IS kertoo upeasta kehopositiivisuudesta, jossa nainen muuttui upeammaksi lihomalla. Ottakaa mammat mallia
https://www.is.fi/viihde/art-2000006394443.html
40 kiloisesta anorektikosta 53 kiloiseksi seksikissaksi, WAU! Tässä mielessä kehopositiivisuus todella toimii. Suosittelen. Mutta tuossahan on ollaan jo rajoilla, tuon enempää ei kannata lihoakaan. ;)
Ota mallia ota ota mallia.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ap ole mitään käsitystä naisten painosta.
Tuossa laihakuvassa noin 50 kg ja lihomiskuvassa noin 60 kg. Riippuen pituudesta toki, oletetaan, että on noin 170 cm. Mikäli pidempi niin enemmän painoa, mikäli lyhempi niin vähemmän painoa.
No toi nainen ei todellakaan paina 60 kiloa, jos hän on 170 senttinen. Minä olen 167 senttiä pitkä ja painan 57 kiloa enkä ole lähelläkään tuota jälkeen kuvaa. Eikä mun molemmat tissit varmaan edes paina samaa kuin mitä tuon naisen yksi tissi painaa.
Todella kaunis vartalo kun on lihonut. Aiemmin todella laiha.
Jep. Lihotti itselleen myös silikonitissit näemmä.
Parempi ennen. Eikä edes näytä miltään liian laihalta ekassa kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla aikamoinen tappi, jos ennenkuvassa oli 40-kiloinen. Mun mielestä hän näyttää lähtötilanteessa terveeltä ja normaalipainoiselta joskin hoikalta. Jälkeenkuvassa hän näyttää vähän lihavalta. Jos hän on keskipituinen nainen, niin tuossa ennenkuvassa on ollut 50-55-kiloinen nainen.
Ei näytä. Itse olin useamman kilon alipainoinen, mutta kun oli edelleen isot tissit niin ihmiset olettivat normaalipainoiseksi. Ei siis haitannut mitään, mutta runsaat ryntäät vääristää todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa laihakuvassa noin 50 kg ja lihomiskuvassa noin 60 kg. Riippuen pituudesta toki, oletetaan, että on noin 170 cm. Mikäli pidempi niin enemmän painoa, mikäli lyhempi niin vähemmän painoa.
No toi nainen ei todellakaan paina 60 kiloa, jos hän on 170 senttinen. Minä olen 167 senttiä pitkä ja painan 57 kiloa enkä ole lähelläkään tuota jälkeen kuvaa. Eikä mun molemmat tissit varmaan edes paina samaa kuin mitä tuon naisen yksi tissi painaa.
Me ollaan niin erilaisia. Sinä ja minä näytetään samassa painossa erilaiselta ruumiinrakenteesta johtuen. Niin, jos sinulla ei ole jättilollareita niin turha tulla väittelemään painoasioista sellaisen kanssa jolla on :)
>kehopositiivisuus
>upea
Valitse yksi. Itseasiassa instabotoxin takia älä valitse kumpaakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihonut juuri oikeista paikoista. Hyvät munkit neidillä 🤗
Noita tollaisia munkkeja saa kaupasta, ei synnyinlahjana.
Ihan saa geeneissä, eivät maksaneet mitään.
Tuossa after-kuvassa painaa kyllä enemmän kuin 53 kiloa.
Ai että lisäpainoa pitäisi saada silikonitisseillä ja peppuimplanteilla?
Kehopositiivisuudesta sen verran, että sen avulla olen päässyt terveelliseen elämään kiinni ja painontiputukseen. Kun mieli vapautui pahasta olosta ja itsesyytöksistä, niin kykeni keskittymään muuhun. Joten itse uskon kehopositiivisuuteen, joka on kaikkien oikeus. Myös silikonitissisillä naisilla.
Uudet tissit ja järkyttävän iso persus. Kuvakulmat ja filtterit....Vaatteet päällä kukaan ei kiinnittäisi huomiota makkaramalliseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kehopositiivisuudesta sen verran, että sen avulla olen päässyt terveelliseen elämään kiinni ja painontiputukseen. Kun mieli vapautui pahasta olosta ja itsesyytöksistä, niin kykeni keskittymään muuhun. Joten itse uskon kehopositiivisuuteen, joka on kaikkien oikeus. Myös silikonitissisillä naisilla.
Ne rinnat nousee pönöttämään rintaliiveillä noin jos on ihan luomusti suuret rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan niin erilaisia. Sinä ja minä näytetään samassa painossa erilaiselta ruumiinrakenteesta johtuen. Niin, jos sinulla ei ole jättilollareita niin turha tulla väittelemään painoasioista sellaisen kanssa jolla on :)
Ilmaako ne jättilollot on? Ehkä peräti heliumia, niin paino vielä vähenee. Tuolla naisella on vielä tanakampi lantio ja reidet kuin minulla, joten ei ole mitään mahiksia, että hän painaisi vain 60 kiloa, jos hän on 170 senttiä pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihonut juuri oikeista paikoista. Hyvät munkit neidillä 🤗
Ihan saa geeneissä, eivät maksaneet mitään.
Millä geeneillä tulee pallorintoja? Meidän suvussa on vaan isoja rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne rinnat nousee pönöttämään rintaliiveillä noin jos on ihan luomusti suuret rinnat.
Kasvoiko naamaasi instabotoxit samalla?
Omituisen kulmikas lantio tuossa jälkeen-kuvassa. Huono kuvakulma vai kuvanmuokkaus?
Aika romuluisen näköinen lantion perusteella. Leveät luut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaako ne jättilollot on? Ehkä peräti heliumia, niin paino vielä vähenee. Tuolla naisella on vielä tanakampi lantio ja reidet kuin minulla, joten ei ole mitään mahiksia, että hän painaisi vain 60 kiloa, jos hän on 170 senttiä pitkä.
Jos otat kaksi 500 gramman voipakettia per tissiliivin kuppi niin se on vasta 2kg. Samat pehvaan niin se on 4 kg. Ei sinun ja minun keho paina saman verran samassa pituudessa. Meillä on eri luuntiheys, eri kokoinen pää ja aivot, eri kokoiset sisäelimet, eri lihas-rasva-suhde jne. Siihen eri kokoiset kankut ja rinnat. Meillä on myös eri levyiset hartiat, eri pituiset sormet ja ihan koko kehomme on yksilöllinen. Kehomme myös varaa eri verran nesteitä. Meillä on jopa eri kokoinen vagina. Pienistä eroista voi muodostua paljonkin painoeroa, vaikka pituus olisi sama.
Hyvät tissit painonnousun seurauksena 👍