Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko käyttää mieheni ex-vaimon vaatteita?

Vierailija
02.02.2020 |

Muutin juuri asumaan miehen luokse jonka ex vaimo kuoli lähes 10 vuotta sitten. Kaikki kaapit ja komerot ovat edelleen täynnä hänen vaatteita ja miehen mielestä minä voin käyttää niitä. Onko siinä mitään moraalista ongelmaa jos otan jotain itselleni sopivia vaatteita käyttöön?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Polta roviolla.

Vierailija
2/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Itse tarjosin vaimolle ex vaimoni talvitakkia , mutta suuttui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia miehelle sopii, niin tietysti voit käyttää.

Vierailija
4/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se miehelle sopii, niin anna mennä.

Vierailija
5/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuollut vaimo ole ex-vaimo. Ohis, mutta aika oleellinen asia noin muuten. Suomen kielellä voi silloin puhua vaimovainajasta.

Vierailija
6/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut vaimo ei ole ex-vaimo vaan edesmennyt vaimo. Mikäli pariskunnalla on lapsia, kysyisin niiden mielipidettä. Muuten käytä pois.

Vierailija
7/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä käyttäisi. Ihan itse ostan omat rättini.

Vierailija
8/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni ei kyllä olisi ikinä suostunut pitääm ex mieheni vaatteita vaikka ovatkin saman kokoisia. Heitin kaikki roskiin t. Ammattivalittaja

Vierailija
9/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies on säilyttänyt niitä 10 vuotta? Minä kyllä käyttäisin jos tykkäisin niistä.

Vierailija
10/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään ex vaimo ole, ääliö.

Vierailija
11/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies on säilyttänyt niitä 10 vuotta? Minä kyllä käyttäisin jos tykkäisin niistä.

Koska on vielä kiinni vaimossaan eikä halua luopua viimeisistä asioista jotka hänestä muistuttaa .

Vierailija
12/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi ne on miehesi crossdress vaatteita se sanoo ne on exän koska hän pettää sua

joku miehen tai shemalen kansa

Vierailija
13/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä mitä sanoa.

Miksi haluat ottaa käyttöön miehen kuolleen puolison vaatteitta.

Oletko niin varaton, ettei sinulla ole varaan ostaa itsellesi vaatteita?

Oletko niin ahne että haluat saada itsellesi kaiken, minkä vain voit saada?

Ilmeisesti vaatteet ovat erittäin hyviä ja laadukkaita ja sinua himoittaa saada ne käyttöösi.

Ja lopuksi: Yleensä on niin, että vainajan kaikki vaatteet ym. henkilökkohtaiset jutut tyhjennetään kodin kaapeista noin vuoden sisällä hänen kuolemasta.

Sen tekee joko puoliso, tai lapset tai sisaret tai muut lähiomaiset.

Tuntuu kauhistuttavalta, jos kaapeissa on vielä 10 vuotta sitten kuolleen puolison vaatteet.  Ihmetyttää syvästi, millainen mies on, kun ei ole tuollaista asiaa hoitanut.

Vierailija
14/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on todennäköisesti transvestiitti ja ne on hänen omia vaatteita.

Vierailija
15/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä kommentteja. Aina pitää löytää jotain outoa joka asiasta. Turha yli analysoida kaikkea. Tottakai voit käyttää jos ne ovat mieleisiä ja mies antoi luvan. Hyvää kierrätystä vaan. Ja tuolle jonka mielestä ahneutta niin kuulostit lähinnä kateelliselta, vaikka en tiedä miten tuosta voi kateellinen edes olla.

Vierailija
16/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän puolisoni edesmenneen vaimon kumisaappaita ja puutarhahansikkaita. Puoliso itse ehdotti, kun en sellaisia ennestään omistanut, kaupungissa kun asuin. Käytän myös häneltä jääneitä käsityötarvikkeita ja maaleja yms. Keittiössä on astiapyyhkeitä, joihin hän on aikoinaan kirjonut nimikirjaimensa. Sisustuskin on edelleen hänen suunnittelemansa.

Vierailija
17/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä erään leskimiehen, joka ei ole saanut heitettyä pois vaimovainajansa vaatteita eikä muitakaan tavaroita ja kuolemasta on kulunut aikaa jo yli 5 vuotta. "Siellähän nuo sopivat olemaan", on vastaus kun asiaa olen kysynyt ja tarjonnut apuanikin.

Luulenpa, että tuo on aikakin tavallista ainakin miesten kohdalla.

Vierailija
18/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit käyttää niitä vaatteita.

En keksi mitään syytä miksi ei voisi käyttää käyttökelpoisia vaatteita, oli sitten edellinen käyttäjä kuollut tai elävä.

Ostan jonkin verran vaatteita kirpputorilta, enkä voi tietää onko edellinen käyttäjä kuollut tai hengissä. Nehän ovat kuitenkin vain vaatteita.

Vierailija
19/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Kaatopaikka on oikea osoite. Ehkä kaikki exät eivät haluaisi että uusi käyttää heidän vanhoja vaatteitaan. Yhtä hyvin saat omia vaatteita kaupasta. Jotkut ihmiset uskovat että toisen henkilön jälkienergiaa on edelleen vaatteissa tms.

Vierailija
20/28 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on semmoisia mistä tykkäät, niin hölmöähän niitä olisi roskiin heittää.