Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti heitti pihalle kylmään talveen mitä teen

Vierailija
01.02.2020 |

Apua! Olen tällä hetkellä kaverin häkki varastossa !!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko pois kotoa vai takaisin kotiin?

En tiedä olisi kiva päästä kotiin mutta siellä se toden näköisesti jälleen huutaa :)

Vierailija
22/26 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö päästä sisälle? Oletko sisäsiisti? Vai oliko tämä syy jonka takia äitisi heitti sinut pihalle?

En tiedä päästääkö sisälle.

Ja olen sisäsiisti :)

Äitini vai jostakin syystä päätti että olin pilannut sohvan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä taitaa olla, mutta sanotaan nyt yleisen valistuksen vuoksi, että ketään ei voi heittää pihalle omasta kodistaan. Ihmisen pääsyä vakituisena asuntonaan käyttämään huoneistoon ei voi estää muutoin kuin tuomioistuimen langettamalla häätötuomiolla. Jos aloittajan äiti yrittää estää aloittajaa pääsemästä kotiinsa, aloittajan tulisi soittaa hätänumeroon, jolloin viime kädessä poliisi avustaa hänet pääsemään kotiinsa lämpimään. Äiti viedään putkaan, jos hän ei osaa käyttäytyä.

Vierailija
24/26 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläsi on kokemusta sinusta. Ethän edes osaa sanaa anteeksi. Se auttaa usein. Ainakin nyt ,jos haluat sisälle. Taidat olla ikuinen kiukuttelija. Ei tämä ollut ensimäinen kerta, myönnä pois.

Vierailija
25/26 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidilläsi on kokemusta sinusta. Ethän edes osaa sanaa anteeksi. Se auttaa usein. Ainakin nyt ,jos haluat sisälle. Taidat olla ikuinen kiukuttelija. Ei tämä ollut ensimäinen kerta, myönnä pois.

Mahdollisesti :)

Vierailija
26/26 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yhä varastossa ja oletko saanut ruokaa ja juomaa sinne häkkiin jossa olet. Poliisit pitää kyllä soittaa