Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi "Sinkkuillallinen" parit eivät koskaan tapaa jatkossa

Vierailija
01.02.2020 |

vaikka hehkuttavat treffejä hyviksi ja kuinka kemiaa löytyi ja en ole koskaan nauranut niin paljon ?

Sitten aina lopuksi ' eivät tavanneet enää '

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika epätodennäköistä, että kolmesta ehdokkaasta löytyisi seurustelukumppani. Niinkö se tosielämässäkin menee, että kun on tavannut tunnin verran kolmea miestä, niin ei kun valitsemaan kenenkä kanssa elää ikuisesti???

Niin ja varsinkin, kun et edes itse valitse niitä ehdokkaita. Sama kuin ottaisit tinderistä kolme ensimmäistä profiilia ja lähdet treffeille. 

Vierailija
22/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä saa sanoa ääneen mutta 95% sarjaan raahatuista miehistä on rumia.

Silloin kun tulee se 5% niin yleensä kaikki kolme naista hinkuvat jatkotreffeille.

Huom. en siis väitä että naistenkaan laatu on päätähuimaava, on paljon harvahampaisia tukevia perus brittinaisia mukana sarjassa. Mutta eipä miehiinkään ole joka jaksossa panostettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuossa ohjelmassa hämmentää se hehkutus, että toinen on niin "kiinnostava ja tuntuu synkkaavan" ja sitten ei edes tavata uudestaan.

Mutta välillähän siellä on parejakin tullut, suurimmasta osasta tosin ei.

Vierailija
24/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika epätodennäköistä, että kolmesta ehdokkaasta löytyisi seurustelukumppani. Niinkö se tosielämässäkin menee, että kun on tavannut tunnin verran kolmea miestä, niin ei kun valitsemaan kenenkä kanssa elää ikuisesti???

No mä oon yhdessä elämäni ensimmäisen ja ainoa treffikumppanin kanssa et on se mahdollista.

Vierailija
25/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä oon yhdessä elämäni ensimmäisen ja ainoa treffikumppanin kanssa et on se mahdollista.

Onhan se varmaankin mahdollista, mutta hiton epätodennäköistä. Oliko sinulla sokkotreffit vai valitsitko itse kuitenkin, kenen kanssa lähdet treffeille? 

Vierailija
26/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin miehet valitsee usein alapäällään, vaikka kotikatsomoon asti välittyy se, että jonkun toisen kanssa synkkasi paljon paremmin. Mutta kun valta menee päähän ja tilaisuus tekee varkaan, niin... Pääseepä kerrankin sen sexyimmän naisen kanssa ulos. Jatkoa vaan ei tule.

Vierailija
27/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli se hemaiseva isotissinen tumma nainen. Paidat olivat putoamaisillaan koko ajan. Sitä kun pääsisi jyystämään, niin johan tekisi poikaa!

Vierailija
28/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi, jos ei nappaa? Jos sinulle valitaan randomisti 5 miestä, miten todennäköisesti deittailet yhtäkään heistä useamman kuin 2 kertaa? 

Paitsi että ohjelmaan ei valita pareja randomisti, vaan yritetään selvittää taustat ja yhdistää samoista asioista kiinnostuneita.

Kerran tyttö sanoi olevansa kiinnostunut vanhanaikaisists tweed-takkityypeistä ja sellainen hänelle löytyikin. Heistä tulikin sitten pari.

Vierailija
29/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi, jos ei nappaa? Jos sinulle valitaan randomisti 5 miestä, miten todennäköisesti deittailet yhtäkään heistä useamman kuin 2 kertaa? 

Paitsi että ohjelmaan ei valita pareja randomisti, vaan yritetään selvittää taustat ja yhdistää samoista asioista kiinnostuneita.

Kerran tyttö sanoi olevansa kiinnostunut vanhanaikaisists tweed-takkityypeistä ja sellainen hänelle löytyikin. Heistä tulikin sitten pari.

Auts, tää olikin eri ohjelma :D

Vierailija
30/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kaikissa pariutumisohjelmissa, oli sitten napakymppi tai firstdatesjotain. Loveislannit sun muutkin johtaa lopulta eroon. Ihmetellä täytyy että itse on kumppanin löytänyt, niin vaikeaa se tuntuu olevan.

Vierailija
31/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kaikissa pariutumisohjelmissa, oli sitten napakymppi tai firstdatesjotain. Loveislannit sun muutkin johtaa lopulta eroon. Ihmetellä täytyy että itse on kumppanin löytänyt, niin vaikeaa se tuntuu olevan.

Hyvä huomio. On oikeastaan ollut hieman hämmentävää huomata esimerkiksi ensi-treffi alttarilla ohjelmassa, kuinka pian on minulla täysin ulkopuolisena ja vain valikoituja ja loppuviimein hyvin pieniä  pätkiä parejen suhteesta näkevänä tai nähneenä alkanut tuntua sille, että luulen erottavani parin (tai parit) , jotka eivät jatkaisii enää yhdessä, kun valinnan paikka koittaa. - Kyllä. Olen onneksi ollut myös väärässä.

Linenenkö itse naivi, kun haluan uskoa, että asiantuntijoiden tehtävänä on oikeasti ollut seuloa ja muodostaa hakijoista mahdollisimman hyvin toisiille sopivat kumppanit.

Toisinkin saattaisi kenies olla. Esimerkiksi niin, että  yksi pareista olisi varmasti se jossa kumppaniden välillä hyvin todennäköisesti tulee erimielisyyttä. Toinen pari olisi villikortti; kaikki olisi mahdollista tuon parin kohdlla (Jompi kumpi heistä tai molemmat ovat hyvin arvaamattomia ja impulsiivisia) . Ja kolmas pari olisi sitten mahdollisuuksien mukaan "täydellinen matchi."     

Sinkkumies         

Vierailija
32/54 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: Tästä sarjasta "Sinkku illalllinen"  eli Englanilainen realiy sarja Dinner Date  on kuulemma  tehty suomiversio. - Itse en ole sitä nähnyt. Onko joku seurannut ja mitä muistaa siitä?  - Ja millaisia ajatuksia teillä on kun on huhuttu, että ekeillä olisi nyt uudempi tuotanokausi.... Voisitko kuvitella itse osallistuvasi?  

Vierailija
33/54 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin miehet valitsee usein alapäällään, vaikka kotikatsomoon asti välittyy se, että jonkun toisen kanssa synkkasi paljon paremmin. Mutta kun valta menee päähän ja tilaisuus tekee varkaan, niin... Pääseepä kerrankin sen sexyimmän naisen kanssa ulos. Jatkoa vaan ei tule.

Illallisvaihe on ihan turha. Osallistujat voisivat valita suoraan parhaimman näkösen, koska niinhän ne tekee joka tapauksessa. Sekä miehet että naiset.

Vierailija
34/54 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä ultranirsoja kuin suominaiset. Ja se promille miehistä joka saa piparia taas ei halua vakintuua kun voi jatkuvasti panna ysin ja kympin tindertotteja.

Vierailija
35/54 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joku pari saanut lapsenkin

Vierailija
36/54 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot, mutta surkeita ne mikro-ateriat.

Vierailija
37/54 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa painottuu ruoanlaitto ja -arvostelu. Menisivät vaikka huvipuistoon tms.

Vierailija
38/54 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta en ole varmaan ainoa, jolle näin on käynyt myös tosi elämässä. - Mutta joo. Jos itse olisin mukana tuossa ohjelmassa  ja olisin vielä niin onnekas, että pääsisin toisille treffeille, niin näiden toisten treffien tulisi olla aika katastrofalise,että julkisesti sanoisin treffikumppanistani jotain (hyvin) negaiivista.

Toisin sanoen minusta hyviin tapoihin ikäänkuin kuuluu sanoa treffikumppanita, joka vähintään on päästänyt minut (tuntematoman miehen)  kotiinsa, tai jonka olisin itse päästänyt vierailemaan kotonani,  vähintäänkin neutraalia, ellei oikeasti haluaisisi sanoa mitään kiitettävää ja kaunista.

Näin vaikka maailmalla asuessani opin, että kun joku kysyy tai sanoo "How are you?" (Kuinka voit?) - On toisiaan vain yksi tapa (kohteliaampi tapa) sanoa "Hyvää päivää". - Eikä kysyjää niinkään kiinnotsa seikkaperäisesti kuulla, mitä sinulle kuuluu.   

Sinkkumies     

🤣🤣🤣 TOSI HIENOA, että kiltisti suomensit meille muillekin nuo hirvittävän vaikeat lauseet. 🤦🏼‍♂️ Ja miksi vtussa sinun pitää tunkea tuo naurettava SINKKUMIES joka ikiseen viestiisi -_-

Vierailija
39/54 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta en ole varmaan ainoa, jolle näin on käynyt myös tosi elämässä. - Mutta joo. Jos itse olisin mukana tuossa ohjelmassa  ja olisin vielä niin onnekas, että pääsisin toisille treffeille, niin näiden toisten treffien tulisi olla aika katastrofalise,että julkisesti sanoisin treffikumppanistani jotain (hyvin) negaiivista.

Toisin sanoen minusta hyviin tapoihin ikäänkuin kuuluu sanoa treffikumppanita, joka vähintään on päästänyt minut (tuntematoman miehen)  kotiinsa, tai jonka olisin itse päästänyt vierailemaan kotonani,  vähintäänkin neutraalia, ellei oikeasti haluaisisi sanoa mitään kiitettävää ja kaunista.

Näin vaikka maailmalla asuessani opin, että kun joku kysyy tai sanoo "How are you?" (Kuinka voit?) - On toisiaan vain yksi tapa (kohteliaampi tapa) sanoa "Hyvää päivää". - Eikä kysyjää niinkään kiinnotsa seikkaperäisesti kuulla, mitä sinulle kuuluu.   

Sinkkumies     

🤣🤣🤣 TOSI HIENOA, että kiltisti suomensit meille muillekin nuo hirvittävän vaikeat lauseet. 🤦🏼‍♂️ Ja miksi vtussa sinun pitää tunkea tuo naurettava SINKKUMIES joka ikiseen viestiisi -_-

Ehkä tuo nkmimerkki on toiveikas viesti palstan ruusuille? :)

Vierailija
40/54 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit ovat kovia osallistumaan kaiken maailman realityihin juurikin julkisuuden perässä. Mitä kauniimpaa ja nuorempaa porukkaa, sitä enemmän televisio-ohjelmissa pyöriminen heitä luultavasti hyödyttää!

Itse asiassa vasta viikko tai pari sitten kyseisessä ohjelmassa oli nuorehko pari, joilla oli heti kättelyssä kemiaa, nainen valitsikin miehen illalliselle ja lopussa luki, että toisten treffien jälkeen alkoivat seurustella ja ovat innoissaan yhteisestä tulevaisuudesta! Tämä on ainoa kerta, kun olen nähnyt täydellisesti onnistuneen illallisen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi