Akateemisten oma ketju: VAIN akateemiset saavat kirjoittaa tähän ketjuun. Amis tai amkki, ÄLÄ EDES KLIKKAA!
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Kissallani on matoja perseessä. :(
DI
Anna sille Axiluria. ELL
Miksi ketjuun on kirjoittanut joku amis vaikka se on kielletty?
AP
Kuka kaipaa ihmisoikeusjuristia? Tämä ketju täyttää useita kriteerejä molempiin suuntiin.
Syrjintää on yhdenvertaisuuslain mukaan myös häirintä ja käsky tai ohje syrjiä sekä kohtuullisten mukautusten epääminen.
Häirintää on sellainen käyttäytyminen, jolla loukataan tarkoituksellisesti tai tosiasiallisesti henkilön ihmisarvoa siten, että luodaan kiellettyyn syrjintäperusteeseen liittyvä halventava, nöyryyttävä, uhkaava, vihamielinen tai hyökkäävä ilmapiiri.
LL.M.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vierailija kirjoitti:
AP
Amiksilla on taipumusta rikollisuuteen.
Mikä tutkinto on AP?
Ai kauheeta, mä oon vast ekalla luokalla.Saanks mä nyt fudut täältä. Mä aion kyl akateemikoks isona.Auttaaks se?
Moro. t. FM.
Riittääkö tämä vai onko ketjulla syvällisempikin tarkoitus?
Apukuolun oon suorittanna, 50v ditten, mutta olenkin viisas. Joku on oppina, mutta tyhmä, minä olen viisas
Saanko tulla? t kasvatustieteen kandi
FM täällä. Parasta koko elämässä on yliopisto! Tosiaan arvostan älykkyyttä ihmisissä ja yliopiston henkeä ja arvoja! Säälin amiskoja, niiltä jää paras kokematta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kirkkoslaavin tutkija tervetullut tähän ketjuun?
T. J. H.
Ei Jussi ole koskaan ollut tutkijana!
Faktat kuntoon akat. keskustelussa.Siinä tapauksessa Wikipediassa on virhe: ”Sen jälkeen hän oli yliopistolla tutkija, tuntiopettaja ja jatko-opiskelija vuosina 2000–2006”.
Jos olisit Oikea Akateemikko tietäisit että wikipedia ei ole luotettava tietolähde.
Vierailija kirjoitti:
Saanko tulla? t kasvatustieteen kandi
Kunhan et tule liian pian.
Olisipa tällainen työpaikkakin. En kestä amisjunnuja enkä amkkihemmoja! Haluan työskennellä fiksujen ja aikuisten ihmisten parissa. Hyvästi lapset!
Tämä on kyllä ikävin ketju ikinä. Poistun, vaikka akateeminen olenkin.
FM kirjoitti:
Olisipa tällainen työpaikkakin. En kestä amisjunnuja enkä amkkihemmoja! Haluan työskennellä fiksujen ja aikuisten ihmisten parissa. Hyvästi lapset!
Olisipa työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
AP
Anteeks, käytit niin paljon sivistyssanoja etten tajunnut.
Katsokaapa amitsut sieltä hikipediastanne, mitä akateemikko tarkoittaa. Tai ehkä käytätte sanaa väärin silleen ironisesti.
Ammattikorkeakoulu on ihan yhtä vaativaa kuin yliopisto-opiskelu. Jos siis yrität tuntea jotain ylemmyydentunnetta. T. Yliopisto-opiskelija
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa amitsut sieltä hikipediastanne, mitä akateemikko tarkoittaa. Tai ehkä käytätte sanaa väärin silleen ironisesti.
Silleen ironisesti ylioppilas Aki Kaurismäki on akateemikko.
Kissallani on matoja perseessä. :(
DI