Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammatti herkälle ja vastuusta ahdistuvalle?

Vierailija
04.02.2020 |

Olen omasta mielestäni ihan tavallisen äo:n omaava 25-vuotias nainen. Opiskelen tällä hetkellä yliopistossa, mutta ahdistus ja uusien asioiden pelko vaivaavat. Tunnen olevani liian huono työelämään ja pelkään tekeväni virheitä. Otan siis vastuun todella raskaasti. Yritän pakottaa itseni tekemään asioita joita pelkään ja käyn kesätöissä myös. Alkukesä on aina yhtä paniikkia, mutta loppukesästä tuntuu jo jonkin verran paremmalta. Tosin tuolloinkin ahdistusta esiintyy aalloissa. Lamaannun helposti jos minun oletetaan oppivan kaikki kerralla ja tarvitsen hetken aikaa sopeutuakseni uuteen tilanteeseen. Jos saan aikaa niin olen kyllä ihan pärjäävä, luotettava ja tunnollinen työntekijä. Mikä ammatti minulle voisi sopia? Pelkään, että en kelpaa mihinkään ja, että minulla ei ole tulevaisuutta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi.

-Herkkä ja vastuusta ahdistuva M31

Vierailija
2/4 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko ainoa lapsi ja ns. kympin tyttö ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus uutta työtä aloittaessa on varsin yleistä, siitä vaan ei hirveästi puhuta. En osaa sanoa mitään alaa, mutta yleisesti ottaen kannattaa ottaa vaan hetki ja päivä kerrallaan ja antaa itselleen armoa ensimmäisten viikkojen aikana. Ikään kuin lupa siihen että nyt tuntuu pahalta, mutta kyllä se aikaa myötä helpottaa.

Niiin on yleensä työssäkuin työssä. Jos vielä parin kk - muutaman kk päästä tuntuu samalta, sitten voi miettiä onko vikaa työssä vai siinä ettei oikeasti sopeudu.

Vierailija
4/4 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletko ainoa lapsi ja ns. kympin tyttö ?

Minä olen ainoa lapsi! Miten se liittyy tähän?

M31