Johnny Deppin tyttären alaston puku
Johnny Deppin tyttärellä Lily-Rose Deppillä oli Bafta-gaalassa alaston sukkahousupuku. Eikö tuo ole epämukava päällä? Mua ainakin häiritsisi se, että tuntuis, että kaikki vaan tuijottaa alapäätä. Pukisitko? Miten tuo päällä istutaan gaalassa? Ihan muina naisina?
Kommentit (32)
Onpa Kaunis tyträ isäänsä tullut! Ajatella jo 20-vuotias.
Seuraava hittiasu: keisarin uudet vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Äiti Vanessa Paradisehan on jumalaisen kaunis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äiti Vanessa Paradisehan on jumalaisen kaunis!
Muistatteko vielä sen hittibiisin?
Söpö, mutta Vanessa on Upea. Salainen tyttöystäväni vuosien takaa.
Ruma puku, en pukisi vaikka onkin parempi kroppa. Vilautteluvaatteissa sinänsä ei ole yhtään mitään uutta enkä tiedä ketä sellainen muka jaksaa kohahduttaa.
Noin pitää pukeutua kun ei mitään muuta meriittiä ole. Miksi muuten edes oli tuolla?
Jos ei vaan pukisi mitään? Naisten suosikki, koska koskaan ei ole mitään päälle pantavaa.
No saa sitä huomiota noinkin. Ruma puku kyllä mutta toki rinnat yms näkyvät eli varmaan miellyttää monia (miehiä).
Ei taida tytöllä olla sitten mitään muuta taitoa jolla pääsisi uutisiin. Jollain tapaa surullista.
Tuo on vuoritettu. Nännit näkyy mutta miksei, ei tissi ole sen kummempi kuin muutkaan rauhaset.
Sori, kun oon nyt vähän Freud, mutta hakeeko tytär tuolla huomiota esim isältään?
Vierailija kirjoitti:
No saa sitä huomiota noinkin. Ruma puku kyllä mutta toki rinnat yms näkyvät eli varmaan miellyttää monia (miehiä).
Ei taida tytöllä olla sitten mitään muuta taitoa jolla pääsisi uutisiin. Jollain tapaa surullista.
Olitko itse Baftassa?
Jos silmäni vaeltavat minnekään muualle kuin tuon asun käyttäjän kasvoihin niin olen satavarma että minulle todetaan topakasti hänen pukeutuneen vain itseään varten.
Ja että olen sika.
t. sika
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vuoritettu. Nännit näkyy mutta miksei, ei tissi ole sen kummempi kuin muutkaan rauhaset.[/quot
Tarkoittaako, että alapäänkin päällä on vuorikangas niin, ettei pimppi oikeasti näy?
Muistakin on surullista. Itse esineellistää itsensä katsottavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Söpö, mutta Vanessa on Upea. Salainen tyttöystäväni vuosien takaa.
Muuten OK mutta Vanessan etuhampaiden raosta purjehtisi lentotukialuskin.
Mihin toimiin Marinin hallitus on ryhtynyt ettei tällainen leviä Suomeen? Anna kun arvaan: Ei mihinkään! /:
En pukisi. Ei kukaan oikeasti katsoisi silmiin tai keskustelisi aidosti. Näkyykö tuossa myös pepa?