Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinkku ja pariutumishaluinen?

Vierailija
03.02.2020 |

Millaisen kumppanin toivot löytäväsi?

Sana on vapaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, luotettava, huumorintajuinen, fiksu, perinteisiä miesten töitä osaava ja niistä pitävä, keskusteleva, luonnosta pitävä mies jolla on elämässään tilaa just mulle.

- N.

Vierailija
2/23 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinkku? Kyllä.

ja pariutumishaluinen? No en helvetissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia kiinnostuksenkohteita riittävästi.

Rehellisyys, positiivisuus, hyvät elämäntavat, jalat maassa.

Arvostaa nautintoja ja on kiinnostunut elämästä.

Vierailija
4/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinkku ja pariutumishaluinen? Olen.

Millaisen kumppanin toivot löytäväsi? Itselleni täydellisen.

Sana on vapaa. Tuskin on.

Vierailija
5/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen ihastunut yhteen mieheen tai ehkä jopa rakastunut. Hän on komea(minun mielestäni), introvertti, hieman omituinen/omalaatuinen, itsenäinen, huomaavainen, kiltti, pohdiskeleva... Pidän vaan kaikessa hänessä.

Vierailija
6/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, mutta en todellakaan pariutumishaluinen vaan pikemminkin täysin sitoutumiskammoinen. Valitettavasti olen vain tällä hetkellä niin ihastunut, että riudun ikävästä ja tunteet poukkoilevat mukavuusalueen ulkopuolella erittäin pahasti. Koko ajan tekee mieli vain oksentaa.

En siis todellakaan toivonut löytäväni ketään, mutta törmäsin niin ainutlaatuiseen helmeen, etten tiedä mitä tekisin. Luultavasti tosin mokasin tämän jo, mikä kivuliaisuuden ohella on suuri helpotuskin, koska silloinhan pääsisin piinasta ja voisin palata takaisin tuttuun arkeeni.

Hän on älykäs, aivan älyttömän mukava, kohtelias ja huomaavainen, hauska ja hyväsydäminen. Jos jonkun kanssa niin tämän, mutta tuskin tämänkään kanssa.

Vierailija
7/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku (nainen), enkä usko että vastaan tulee mistä, jonka takia olisin valmis uhraamaan vapaa-aikaani. 

8/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep🙂

Toivon löytäväni itselleni sen juuri sopivan, iltojeni viimeisen ajatuksen, aamujeni ensisäteen, päivieni piristyksen🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
9/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, olen pariutumishaluinen ja ihastunut, joten tällä hetkellä on vain yksi nainen mielessä.

Katsotaan kuinka käy.

Vierailija
10/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luettelen täydellisen kumppanin? Ei ole mikään egoisti, mutta itsetunto kunnossa. Hauska, spontaani, herkkä, älykäs, syvällinen. Osaa keskustella ja ottaa lähelle. Ei pelkää läheisyyttä, vaan pitää siitä. Haluaa seksiä ja haluaa minua. Ei käytä päihteitä liikaa, pitää huolta itsestään. Haluaa perheen ja parisuhteen, pitää lapsista. On sinut itsensä kanssa ja kykenee itsekritiikkiin, ei ole liian ylpeä hakeakseen apua, jos tarvitsee sitä (fyysiset sairaudet, mt-ongelmat). Voi olla rankkojakin asioita menneisyydessä, kunhan osaa käsitellä niitä. Ymmärtää psykologiaa ja ihmisyyttä, eli ei mitkään kovat ja mustavalkoiset kokkariarvot. Rakastaa luontoa ja luonnossa liikkumista.

Mies saisi minusta rakastavan, kannustavan ja hauskan kumppanin. Olen hellä ja herkkä, intohimoinen. Kiinnostunut ja utelias elämästä ja maailmasta. Vihaan riitelyä ja turhaa draamaa, haluan keskustella asiat selväksi. Minulla on taustalla rankempi lapsuus, mutta olen selvinnyt siitä jokseenkin hyvin. Kykenen normaaliin elämään ja normaaleihin ihmissuhteisiin. Olen spontaani ja meneväkin, mutta pidän myös rauhallisista päivistä kotona. Haluan kehittää itseäni ja pidän uusien asioiden oppimisesta, mutta en yritä maanisesti olla koko ajan parempi versio itsestäni. Tykkään retkeilystä ja eräilystä, rakastan luontoa. Bilettäminen ei enää kiinnosta, mutta tykkään käydä keikoilla ja tapahtumissa. Haluan perheen ja rakastan lapsia. Haluan ainakin yhden lapsen. Olen liikunnallinen ja harrastan eri lajeja vaihtelevasti. Pyrin elämään terveellisesti ja itsestäni huolta pitäen, mutta en ole mikään fanaatikko. Tykkään keskustella ja pohtia, olen aika itsekriittinen, mutta olen opetellut armollisuutta. Olen oikeudenmukaisuuden ja humaanisten arvojen kannattaja, mutta en mikään ääriajattelija. Pohjimmiltani tunneihminen, joka tykkää järkeillä ja yritän pitää tunteet ja järjen tasapainossa.

Vierailija
11/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luettelen täydellisen kumppanin? Ei ole mikään egoisti, mutta itsetunto kunnossa. Hauska, spontaani, herkkä, älykäs, syvällinen. Osaa keskustella ja ottaa lähelle. Ei pelkää läheisyyttä, vaan pitää siitä. Haluaa seksiä ja haluaa minua. Ei käytä päihteitä liikaa, pitää huolta itsestään. Haluaa perheen ja parisuhteen, pitää lapsista. On sinut itsensä kanssa ja kykenee itsekritiikkiin, ei ole liian ylpeä hakeakseen apua, jos tarvitsee sitä (fyysiset sairaudet, mt-ongelmat). Voi olla rankkojakin asioita menneisyydessä, kunhan osaa käsitellä niitä. Ymmärtää psykologiaa ja ihmisyyttä, eli ei mitkään kovat ja mustavalkoiset kokkariarvot. Rakastaa luontoa ja luonnossa liikkumista.

Mies saisi minusta rakastavan, kannustavan ja hauskan kumppanin. Olen hellä ja herkkä, intohimoinen. Kiinnostunut ja utelias elämästä ja maailmasta. Vihaan riitelyä ja turhaa draamaa, haluan keskustella asiat selväksi. Minulla on taustalla rankempi lapsuus, mutta olen selvinnyt siitä jokseenkin hyvin. Kykenen normaaliin elämään ja normaaleihin ihmissuhteisiin. Olen spontaani ja meneväkin, mutta pidän myös rauhallisista päivistä kotona. Haluan kehittää itseäni ja pidän uusien asioiden oppimisesta, mutta en yritä maanisesti olla koko ajan parempi versio itsestäni. Tykkään retkeilystä ja eräilystä, rakastan luontoa. Bilettäminen ei enää kiinnosta, mutta tykkään käydä keikoilla ja tapahtumissa. Haluan perheen ja rakastan lapsia. Haluan ainakin yhden lapsen. Olen liikunnallinen ja harrastan eri lajeja vaihtelevasti. Pyrin elämään terveellisesti ja itsestäni huolta pitäen, mutta en ole mikään fanaatikko. Tykkään keskustella ja pohtia, olen aika itsekriittinen, mutta olen opetellut armollisuutta. Olen oikeudenmukaisuuden ja humaanisten arvojen kannattaja, mutta en mikään ääriajattelija. Pohjimmiltani tunneihminen, joka tykkää järkeillä ja yritän pitää tunteet ja järjen tasapainossa.

Ei mahdotonta löytää tuon kaltaista miestä. Se että haluat keskustella asiat, et riidellä on hyvä ominaisuus. Onnea miehen löytämiseen.

Vierailija
12/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku kyllä, pariutumishaluinen en.

Vierailija
13/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja paritteluhaluinen

Vierailija
14/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii antipoacher-järjestössä, ei käytä huumeita, ei ryyppää, ei tupakoi ja on äärimmäisen herttainen.

Vierailija
15/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti, kotosalla viihtyvä. Kielellisesti lahjakas, pitää keskustelemista tärkeänä läheisyyden muotona. Pitkä, tummahiuksinen. Käyttää alkoholia vähän tai ei ollenkaan.

Vierailija
16/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia kiinnostuksenkohteita riittävästi.

Rehellisyys, positiivisuus, hyvät elämäntavat, jalat maassa.

Arvostaa nautintoja ja on kiinnostunut elämästä.

Siis kuolemasta kiinnostunut ei kelpaa?

17/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan kivalta🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
18/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Zinc

Vierailija
19/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisiä kiinnostuksia, saisimme toisemme hymyilemään ja toisen näkemistä odottaisi innolla.

Vierailija
20/23 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava, luotettava, huumorintajuinen, fiksu, perinteisiä miesten töitä osaava ja niistä pitävä, keskusteleva, luonnosta pitävä mies jolla on elämässään tilaa just mulle.

- N.

Suosittelen ensi kesänä lähtemään vaellukselle. Yhteismajoituksesta/laavulta voi vielä löytyä tuollainen kumppani ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän