Apua, meidän märkätila pääsi kuivumaan! Tuleeko tästä ongelmia, pelkään sisäilmaongelmaa :/
Olin viikonlopun matkoilla ja tuo pääsi kuivahtamaan vaikka kastelin ja liotin sen huolellisesti ennen matkaa. Oonko pilannut nyt meijän märkätilan? Help! Ja vinkkejä miten saatte märkätilan pysymään märkänä matkan ajan.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Mitä vıttua sinä oikein selität?
Väsynyt provo.
Laita seinälle HOME SWEET HOME -teksti ja ongelma hoituu sillä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Saako noita sellaisina joissa on jo valmiiksi mustia pilkkuja? Sopis paremmin sisustukseen.
Minä teille märkätilan näytän.
Riitta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Saako noita sellaisina joissa on jo valmiiksi mustia pilkkuja? Sopis paremmin sisustukseen.
Ei kun niitä kuuluu säilyttää ensin siellä märkätilassa ennen seinälle laittamista. Muista kastella usein.
Mulla on sellainen huoli, että kun meillä ei ole vaatehuoneessa yhtään vaatteita, niin voiko se aiheuttaa sisäilmaongelmia tai jotenkin vahingoittaa rakenteita? 🤔
Ensi kerralla pyydät anoppia kastelemaan märkätilanne ja samalla voi lajitella postinne sekä pestä lelulaatikon sisällön.
Toimisikohan se, jos tilaa aivan hitosti niitä helmiä joita turvotetaan vedessä ja täyttää märkätilan niillä aivan ääriään myöten.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten makuutilasi heräsi.
Miten pääsette makuutilaan sisälle ilman että ootte pystyasennossa?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen huoli, että kun meillä ei ole vaatehuoneessa yhtään vaatteita, niin voiko se aiheuttaa sisäilmaongelmia tai jotenkin vahingoittaa rakenteita? 🤔
Olen miettinyt samaa, kun en ikinä keitä mitään keittokomerossani. Ei voi olla hyväksi sisäilmalle! Auttaako jos siellä vain säilyttää keittoa?
Ongelma ei ole suuri. Se on tästä lähtien kuivatila. Toimitat vaan uudet pohjapiirustukset rakennusvalvontaan.
Meidän kuivatilat meni kuiviks, että maali hilseilee kuivuuttaan pois. :((
Vierailija kirjoitti:
No niinpä! Meillä taas on lastenhuone muttei yhtään lapsia, pelkkiä kissoja. Mies on sitä mieltä että huoneen rakenteet pysyy kyllä kunnossa kun kutsutaan veljentyttäret pari kertaa vuodessa kylään.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kuivatilat meni kuiviks, että maali hilseilee kuivuuttaan pois. :((
Muista rasvata seinät välillä.
Meneekö kylpyhuone pilalle, jos siellä ei ole kylpyammetta? Pelastaako kylpyankka tilanteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa, kun en ikinä keitä mitään keittokomerossani. Ei voi olla hyväksi sisäilmalle! Auttaako jos siellä vain säilyttää keittoa?
Minä olen taas keittänyt siellä komerossa joka päivä varmuuden vuoksi. Hankin siirrettävän keittolevyn ja jatkojohdon sitä varten koska yhteenkään kaappiin ei ollut asennettu levyä vaikka kyseessä keittokomero
Mitä vıttua sinä oikein selität?