16-vuotias (lähes 17-vuotias) 4 yöksi yksin
Eikö olekin ok, jos lähes 17-vuotias on 4 yötä yksin kotona? Poika on rauhallinen, fiksu nörtti ja tutut naapurit seinän takana.
Mies sanoo, että olen hölmö kun mietin asiaa. Alan kallistua samalle kannalle.
Kommentit (25)
Työkaverin tyttö oli kaverinsa kanssa viikonlopun yksin kotona. Kilttejä tyttöjä, elokuvailtaa viettivät. Seudun nuorista joku sai vihiä ja tunkivat isolla porukalla sisään väkisin. Etuovesta ei päässyt mutta takaoven saivat avattua. Joivat Isän viinoja ja varastelivat kaikkea mitä irtosi. Poliisit hälytettiin paikalle. Nuoret lähtivät mutta tulivat takaisin poliisien lähdetty ja poliisit piti soittaa uudestaan.
Aivan hyvin tuon ikäinen voi olla yksin. Jotkut nuoremmatkin asuu jo omillaan.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverin tyttö oli kaverinsa kanssa viikonlopun yksin kotona. Kilttejä tyttöjä, elokuvailtaa viettivät. Seudun nuorista joku sai vihiä ja tunkivat isolla porukalla sisään väkisin. Etuovesta ei päässyt mutta takaoven saivat avattua. Joivat Isän viinoja ja varastelivat kaikkea mitä irtosi. Poliisit hälytettiin paikalle. Nuoret lähtivät mutta tulivat takaisin poliisien lähdetty ja poliisit piti soittaa uudestaan.
Onko rikoksen uhriksi joutunut tyttö tässä sinun tarinassa se syyllinen? Vähän samalla tapaa kuin raiskauksen uhri on syyllinen kun liikkui väärään aikaan väärässä paikassa.
Kyllä varmaan ton ikänen osaa jo olla leikkimättä tulitikuilla ja osaa käydä kaupassa.
Me asutaan Pohjois-Helsingissä pientaloalueella, joka on tunnettu kätybileistään. Vaan ei meidän taloryppäässä. Kaikki tuntevat toisensa, naapurit ovat ihania ja luotettavia ja vuoron perään ollaan toistemme lapsia vahdittu vauvasta teiniksi. Eli esim. minä olen ollut taustalla, kun naapurit olivat viikon poissa, ettei vain ole bileitä. Eikä ollut. Mitään velvollisuutta tähän ei ole, mutta eipä tuo iso vaiva ole.