Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinkku ja pariutumishaluinen?

Vierailija
03.02.2020 |

Millaisen kumppanin toivot löytäväsi?

Sana on vapaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luettelen täydellisen kumppanin? Ei ole mikään egoisti, mutta itsetunto kunnossa. Hauska, spontaani, herkkä, älykäs, syvällinen. Osaa keskustella ja ottaa lähelle. Ei pelkää läheisyyttä, vaan pitää siitä. Haluaa seksiä ja haluaa minua. Ei käytä päihteitä liikaa, pitää huolta itsestään. Haluaa perheen ja parisuhteen, pitää lapsista. On sinut itsensä kanssa ja kykenee itsekritiikkiin, ei ole liian ylpeä hakeakseen apua, jos tarvitsee sitä (fyysiset sairaudet, mt-ongelmat). Voi olla rankkojakin asioita menneisyydessä, kunhan osaa käsitellä niitä. Ymmärtää psykologiaa ja ihmisyyttä, eli ei mitkään kovat ja mustavalkoiset kokkariarvot. Rakastaa luontoa ja luonnossa liikkumista.

Mies saisi minusta rakastavan, kannustavan ja hauskan kumppanin. Olen hellä ja herkkä, intohimoinen. Kiinnostunut ja utelias elämästä ja maailmasta. Vihaan riitelyä ja turhaa draamaa, haluan keskustella asiat selväksi. Minulla on taustalla rankempi lapsuus, mutta olen selvinnyt siitä jokseenkin hyvin. Kykenen normaaliin elämään ja normaaleihin ihmissuhteisiin. Olen spontaani ja meneväkin, mutta pidän myös rauhallisista päivistä kotona. Haluan kehittää itseäni ja pidän uusien asioiden oppimisesta, mutta en yritä maanisesti olla koko ajan parempi versio itsestäni. Tykkään retkeilystä ja eräilystä, rakastan luontoa. Bilettäminen ei enää kiinnosta, mutta tykkään käydä keikoilla ja tapahtumissa. Haluan perheen ja rakastan lapsia. Haluan ainakin yhden lapsen. Olen liikunnallinen ja harrastan eri lajeja vaihtelevasti. Pyrin elämään terveellisesti ja itsestäni huolta pitäen, mutta en ole mikään fanaatikko. Tykkään keskustella ja pohtia, olen aika itsekriittinen, mutta olen opetellut armollisuutta. Olen oikeudenmukaisuuden ja humaanisten arvojen kannattaja, mutta en mikään ääriajattelija. Pohjimmiltani tunneihminen, joka tykkää järkeillä ja yritän pitää tunteet ja järjen tasapainossa.

Kuulostat ihan kivalta🙂

En halua olla seurustelukumppanini silmissä ihan kiva, vaan haluan olla todella ihana 😄. Suhde ei ole tasapainossa ja suhteeseen tulee liian helposti alistavaa, epäkunnioittavaa käytöstä, ellei molemmat ole niin sanotusti huumaantuneita toisistaan ja varmoja siitä, että tässä nyt on se ykköskumppani. Haluan olla se ykkösvaihtoehto, en joku ihan kiva johon tyydytään, sillä silloin kun olen itse valmis aloittamaan seurustelun, niin teen sen vain niiden ihmisten kanssa, jotka todella kolahtavat.

Vierailija
22/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, haluan perinteisesti ajattelevan miehen joka on just mulle sopiva ulkoisesti ja luonteeltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkumies ja olisin halunnut pariutua jo pitemmän ajan.

Käyn tällä hetkellä ryhmäliikunnassa jossa käy myös yksi todella kiinnostavan oloinen nainen. Täytyy miettiä jos kurssin loppupuolella tekisin jonkinlaisen aloitteen ja sen jälkeen en enää menisi sinne välttääkseni mahdollisesti kiusallisen tilanteen. Luultavasti mulla ei ole mitään tsänssiä häneen, mutta pakko yrittää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme