan). Aluksi YT:n etusivu olikin käytännössä katseluhistoriani... Vasta tilausten lisääntyessä etusivulla alkoi olla uusia julkaisuja.
Joskus tulee random ehdotus, joka kenties liittyy aiheeseen, jota olen googlettanut.
Mulle tuli usean kuukauden ajan vain mainoksia, joissa oli puolialastomia ihmisiä Kalvin Klein -alusvaatteissa ja toisena vaihtoehtona oli mainoksia, jossa oli viittaus seksuaaliseen poikkeavuuteen. Kun olin antanut asiasta toistuvasti (lähes päivittäin) palautetta 3-4 kk:n ajan, se loppui.
En ole googlettanut tms. ko. alusvaatemerkkiä, enkä käytä internettiä seksuaaliseen sisältöön (ostokset tms.), lukuun ottamatta psykologian opiskelua jossa olen joskus tehnyt haun esim. sanalla "seksuaalihäiriöt". Ja vaikka olisin googlettanut jotain oudonpaa, en ymmärrä YT:n toimintaperiaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Youtube alkorytmit antaa suurinpiirtein niitä ehdotuksia ja välillä itsellenikin tulee ihan vääränlaisia suosituksia.
Aika useasti itsekin joudun kirjoittamaan mitä haluan katsoa seuraavaksi.
Mä olen siis toivonut suosituksia, jotka saattaa olla vääränlaisia, koska siten saan uusia ideoita. Mutta periaate tosiaan muuttui parisen vuotta sitten, ja joudun etsimään uutta ei-kirjautuneena Googleen; siinäkin tapauksessa suosittaa mielestäni hyvin kapeanielisesti!
Tehdään erilaisia solmuja. 8 Awesome Paracord Zipper Pulls | Easy Zipper Pull Ideas.