Mistä saa Cliniquen meikkejä? Ripsari hakusessa.
Ei ollut Prismassa, Cittarissa eikä Tokmannilla.
Kommentit (27)
Yksi erinomainen 38 asteisella vedellä lähtevä on apteekin Idun sarjan Vatn-ripsari, mutta ei kyllä taida olla ruskeana.
Maybellinen Snapscara on myös tuollainen vedellä lähtevä ja sitä on minusta Prismassa ollut ruskeanakin. Sekä Isadoran All Day Long Lashia on ainakin mustanruskeana.
Vierailija kirjoitti:
No se Sensai sai haukut siinä vertailussa niin mieluummin kokeilisin paremmaksi kehuttua. Ja ruskeaa.
Mä olen käyttänyt kumpaakin ja Sensai voittaa ylivoimaisesti. Cliniquen ripsari varisee ja hylsy kuivahtaa nopeasti. Sensain 30˚ volumising mascara on vaan paras joka tavalla (imho).
Vierailija kirjoitti:
Clinique ei ole markettimerkki.
Status tippuu heti, kun tuote tulee markettimyyntiin.
Koskee myös parfyymejä.
Clinique on muuten esim. USAssa markettimerkki ja onpa sitä saanut täällä meilläkin joskus Tarjoustalostakin... Ei se mikään halpismerkki ole tietenkään vaan ns. keskihintainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se Sensai sai haukut siinä vertailussa niin mieluummin kokeilisin paremmaksi kehuttua. Ja ruskeaa.
Mä olen käyttänyt kumpaakin ja Sensai voittaa ylivoimaisesti. Cliniquen ripsari varisee ja hylsy kuivahtaa nopeasti. Sensain 30˚ volumising mascara on vaan paras joka tavalla (imho).
No saako sitä siis myös ruskeana?
Vierailija kirjoitti:
Yksi erinomainen 38 asteisella vedellä lähtevä on apteekin Idun sarjan Vatn-ripsari, mutta ei kyllä taida olla ruskeana.
Maybellinen Snapscara on myös tuollainen vedellä lähtevä ja sitä on minusta Prismassa ollut ruskeanakin. Sekä Isadoran All Day Long Lashia on ainakin mustanruskeana.
Snapscaraa oli joka marketissa kyllä, mutta vain mustana ja sähkönsinisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole Clinique High Impact ikinä varissut, levinnyt tms. Saa hyvännäköiset ripset ja lähtee hyvin pois pelkällä lämpimällä vedellä. En kyllä tiedä onko muuta väriä kuin musta.
Kerran mulla oli Dermosilin 38-ripsari, muttei sitäkään ole kuin mustana.