Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita youtube-videoissa

Vierailija
02.02.2020 |

Kun siinä joku jamppa höpöttelee ja ne videot on selvästi koostettu jostain parin sekunnin pätkistä ja kuva töksähtelee ja hyppii jatkuvasti, kun on ilmeisesti pitänyt kuvata uusiksi. Jos ei kykene kuvaamaan esiintymistään yhteen katkottomaan otokseen, niin eikö olisi parempi pysyä pois moisista touhuista.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten juttuja.. Alkaa käymään jo vanhaksi mm. meemien käyttäminen videoissa, zoomaukset kasvoihin, röyhtäilyt ja kaikenlaiset editoinin "taidonnäytteet". 

Vierailija
22/24 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika armoton katsomieni videoideni suhteen. Mikäli raakutaan monotoonisella äänellä, ja joristaan niitä näitä aamuisista kahvien juomisista tms. niin loppuu minulta katsominen hyvin äkkiä. Sisältöä on netti pullollaan, älkää tyytykö sontaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää erityisesti naistubettajissa se, ettei katsota suoraan kameraan vaan ihaillaan omaa kuvaa. Joo joo, olette kauniita ja keikuttelette päätä seksikkäästi samalla hiuksia hiplaten ;o). AAARGH.

24/24 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa Youtubessa ketään, joka tekee tuollaisia videoita, mutta olen nähnyt niitä. Jotkut heistä vaikuttavat tavoittelevan epäinhimillisen tehokasta tyyliä, esim. puhuvat nopeasti ja monotonisesti sekä leikkaavat pois kokonaan hengityksensä. Koko videossa ei ole yhtäkään henkäystä. Sen takia yksi lause saattaa sisältää jo yhden leikkauksen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi