Vauvapalstalla ei saa ihailla tv-uutisten lukijoita tai säätyttöä!
Ei näköjään saa kehua näitä hoikkia ja kauniita, hymyileviä naisia. Ketju poistetaan.
Kommentit (17)
Niin, idioottimiehiä täällä saa kyllä kehua.
Noista molemmista naisista tulee fiksumpi vaikutelma kuin vaikka joltain kolmoskanavan "viihdejuontajalta". Vertaa vaikka johonkin posseohjelman iloiseen naurutyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Voit pitää ne kissafantasiasi ihan itselläsi ja kun ilmaiset ihailuasi käyttää asiallisempaa kieltä. Naiset eivät ole mitään kissoja tai tipuja.
Eivät ole. Joskus on myös joitain kotkia.
Selektiivisä on tämä poistaminen vauvalla. Nyt poistettiin viesti jossa puhuttiin jostain lehmistä.
Vierailija kirjoitti:
Voit pitää ne kissafantasiasi ihan itselläsi ja kun ilmaiset ihailuasi käyttää asiallisempaa kieltä. Naiset eivät ole mitään kissoja tai tipuja.
Hunajapupujako sitten?
Poistettu on myös se viesti, missä kehuttiin punahousuisen säätytön vartaloa. Miksi ihmeessä täällä vihataan hoikkia naisia?
Ajatelkaa nyt aivoillanne, kun sellaiset teillä varmaan on päissänne, vai oletteko päissänne? Sillä on väliä miten toisesta ihmisestä puhuu, vaikka koittaisi puhua ihailevastikin. Asiat voi sanoa niin, ettei esineellistä toista ihmistä. Katsokaa ne Yksittäistapaus-lyhytelokuvat, siinä on aika paljon materiaalia siitä, mitä etenkin naiset ja tytöt joutuvat koko ajan kohtaamaan. Siinä ei paljon joku kissoittelu lohduta.
Täällä ei vihata muuta kuin naisten esineellistämistä. Kenelläkään ei ole yhtään mitään syytä arvostella kenenkään ulkonäköä.
Yksittäistapaus -sarja on ihan loistava. Olen nähnyt jo neljä jaksoa ja ne ovat loistavia. Kaikkien miesten pitäisi katsoa ne kaikki. Olen 60 vuotias mies.
Ap - ja ajatteleva mies. Ja arvostan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei vihata muuta kuin naisten esineellistämistä. Kenelläkään ei ole yhtään mitään syytä arvostella kenenkään ulkonäköä.
Voihan sitä ihailla yhtä aikaa naisen kauneutta ja taitoa. Enkö saa katsella ja ihailla vaikka seiväshyppääjän taitoa ja suoritusta. Hän on käyttänyt koko elämänsä ja tuhansia tunteja oppiakseen hyppäämään. Ja suoritus on kaunis. Onko kiellettyä tuon ihaileminen? Ihailu ei ole pilkkaamista. Ja olen ymmärtänyt, että naiset pitävät ihailusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä ihailla yhtä aikaa naisen kauneutta ja taitoa. Enkö saa katsella ja ihailla vaikka seiväshyppääjän taitoa ja suoritusta. Hän on käyttänyt koko elämänsä ja tuhansia tunteja oppiakseen hyppäämään. Ja suoritus on kaunis. Onko kiellettyä tuon ihaileminen? Ihailu ei ole pilkkaamista. Ja olen ymmärtänyt, että naiset pitävät ihailusta.
Voit sanoa tekemisestä ja sen taidokkuudesta. En tiedä muista naisista, mutta minä en ainakaan kaipaa kenenkään ihailua. Sen lisäksi ulkonäön arvostelu sekä hyvässä että pahassa on turhaa ja sivistymätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit sanoa tekemisestä ja sen taidokkuudesta. En tiedä muista naisista, mutta minä en ainakaan kaipaa kenenkään ihailua. Sen lisäksi ulkonäön arvostelu sekä hyvässä että pahassa on turhaa ja sivistymätöntä.
Järkeävää puhetta. Naisen kauniiksi kehuminen on oikeastaa tyhmääkin. Siis jos kehuu silmästä silmään ja tarkoituksena on tutustua. Tähän on syynsäkin. Kauniit naiset ovat kuulleet sen jo tuhat kertaa. Jos sen kertoisi vielä kerran, se kyllästyttäisi naista.
Telkkarista tuli muutama vuosi sitten sarja, jossa miehille opetettiin naisilla puhumista. Kaunista naista ei saa saa sanoa kaunuiiksi vaan fiksuksi. Fiksua naista sanotaan sitten kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Poistettu on myös se viesti, missä kehuttiin punahousuisen säätytön vartaloa. Miksi ihmeessä täällä vihataan hoikkia naisia?
Mikä ihmeen säätyttö? Suomessa he ovat meteorologeja, joilla on yliopistokoulutus. Kyseessä on lisäksi aikuinen nainen eikä mikään tyttö. Puhutko sinä myös urheilutuloksia lukevista pojistakin?
Vierailija kirjoitti:
Noista molemmista naisista tulee fiksumpi vaikutelma kuin vaikka joltain kolmoskanavan "viihdejuontajalta". Vertaa vaikka johonkin posseohjelman iloiseen naurutyttöön.
Noihan onkin koulutettuja ja kokeneita ammatti-ihmisiä asiaohjelmassa eikä mitään "mediapersoonia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen säätyttö? Suomessa he ovat meteorologeja, joilla on yliopistokoulutus. Kyseessä on lisäksi aikuinen nainen eikä mikään tyttö. Puhutko sinä myös urheilutuloksia lukevista pojistakin?
Anteeksi. Säätieteen maisteri analysoi televisio-ohjelmassa uutislähetyksen yhteydessä tulevaa säätä. Hänellä oli silti ryhdikäs olemus ja hoikka vartalo, mutta se ei haitannut varsinaista tiedonvälitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi. Säätieteen maisteri analysoi televisio-ohjelmassa uutislähetyksen yhteydessä tulevaa säätä. Hänellä oli silti ryhdikäs olemus ja hoikka vartalo, mutta se ei haitannut varsinaista tiedonvälitystä.
Ottiko noin koville? Ne meteorologit tekevät sääennusteet itse eivätkä vain analysoi jostain valmiiksi tulleita sääkarttoja. Sinulla ei tuo yleissivistys taida olla kovin vahva?