Miehet! Mikä tekee naisesta viehättävän ja seksikkään?
Mikä sinua sytyttää naisessa? Mitkä asiat vetoavat seksuaalisesti ja miehenä? Mitä etsit naisessa?
Kommentit (178)
Terve itsevarmuus, se että ei ole tarvetta puhua pahaa toisista tai olla muutenkaan k-pää. Että tietää olevansa rakkauden ja halun arvoinen, ja tietää sen niin hyvin että sitä ei tarvitse todistella itselle tai muille.
Hoikka, pieni, siro, luonnollisuus
M37
Vierailija kirjoitti:
Terve itsevarmuus, se että ei ole tarvetta puhua pahaa toisista tai olla muutenkaan k-pää. Että tietää olevansa rakkauden ja halun arvoinen, ja tietää sen niin hyvin että sitä ei tarvitse todistella itselle tai muille.
Komppaan tätä.
Söpöys/hoikkuus/hyväsydämisyys/herkkyys/urheilullisuus/kiltteys/kunnollisuus/vaatimattomuus/seksin suhteen kokeilunhaluisuus/monipuolisuus ja muutenkin että haluaisi usein.
Jos puhutaan ulkonäöstä (?) niin kiva jos olisi kaunis, söpö ja/tai seksikäs; hyvin harva on kaikkea kolmea, mutta kaksikin jo riittää hyvin. Mieluiten pienikroppainen, korkeintaan keskikokoinen. Klassinen tiimalasi on tietysti paras, eli kapea vyötärö suhteessa lantioon. Itse olen enemmän peppu- kuin tissimiehiä, joten pepussa saa ja pitääkin olla kokoa ja muotoa. Naisellisen sirot, hyvin hoidetut kädet ja jalat ovat erittäin tärkeät. Pukeutuminen, hiukset, ja muutenkin tyyli mieluummin eleganttia kuin huorahtavaa. Ei tatuointeja ja lävistyksiä, eikä mitään järkkymeikkejä tai hiusvärejä. Iän puolesta paras haarukka on mielestäni välillä 40-55 v.
Tuolla nyt pääsee ainakin seuraavalle kierrokselle, jossa sitten tsekataan luonne, käytös, kemia, ym.
Vastaajien keski-ikä 15 vuotta ja sen huomaa.
Ramppaa kaiken maailman missikisoissa. Miss mp, miss hot rod, miss suomi, miss sanko....
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit, nielee m ällit ja antaa p ersettä
Haittaako jos oksentaa sen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Jos puhutaan ulkonäöstä (?) niin kiva jos olisi kaunis, söpö ja/tai seksikäs; hyvin harva on kaikkea kolmea, mutta kaksikin jo riittää hyvin. Mieluiten pienikroppainen, korkeintaan keskikokoinen. Klassinen tiimalasi on tietysti paras, eli kapea vyötärö suhteessa lantioon. Itse olen enemmän peppu- kuin tissimiehiä, joten pepussa saa ja pitääkin olla kokoa ja muotoa. Naisellisen sirot, hyvin hoidetut kädet ja jalat ovat erittäin tärkeät. Pukeutuminen, hiukset, ja muutenkin tyyli mieluummin eleganttia kuin huorahtavaa. Ei tatuointeja ja lävistyksiä, eikä mitään järkkymeikkejä tai hiusvärejä. Iän puolesta paras haarukka on mielestäni välillä 40-55 v.
Tuolla nyt pääsee ainakin seuraavalle kierrokselle, jossa sitten tsekataan luonne, käytös, kemia, ym.
Kemian huomaa heti, joten miksi nainen lähtisi kanssasi seuraavalle kierrokselle?
Hoikka, symmetrinen piirteiltään, jos halusit nimenomaan seksuaalista syttymistä kysyä.
Pariutumiseen onkin sitten hieman eri kriteerit. Edellä mainitut olisi kiva olla, mutta tärkeämpää on järkevyys ja toimeentulevuus.
Noista kaikista sopiva kombinaatio. Onneksi olen jo omani löytänyt ja onnekseni täytti kaikki kriteerit _riittävällä_ tasolla. Eli olen onnekas ja onnellinen.
Tirskahdukset, keimailu- sellainen tietty asenne aj avonainen kaula- aukko pelastaa AINA paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit, nielee m ällit ja antaa p ersettä
Haittaako jos oksentaa sen jälkeen?
'tä 'ttua? Menee hyvät mällit ihan hukkaan!
Voithan itse lusikoida ne sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vastaajien keski-ikä 15 vuotta ja sen huomaa.
V*ttuako kyselette tätä samaa aina uudestaan ja uudestaan jos ei vastaukset miellytä X-D
Kuten takavuosien raskaan sarjan painonnostaja Vasili Aleksejev aikanaan totesi: Maailmassa ei ole rumia naisia, on vain liian vähän votkaa!
Akateeminen loppututkinto oikeista tieteistä
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua sytyttää naisessa? Mitkä asiat vetoavat seksuaalisesti ja miehenä? Mitä etsit naisessa?
Terveellä pohjalla oleva itseluottamus on se tärkein juttu :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Tuoksu. Minun naiseni tuoksu.