Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi "Sinkkuillallinen" parit eivät koskaan tapaa jatkossa

Vierailija
01.02.2020 |

vaikka hehkuttavat treffejä hyviksi ja kuinka kemiaa löytyi ja en ole koskaan nauranut niin paljon ?

Sitten aina lopuksi ' eivät tavanneet enää '

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa oon miettinyt. Ehkä hakevat vaan ns.kuuluisuutta pääsemällä telkkariin.

Vierailija
2/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normitreffit, kun tv-kamerat ja porukkaa ympärillä. Hehkutus vain esiintymistä kameroille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei oo sitä "kemiaa"...jep jep. Näyttää olevan vaikeeta toi pariutuminen Lontoossa, mitä tässä nyt on kaveria kuunnellut.

Vierailija
4/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa oon miettinyt. Ehkä hakevat vaan ns.kuuluisuutta pääsemällä telkkariin.

Saman olen huomannut ap. Ja luulen myös, että vartin julkisuus telkkarissa on alunperinkin tärkein tavoite.

Vierailija
5/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi, jos ei nappaa? Jos sinulle valitaan randomisti 5 miestä, miten todennäköisesti deittailet yhtäkään heistä useamman kuin 2 kertaa? 

Vierailija
6/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis nyt et joku pari joskus tapaisi toisen kerran. Oon katsonut tota varmaan 3 vuotta enkä oo koskaan lukenut siitä et jatkavat tapailua. Pari kertaa siinä on ollut et vaihtoivat numeroita mut thats it siltikin.

Mä mietin et vaikka ne valitseekin jonkun yhden niin onkohan ne koskaan ottaneet yhteyttä niihin hylättyihin? Vai onko tää niin näyteltyä ettei ole tarkoituskaan tavata enää ikinä.

Vierailija
7/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole varmaan ainoa, jolle näin on käynyt myös tosi elämässä. - Mutta joo. Jos itse olisin mukana tuossa ohjelmassa  ja olisin vielä niin onnekas, että pääsisin toisille treffeille, niin näiden toisten treffien tulisi olla aika katastrofalise,että julkisesti sanoisin treffikumppanistani jotain (hyvin) negaiivista.

Toisin sanoen minusta hyviin tapoihin ikäänkuin kuuluu sanoa treffikumppanita, joka vähintään on päästänyt minut (tuntematoman miehen)  kotiinsa, tai jonka olisin itse päästänyt vierailemaan kotonani,  vähintäänkin neutraalia, ellei oikeasti haluaisisi sanoa mitään kiitettävää ja kaunista.

Näin vaikka maailmalla asuessani opin, että kun joku kysyy tai sanoo "How are you?" (Kuinka voit?) - On toisiaan vain yksi tapa (kohteliaampi tapa) sanoa "Hyvää päivää". - Eikä kysyjää niinkään kiinnotsa seikkaperäisesti kuulla, mitä sinulle kuuluu.   

Sinkkumies     

Vierailija
8/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osa tapaa. Ainakin yksi pari oli päätynyt naimisiinkin (ko. mies oli kauhea, käytöstavaton juntti).

Vierailija
9/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ollut useitakin seurusteluun päättyneitä illallisia. Ei ole kauan oli yksi. En kyl katso kaikkia.

Vierailija
10/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n väitteet eivät perustu mihinkään!

Vierailija
11/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö mielestäsi heti mennä punkkaan peuhaamaan.Onhan näitä ensitreffit alt....siis MITÄ JÄRKEÄ.EI LIIKU PÄÄSSÄ MITÄÄN::::::::::

Vierailija
12/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on varmaan oikeasti varattuja. Ainakin ne julkkikset, jotka saavat kuvauksista rahaa. Tavikset taas ovat saattaneet löytää jonkun ohjelmaan ilmoittautumisen jälkeen ja esittävät vain sinkkua. Jotkut varmasti haluavat vain telkkariin.

Vierailija
13/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin pari jaksoa nähnyt, jossa ovat alkaneet seurustelemaan ohjelman jälkeen. Mutta suurin osa ei tapaa enää kolmatta kertaa.

Vierailija
14/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon katsonut kymmeniä jaksoja ja kertaakaan en ole nähnyt, että jotkut olisivat alkaneet seurustella... No, hauska ohjelma silti :) Ne julkkisjaksot on vaan tylsiä kun niistä tietää jo etukäteen ettei ole mitään mahdollisuuksia ja puolet ajasta menee siihen päivittelyyn kun mukana on julkkis.

Vierailija
15/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, että siinä vaiheessa iltaa juttu vielä kulkee, mutta kameroiden lähdettyä on käynyt kiusalliseksi, tavalla tai toisella.

Vierailija
16/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli yksi pari, joka alkoi seurustelemaan.

Vierailija
17/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sarjaa jossain vaiheessa ja kokkaukset olivat usein karmeita. :D Parissa jaksossa vanhempi nainen ja mies tapasivat toisiaan sarjan jälkeen. En nähnyt kertaakaan, että nuorista olisi tullut pari. 

Ei tuntematon ihminen välttämättä kiinnosta.

Vierailija
18/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä muutama pari jäänyt tapailu- tai seurusteluasteelle, mutta aika harvoin. 

Vierailija
19/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siinä muutama pari jäänyt tapailu- tai seurusteluasteelle, mutta aika harvoin. 

Viime viikolla oli Jonny ja jokku, näistä tuli pari.  En millään muista sen naisen nimeä, oliko joku Rebecka? Neljä  kertaa muistan parin tulleen, yksi oli eläkeikäinen ja muut nuorempia. Yhdessä mies oli tummaihoinen ja nainen vaalea. Yhdessä se nainen oli tavattoman kaunis, aivan uskomattoman kaunis ja mieskin oli kyllä ihan mukiinmenevä. 

Vierailija
20/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätodennäköistä, että kolmesta ehdokkaasta löytyisi seurustelukumppani. Niinkö se tosielämässäkin menee, että kun on tavannut tunnin verran kolmea miestä, niin ei kun valitsemaan kenenkä kanssa elää ikuisesti???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan