Kerätään tähän ketjuun ÄRSYTTÄVIÄ TRENDISANOJA/SANONTOJA
Nämä nyt tulee ainakin mieleen: milleniaali tunteiden sanoittaminen rajapinta tulokulma
Kommentit (1313)
Brainstormaus
Benchmarkkaus (kirjotinkohan edes oikein...)
Nappisilmä. Maailman typerin sana.
Palis palaverista, salis salasanasta, hox.
"miten meni niinku omasta mielestä"
tämä oli hauska noin 19 vuotta sitten viiden (5) minuutin ajan.
Ilmeisesti tiekartta tarkoittaa nykyään jotain muuta(kin) kuin perinteistä tiekarttaa? Kyseinen sana on mainittu täällä useampaankin otteeseen, mutta minä olen onnistunut jotenkin vallan välttymään siltä, enkä tosiaan tiedä sille muuta tarkoitusta kuin edellä mainitsemani tiestöistä laadittu kartta.
Vierailija kirjoitti:
Corona-virus
Miksi ihmeessä tämä on saanut alapeukkuja? :D Mun mielestä vaan aina yhtä ärsyttävää vääntää englantia ja suomea sekaisin, se on korona suomeksi ja piste. Eihän muitakaan sairauksia käännetä puoliksi niin, että "Äidilläni on breastsyöpä ja isälläni keuhkocancer"? Corona-virus suomenkielisessä lauseessa -> naurettava .
Vierailija kirjoitti:
Hashtag sitä hashtag tätä
Se on hästäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Corona-virus
Miksi ihmeessä tämä on saanut alapeukkuja? :D Mun mielestä vaan aina yhtä ärsyttävää vääntää englantia ja suomea sekaisin, se on korona suomeksi ja piste. Eihän muitakaan sairauksia käännetä puoliksi niin, että "Äidilläni on breastsyöpä ja isälläni keuhkocancer"? Corona-virus suomenkielisessä lauseessa -> naurettava .
Samaa mieltä, mutta pieni vakavuusero, sekoittaako koronan ja coronan vai rinnan ja breastin.
Vierailija kirjoitti:
strategian jumppaaminen
rajapinta
paltsu
povari (powerpoint)
Rajapintahan on kuvaava sana. Apiako pitäisi käyttää?
Brexit, maalittaminen, innovatiivinen jne. Aikuiset ihmiset hokee kun pikkulapset näitä sanoja.
Vetää on erittäin kulunut ilmaisu yhdestä jos toisestakin tekemisestä.
Argh-sanonta on myös ärsyttävä sana kuvaamaan ärsyyntymistä.
Rouhea
Iso käsi
Askelmerkit
ja aiemmin mainituista erityisesti voimaantuminen, tunteiden sanoittaminen ja tiekartta
Broiskuhan juuri on parhautta.
Nuorten asiakaspalvelijoiden "jes".
Influensseri kirjoitti:
Niin joo, ja tietenkin "influensseri"! Käyttääkö joku tätä oikeasti tosissaan? :D Olisi nyt mieluummin edes "some-vaikuttaja". Mitä seuraavaksi, onko esimerkiksi laulaja kohta "singeri" ja malli "modeli"...
Kuulostaa influenssan tartuttajalta.
silmäkarkki
pitkässä juoksussa