Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä työtä teet, jos olet työpäivä jälkeen ihan poikki?

Vierailija
02.02.2020 |

Etkä jaksa muuta.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulun opettaja aineessa, jossa ryhmiin on integroitu erityisen tuen oppilaita. Työpäivät pääsääntöisesti klo 7.30-15, minkä jälkeen ei jaksa kuin korkeintaan korjata pakolliset kokeet. Paitsi, jos opekokous venyy viiteen tai päivän jälkeen on vanhempainilta klo 18-20.

Vierailija
22/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu puhelimessa. Fyysisesti kevyttä mutta pää on kovilla. Koko päivän asiakas on siinä "korvassa" välillä raivoten ja välillä ties mitä. Ja avokonttori lisää kuormitusta. Työpäivän jälkeen haluan vain olla hiljaa ja yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrinen sairaanhoitaja. Fyysisesti työni on todella kevyttä, mutta henkisesti mielettömän raskasta. Olen töistä lähtiessä aivan loppu ja en kestä kuunnella yhtään valitusta keneltäkään.

Olen hyvä työssäni ja saan asiakkailta ja työyhteisöstä paljon kehuja. En kuitenkaan enää jaksa tätä vaan pohdin alan vaihtoa. Jääköön tämä työ niille jotka kestävät paremmin.

Vierailija
24/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tallilla töissä,26hevosta. Ai että on väsynyt mutta niin hyvä olo päivän jälkeen.

Vierailija
25/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulunkäynninohjaaja.

Meteliä, koko ajan todella valppaana olemista, nepsyoppilaiden ja kv-oppilaiden ohjausta ja usein vaara- ja väkivaltatilanteita, ei ole aina aikaa pitää taukoja. Aika poikki kun pääsee kotiin ja kun kouluviikko on ohi väsymys kaatuu voimakkaana päälle.

Vierailija
26/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja

Vierailija
27/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodari. 7,5 tuntia näyttöjen ääressä väsyttää. Niinä päivinä, kun on pidempiä palaverejä tai pidän pidemmän ruokatunnin, ei ole yhtään niin uupunut olo illalla.

Vierailija
28/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaja TAYS:ssa

Vierailija
29/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokonesiivooja. Fyysisesti raskasta kun kokoajan ollaan liikkeessä ja puunataan/imuroidaan, henkisesti raskasta kun on kiire ja asiakkaat epäkohteliaita yms. Jollain kierolla tapaa tykkään kyllä työstäni, vaikka sen jälkeen onkin aivan naatti olo.

Vierailija
30/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni ei ole kovin rasittavaa, mutta työmatkojen takia työpäivä venyy jopa 12 tuntiseksi.

Vierailija
31/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSL -alueen bussikuski. 5 ja puol tuntia nousematta penkiltä. Hyvällä tuurilla ehtii pissiä roskikseen jossain päättärillä - salaa toki. Vessaan ei ehdi tai on loppupäivän hurjasti myöhässä. Sitten taukoa 30-60 min ja vähintään neljä tuntia lisää ajoa. Kokoajan myöhässä, koska HSL. On niitä parempiakin päiviä, mutta harvoin. Jos sellainen kiva osuu kohdille, on se usein iltavuorosta aamuun tai toisinpäin siirtymän yhteydessä, joten sen lyhyenkin päivän jälkeen tahtoo lähinnä unta.

Vierailija
32/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopettaja

Vierailija
33/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitaja. Töiden jälkeen kun nautin hetken hiljaisuudesta (asun yksin) tai otan pikku torkut sohvalla, niin olen taas iskussa. Minua kuormittavat enemmän kiire, meteli ja se yleinen hälinä kuin työn fyysiset seikat.

Vierailija
34/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelua puhelimitse. Töiden jälkeen tuntuu ettei halua puhua enää sanaakaan tai kuunnella yhtään kenenkään hölinöitä. Työ on psyykkisesti todella raskasta. Minulla myös avokonttorissa työpiste.

Vierailija
35/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalouslomittaja. Kohteesta riippuen olen joko ihan rättipoikkiirtikatki tai sitten vaan vähän väsynyt. Joskus työviikko on lyhyt, vaikka kolme päivää, mutta mukaan mahtuu myös 12 päiväisiäkin työviikkoja. Joskus on 6 tunnin työpäiviä, joskus tuplaten se. Fyysinen ja henkinen kuorma vaihtelee tosi paljon.

Vierailija
36/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imen bisnesmiesten pippeleitä ja otan lastit naamalle rahaa vasten.

Vierailija
37/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulun aineenopettaja

Vierailija
38/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen työpäivän jälkeen ihan poikki, niin en tee enää mitään työtä, vaan makaan loppuillan sohvalla.

Vierailija
39/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuski, askelia per päivä noin 15 000 - 20 000 ja niistä noin puolet sellaisia, jolloin vedän 100-1000kg painavia lavoja ja rullakoita.

Vierailija
40/86 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan myyjä. Mutta riippuu vähän, kuinka kiireistä on. Silloin kun on väsyttävää, on about tällaista: olen kassalla, ratkon pakettiongelmia, neuvon vuokratyöntekijää, teen iltatehtäviä (erilaisia fyysisiä), kuuntelen jotain meuhkaajaa, teen paria kolmea asiaa yhtäaikaa, tilaan tavaraa, mut soitetaan tauolta neljä kertaa, neuvon uutta työntekijää, teen jotain ylimääräistä, mitä joku toinen ei ole hoitanut.