Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä saa Cliniquen meikkejä? Ripsari hakusessa.

Vierailija
04.02.2020 |

Ei ollut Prismassa, Cittarissa eikä Tokmannilla.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokokselta, Stockalta.

Vierailija
2/27 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoasemalla hyvät valikoimat. Sieltä aina katellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupoista, katso kuukkelista.

Vierailija
4/27 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emotion on kyllä taivaanlahja ihmiselle. Edulliset hinnat, paljon tarjouksia ja hyvät tuote-esittelijät (myyjät tosin ihan paskoja, yks antoi mulle kerran tuoksunäytteitä kaupan päälle, niin joku oli nyysinyt tuoksut pahvien välistä, kun kotona aloin testailemaan, iso pettymys).

Vierailija
5/27 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Sokoksia eikä Stockia täällä ja lentoasemallekaan en ole ihan heti menossa. Pitänee sitten tilata netistä.

Mites jos tilaa saman tien kaksi, säilyykö toinen avaamattomana miten kauan?

Vierailija
6/27 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emotion on kyllä taivaanlahja ihmiselle. Edulliset hinnat, paljon tarjouksia ja hyvät tuote-esittelijät (myyjät tosin ihan paskoja, yks antoi mulle kerran tuoksunäytteitä kaupan päälle, niin joku oli nyysinyt tuoksut pahvien välistä, kun kotona aloin testailemaan, iso pettymys).

Ja tähän vielä semmoinen, että kerran kun tilasin verkkokaupasta, niin heiltä tuli kylkeen ilmaisnäytteitä, jotka olivat ehjiä pakkauksia, ja vieläpä mielenkiintoisia uusia tuttavuuksia. Ja joku vielä ihmettelee, miksei kivijalkakaupat menesty.

Vierailija
7/27 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin olisihan täällä vissiin Emotion. En ole ikinä käynyt. Voiskohan sinne laittaa viestin ja kysyä onko haluamaani tuotetta heillä? Ei tulisi taas hukkareissua jos ei olekaan.

Vierailija
8/27 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin olisihan täällä vissiin Emotion. En ole ikinä käynyt. Voiskohan sinne laittaa viestin ja kysyä onko haluamaani tuotetta heillä? Ei tulisi taas hukkareissua jos ei olekaan.

Tottakai voi, tai pirauta niin saat vastauksen saman tien.

Vierailija
9/27 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Käytän

Ostan Cliniquen tuotteita Emotionista tai matkoilla.

HKI-VANTAAN kentällä kalliimmat hinnat.

Vierailija
10/27 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen omistaja rahoittaa laittomia siirtokuntia Israelissa, ei kannata rahojaan sille antaa. Valitse joku muu merkki. 

Vierailija
11/27 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clinique ei ole markettimerkki.

Status tippuu heti, kun tuote tulee markettimyyntiin.

Koskee myös parfyymejä.

Vierailija
12/27 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kicksiltä löytyy hyvät valikoimat kosmetiikkaa, hiustenhoitotuotteita jne. Niillä on myös verkkokauppa.

Vierailija
13/27 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cliniquen omistaja rahoittaa laittomia siirtokuntia Israelissa, ei kannata rahojaan sille antaa. Valitse joku muu merkki. 

Oikeesti vai?! Onko linkkia. Menee banniin koko merkki, jos nain on. 

Vierailija
14/27 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haluaisin että ripsari on kestävä mutta pestävissä pois lämpimällä vedellä, ja sitten vielä että väri olisi ruskea eikä se iänikuinen musta, joka ei edes sovi läheskään kaikille. Tämä Cliniquen ripsari täyttää ehtoni ja jossain vertailussa sai hyvät arviot. Haluaisin kokeilla.

Vierailija
15/27 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Kanebolla ole myös tuollainen ripsari? Vai onko se nykyisin Sensai? Joku 38C tai jotain? Pysyy muuten, mutta lämpimällä vedellä lähtee kun sormilla ottaa, lähtee sellaisina liuskoina. Itse käytän ripsaria aniharvoin, hyvä jos joka toinen vuosi joudun ostamaan uuden. Tuo 38C on luottoripsari mulle, näin vähällä käytöllä ei paljon uusia arvaa lähteä kokeilemaan.

Vierailija
16/27 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se Sensai sai haukut siinä vertailussa niin mieluummin kokeilisin paremmaksi kehuttua. Ja ruskeaa.

Vierailija
17/27 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun haluaisin että ripsari on kestävä mutta pestävissä pois lämpimällä vedellä, ja sitten vielä että väri olisi ruskea eikä se iänikuinen musta, joka ei edes sovi läheskään kaikille. Tämä Cliniquen ripsari täyttää ehtoni ja jossain vertailussa sai hyvät arviot. Haluaisin kokeilla.

Tuuheutta sillä ei saa, mutta perusripset kyllä. Ja pysyy hyvin. Itse tykkään enemmän Estee Lauderin vastaavasta (ruskeaa ei taida vain enää saada Suomesta), mutta rahasyistä otin käyttöön Maybellinen, joka pysyy paremmin kuin useimmat. Sitäkään ei kyllä saa ruskeana Suomesta. En tiedä, miksi maahantuojat eivät tajua, että suomalaiset ovat kalpeita.

Vierailija
18/27 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin ylipäätään selviydyt jokapäiväisestä elämästä, jos olet noin avuton?

Vierailija
19/27 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noin ylipäätään selviydyt jokapäiväisestä elämästä, jos olet noin avuton?

En ostele joka päivä meikkejä. En edes joka vuosi.

Vierailija
20/27 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuuheutta sillä ei saa, mutta perusripset kyllä. Ja pysyy hyvin. Itse tykkään enemmän Estee Lauderin vastaavasta (ruskeaa ei taida vain enää saada Suomesta), mutta rahasyistä otin käyttöön Maybellinen, joka pysyy paremmin kuin useimmat. Sitäkään ei kyllä saa ruskeana Suomesta. En tiedä, miksi maahantuojat eivät tajua, että suomalaiset ovat kalpeita.

No sepä se kun haluan ruskean. Joskus kauan sitten 😃 minulla oli ruskea ja minusta se sopi minulle mustaa paremmin ja korosti silmien sinisyyttä. Pehmeämpi ja luonnollisempi väri, mutta ilmeisesti ei ole nykyisten valtavien (teko)räpsyripsien aikaan muodissa.