Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä työtä teet, jos olet työpäivä jälkeen ihan poikki?

Vierailija
02.02.2020 |

Etkä jaksa muuta.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokan ope.

Vierailija
42/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopettaja. Olen todella Useimmiten väsynyt, jatkuva riittämättömyyden tunne vaivaa ja töitä on illoille ja viikonlopuille niin paljon kun jaksaa tehdä. En tosin enää tee kovin paljon tuolloin. 6 vuotta takana ja olen alkanut harkita alanvaihtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelun päällikkö. Kuraa tulee niskaan joka tuutista.

Vierailija
44/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammaohjaaja.

Vierailija
45/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisluokanopettaja pienillä oppilailla.

Vierailija
46/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä näe mitenkään raskaana mitään konttorityötä tai opettamista.

Oikeasti fyysiset työt, kuten kaupan ja siivousalan hommat ovat oikeasti raskasta työtä.

Siisti sisätyö tunikassa on ilmeisesti sitten joillekin uuvuttavaa.

Vierailija
47/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kesäkaudet pihamyymälässä töissä. Työ on raskasta (multasäkkejä ym) mutta enemmän uuvuttaa 8 tuntia ulkoilmaa (säästä riippumatta). Uni maittaa!

Vierailija
48/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imen bisnesmiesten pippeleitä ja otan lastit naamalle rahaa vasten.

Itsepähän olet ammattisi valinnut.

Vierailija
49/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvila-ravintolassa tarjoilijana ja kassana, välimatka keittiöstä saliin on melkosen pitkä, askelia tulee kiitettävästi, kaikenlaista nostelua ja kantamista, siivousta, ja siihen päälle vielä melu mikä lähtee laitteista ja asiakkaista ja asiakkaiden sekoilu niin on välillä päivä ku ei töiden jälkeen oikeen mitään järkevää jaksa. Työvuorotkin menevät välillä mukavasti iltavuorosta seuraavaan aamuun :)

Vierailija
50/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesulatyöntekijä, alle tunnin päästä töiden aloittamisesta on paita hiestä läpimärkä. Päivässä ei ole hetken rauhallista taukoa, ei istumismahdollisuutta. Taakkojen kantamista, märkien mattojen nodyelua ja juoksemista työpisteestä toiseen. Liian vähän henkilökuntaa työn määrään nähden. Odotan vain, että sairastuisin ja saisin vähän levätä. Ja tuota päivää ei koskaan tule. Kun saa säännöllisesti kaikki pöpöt (arkipäivää on paskat, kuset, syyhy, täit, kihomadot, veri, oksennus, päiväkotien ja laitosten noro ym pyykit, vankien pyykit), niin en vaan tule kipeäksi.

Vierailija
51/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalousyrittäjä. Usein melko puhki,mutta mielekäs työ auttaa jaksamaan.

Vierailija
52/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisopettaja

Vierailija
53/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastentarhanopettaja.

sama 🙋

Vierailija
54/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitaja pk:ssa.Kun päivän juttelee,leikkii,ratkoo riitatilanteita ja kuuntelee kiljumista niin työpäivän jälkeen ei vaan jaksa mitään ylimääräistä.Salilla oon käynyt pari kertaa viikossa ja toivon aina että siel ois mahdollisimman hiljainen hetki ku menen.

Vierailija
55/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipuri

Vierailija
56/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks joku antaa kaikille alapeukkua?! Koska ei usko että meitä väsyttää?

Vierailija
57/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timpuri. Fyysisesti raskasta ja askeliakin tulee aika paljon kun iso työmaa. Joku ihmetteli miten opettajan tai toimistotyö voi olla raskasta. En ole nuita töitä tehnyt mutta voisin kuvitella että työt ovat henkisesti raskaita ja stressaavia. Istuminen esim.tietokoneen äärellä ei tee hyvää kropalle. Monessa työssä myös kiire aiheuttaa stressiä ja väsyttää, myös omassani.

Vierailija
58/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti fyysiset työt, kuten kaupan ja siivousalan hommat ovat oikeasti raskasta työtä.

Siisti sisätyö tunikassa! 😂 Oletko kuullut, että on muunkinlaista kuormitusta kuin pelkkä fyysinen ponnistelu ja pullistelu?

Olen se ekaluokan ope. En ehdi oppituntien aikana istahtaa alas, liikun luokassa ja kumartelen oppilaiden tasolle heitä neuvomaan milloin milläkin mutkalla. Valvon joka päivä välitunteja ulkona ja pidän liikuntaa kahdesti viikossa. Suosikkini on luistelu. Oletko koskaan sitonut +20 oppilaan luistimia sisätiloissa mutta ulkovaatteissa? Hiki virtaa.

Fyysinen kuormitus kalpenee kuitenkin muun kuormituksen rinnalla. Jonglööraan koko ajan useita asioita kerralla, keskittyminen ei saa herpaantua, muuten tulee pahimmillaan ruumiita. Vastuu oppilaista ja satunnainen kova meteli kuormittavat myös. Olen myös koko ajan framilla ja esillä, sekin on yllättävän kuluttavaa.

Oppituntien loputtua alkaa toinen osa työpäivää palavereineen ja suunnitteluineen. Se ei ole kovin kuormittavaa, ellei kyseessä ole hankalia oppilasasioita ja moniammatillisia palavereita huoltajien kanssa.

Vierailija
59/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut myös kaupassa töissä aikaisemmin. Olihan se joo fyysisesti välillä raskasta, mutta ei kyllä yhtään mitään verrattuna psyykkiseen paineeseen mitä tässä siistissä sisätyössäni koen. Sulla ei selkeästi ole kokemusta asiasta joten en huutelisi.

Vierailija
60/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä