Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 34v mies, enkä ole koskaan saanut sellaista naista jonka olen halunnut

Vierailija
04.02.2020 |

En ole koskaan saanut sitä johon olen ollut sillä hetkellä oikeasti ihastunut, vaan olen aina joutunut tyytymään siihen kakkos -tai kolmosvaihtoehtoon.
Olen kateellinen niille, jotka aina saavat sen ykkösen...Ja myönnetään, myös hieman katkera.

Kommentit (288)

Vierailija
261/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole saanut haluamaani. Siksi tyydyn itsetyydytykseen, mikä on parempi vaihtoehto kuin olla väkisin jonkun kakkosvaihtoehdon kanssa.

Vierailija
262/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa kumppanilta ”tasoa”, sitä pitää olla itsekin jotain ”tasoa”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
264/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa kumppanilta ”tasoa”, sitä pitää olla itsekin jotain ”tasoa”.

Niinpä. Jotta ap saisi haluamansa tasoisen naisen niin sen naisen pitäisi tyytyä huonompaan tasoon kuin mitå on.

Vierailija
265/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa rakastua ja ainakaan rakastaa. Se sinun ongelmasi on. Kotoa se taito saadaan.

Vierailija
266/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oikea ei osu kohdalle, se on ikävää.

Vierailija
267/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon, että kukaan meistä ei saa sitä ykkösvaihtoehtoa. Haaveita saa olla kunnes löytää sitoa rakkautta. Tuo on poikkeuksellista, että jää siihen tilaan junnamaan ja katkeroituu. Tulee mieleen, että oletko saanut kaiken elämässäsi liian helpolla? Syntynyt kultalusikka suussa ja kaikki on tuotu eteen suhteisiin perustuvilla järjestelyillä ilman ponnisteluja. Tässä naisasiassa tuleekin sitten oma rajallisuus vastaan elämässä ensimmäistä kertaa.

Vierailija
268/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen näkökulmasta tämä on tylyä. Ilmankos suhteet ei toimi eikä ole tyytyväisyyttä. Kukaan ei halua olla se johon tyydytään.

Kyse ei suinkaan ole siitä ettei saa sitä jota haluaa. Kyse on omasta keskeneräisyydestä. Psyykkusestä vajavuudesta.

Sinä olet myös se johon on tyydytty, jos nainen on yli 25v niin mies on todellakin tyytynyt, saati jos on vanhempi haaska. Älä valehtele itsellesi, että olisit yhdellekkään miehelle se ykkösvaihtoehto. Kysy itseltäsi rehellisesti, että saisiko miehesi kenet tahansa naisen maailmasta ja jos vastaus on ei niin hän tyytyi sinuun koska ei saanut ykkös eikä varmaan kakkosvaihtoehtoakaan.

Vierailija
269/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ookoo jos tyytyy, kunhan sitten oikeasti tyytyy. Eli käyttäytyy rakkaudellisesti, mukavasti, kunnioittavasti, positiivisesti ym <3 

Jos "tyytyminen" johtaa katkeruuteen, niin sitten ei ole hyvä juttu.

Ainahan parisuhde-elo on tavallaan tyytymistä, koska täydellistä ihmistä ei ole. Valintakysymys, mitä saa ja mistä taas luopuu, ihan kaikkea ei voi saada, eikä pysty itsekään antamaan.

Vierailija
270/288 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti yllättävän moni joutuu tyytymään siihen ihan ookooseen

Vierailija
271/288 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ihan miten asiaa ajattelee.

Oletko kamalan pettynyt, jos et saa sitä sadun prinssiä tai prinsessaa, ja sitten kaikki on pilalla, kun joudutkin tyytymään tavalliseen ihmiseen? Vai ajatteletko, että ihanaa kun on sopiva kumppani ja rakas löytynyt, vaikkei nyt ihan siltä sadun prinssiltä tai prinssiltä näytäkään.

Onko joillain jotenkin epärealistiset käsitykset siitä, mitä rakkaus on? Odotetaanko liikoja, ja mikään ei koskaan riitä?

Alitajuisesti ihminen ehkä odottaakin kumppanista pelastajaa, joka tekee elämästä onnellista tästä ikuisuuteen. Tiedostava aikuinen tajuaa kuitenkin elämän realiteetit ja on onnellinen vähemmälläkin. Kunpa kaikki oppisivat "tyytymään" erilaisiin asioihin hyvällä mielellä, siinä onnellisuuden salaisuus <3

Vierailija
272/288 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka takaa et se sun ykkös nainen ei liho ja ruspahda????

HALLOO????????

Tietenkin voi lihoa ja rupsahtaa, mutta tuollaisellako mentaliteelilla sinä elämääsi elät?

Samalla logiikalla voi sanoa että miksi edes elät, kun kuolet kuitenkin lopulta.

Olen 50 vee hoikka ja kaunis.

Mutta ne joita kohdeltiin nuoruudessani ykkösinä ..ovat lihavia keski-ikäisiä nykyään.

Ei ole takuuta että unelmanainen PYSYY unelmana.

Vierailija
273/288 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanelma1 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka takaa et se sun ykkös nainen ei liho ja ruspahda????

HALLOO????????

Tietenkin voi lihoa ja rupsahtaa, mutta tuollaisellako mentaliteelilla sinä elämääsi elät?

Samalla logiikalla voi sanoa että miksi edes elät, kun kuolet kuitenkin lopulta.

Olen 50 vee hoikka ja kaunis.

Mutta ne joita kohdeltiin nuoruudessani ykkösinä ..ovat lihavia keski-ikäisiä nykyään.

Ei ole takuuta että unelmanainen PYSYY unelmana.

kuolet kuitenkin lopulta oot vanha!!!

Vierailija
274/288 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OAp onko unelmiesi nainen esim TARJA SMURA tai LOLA ODUSOKA?

kumpikin kauneuskunigattaria???

Vierailija
275/288 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

virallinenykkönen kirjoitti:

OAp onko unelmiesi nainen esim TARJA SMURA tai LOLA ODUSOKA?

kumpikin kauneuskunigattaria???

Täällä puhutaan kauniista hoikista nuorista naisista..

mene pois!!!!

Vierailija
276/288 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole koskaan saanut sellaista naista johon ihastuisin.

En ole rakastanut yhtäkään tyttöystävistäni.

M29

Vierailija
277/288 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Olen 46v nainen, ekä koskaan elämässä ole saanut niitä keihin olen ihastunut. Olen pitkässä suhteessa, joka vetelee viimeisiään, sillä haluaisin vielä kokea jotain aivan muuta.

Vierailija
278/288 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tyydyin aikanaan ihan ok juttuun. Nyt vain ahdistus kasvaa päivä päivältä enemmän eikä tyytyminen enää tunnu oikealta. Ennemmin sitten yksin.

Vierailija
279/288 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo päde suurimpaan osaan ihmisistä.

Vierailija
280/288 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveintä on olla pitkässä parisuhteessa ja tajuta, että mies on koko ajan ollut ihastunut toiseen (siis sellaiseen naiseen, jota ei voi saada). Tajusin vasta, kun mies alkoi vihjailla että jos voisin värjätä hiukset jne että on edelleen rakastunut nuoruuden ihastukseensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme