Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listaa maat missä olet käynyt siisteimmästä likaisimpaan.

Vierailija
03.02.2020 |

Eli siistein-likaisin
Mä aloitan: Sveitsi, Norja, Ruotsi, Tanska, Hollanti, Saksa, Viro, Puola, Espanja, Venäjä, Thaimaa

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt muualla kuin Norjassa, Ruotsissa, Virossa ja Tanskassa. Suomessa oli edelleenkin kaikiasta puhtainta. Kuvottaa miten paskainen maailma on. Pysykää poissa Suomesta tai kuolette.

Vierailija
22/27 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa listata kaikkia maita, mutta Singapore on siistein maa, jossa olen käynyt ja likaisin varmaankin joku entinen itäblokin maa. Esim. Tsekeissä oli aika kurjat vessat. Valitettavasti Suomi on nykyään paljon likaisempi kuin lähes mikään Euroopan maa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän useimmissa maissa ole sekä siistejä, että likaisia alueita. Että miten sen nyt ottaa.

Vierailija
24/27 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japani

Ruotsi

Viro 

Kanariansaare

Saksa (joka oli järkytys: kulkukoiria, huumeneuloja, ym. sontaa joka paikassa)

Vierailija
25/27 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa listata kaikkia maita, mutta Singapore on siistein maa, jossa olen käynyt ja likaisin varmaankin joku entinen itäblokin maa. Esim. Tsekeissä oli aika kurjat vessat. Valitettavasti Suomi on nykyään paljon likaisempi kuin lähes mikään Euroopan maa.

Taidat kulkea keskustassa vain lauantai ja sunnuntai aamuisin ennen siivousta. Minulle jopa japanilaiset kehuvat kuinka Suomi on paljon siistimpi kuin japani ja keskieurooppalaiset ovat ihmeissään miksi joka paikka ei ole täynnä graffiteja ja muuta paskaa

Vierailija
26/27 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietari oli yllätys, siis se keskusta. Vaalimaan tullin jälkeen tienvarsi oli kuin kaatopaikka. Mutta Pietarin metrossa söin suklaapatukan ja asemalla etsin roskista. Ei niitä ollut, mutta ei ollut roskia myöskään lattioilla. Pitkään kävelin ennen kuin löysin roskiksen. Sitä etsiessä ihmettelin, että mahtaa täällä saada kovat sakot jos heittää roskia kadulle. Ei ollut tumppeja eikä koiranpaskoja. Lähiöistä en tiedä.

Vierailija
27/27 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tihuana Meksikossa oli mun kokemista paskaisin paikka. Ravintolassa kun löit käsen pöytään niin siihen liimaantui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme