Talent Suomi 2020
Saa nähdä tuleeko hienoja ja yllättäviä esiintyjiä. Vai onko suurinosa taas laulua tai tanssia. Kovasti on ainaki mainostettu!
Kommentit (701)
Yrittääkö Jorma olla Simon Cowell?
Burleskinainen on kyllä ihanan näköinen. Tuossa kovassa valossa esitys ei ollut parhaimmillaan, eikä muutenkaan mitenkään sävähdyttävä. Liian tylsä.
Mites tämä keskustelu näin vaitonaista on?
Tää yleisö pitäs ottaa pois. Vaivaannuttavaa kuunnella noita yksittäisiä kiljahduksia ja sit vielä tuo esityksen tahdissa taputtaminen.. Miks tuotanto antaa tehä niin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleisö nauroi tälle
Esitys oli hämmentävä. Eihän tuosta saanut selvää, mitä yritti viestittää.
Vierailija kirjoitti:
Mites tämä keskustelu näin vaitonaista on?
No, kertoo ohjelman tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Tää yleisö pitäs ottaa pois. Vaivaannuttavaa kuunnella noita yksittäisiä kiljahduksia ja sit vielä tuo esityksen tahdissa taputtaminen.. Miks tuotanto antaa tehä niin?
Yleisön käsketään taputtaa.
Voi Kristus tätä ohjelman tasoa. Hyvänen aika sentään.
Ja miksi tuo Hintikkakin keekoilee tuossa mainostauon alussa.
Olipa hieno esitys näiltä pojilta. Ja että ovat itse tehneet noin monipuolisen koreografian. Mikko liikuttui esityksen aikana vahvasti. Ja tuo Jorman vilpitön kiitos ja arvostuksen osoitus oli upeaa.
Minusta poikien esitys oli yhtä p*ska kun muutkin tähän mennessä. Koska niitä kunnon talentteja rupeaa tulemaan.
Katso kuinka minä kehräääääääääääääääään
Vierailija kirjoitti:
Katso kuinka minä kehräääääääääääääääään
Kategoria voimaantuminen.
Miksi tuo laulajanainen pääsi jatkoon, kuulosti kamalalta.
Pelästyin, että tää Rasmus on se pikkuvanha junior master chefin voittaja.
No ei pitäisi päästä jatkoon, kun huulet selvästi liikkuu.
On kyllä halvasti tehty Suomen talent ku vertaa brittien, Turkin, Ukrainan tai puhumattakaan jenkkien talent-formaattiin. Tämä näkyy mm. lavastuksessa ja teknisissä puitteissä, mitä esityksille on tarjota. Jokaisella tuntuu olevan myös sama valotilanne. Noh Suomessa on budjetit tiukassa.
Miksi yleisö nauroi tälle?