Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luotako siihen, että paljunvuokrafirma pesee paljun tai edes vaihtaa koko veden asiakkaiden välillä?

Vierailija
01.02.2020 |

Mä en, enkä siksi haluais edes ilmaiseksi paljua esim. arvonnasta viikonlopuksi. Ne kun toimitetaan valmiiksi täytettynä. Vesi on kallista, enkä siksi usko, että vuokraajat ne pesevät kunnolla. Voivat jopa vaan vaihtaa osan vedestä. Sinne on kussu joku känniääliöbileporukka, niin eipä kiinnostas samaan veteen mennä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä baljua nyt joka ihmisen välissä tarvitse pestä ja vettä vaihtaa.

Se olisi ihan järjetöntä veden ja energian tuhlausta.

Halpaa hommaa. Meillä vesi ilmaista ja lämpiää omilla puilla.

Vierailija
42/46 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan yrittänyt kuljettaa vedellä täytettyä paljua? En edes yrittäisi, vaan täyttäisin sen itse. Se painaa nimittäin pahuksen paljon enemmän kuin tyhjä. Itse on kuljetettu siksi, että ei tarvitse maksaa kuljetusta vuokraajalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palju on erittäin epähygieeninen paikka kun pienessä vesimäärässä lilluu paljon ihmisiä pitkään. Voit kuvitella sen pöpöjen määrän siinä vedessä.

Vierailija
44/46 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota kaikkiin yrityksiin, mutta https://www.paljunvuokraus.com/ sain puhtaan uudehkon paljun ja vaikutti olevan kunnolla desinfioitu. Kuulemma ei pysty kuljettamaan palju täynnä vettä, sillä koko kärry menisi rikki. Itse en vuokraisi vanhaa paljua

Vierailija
45/46 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten voiko porukasta paljussa irrota jotain, jos monta. Ettei olekaan yksi ja kaksi. Kaikista irtoaa bakteerit sun muut deodorantit? Toisaalta paljun vesi ensin lämpenee hieman ja jäähtyy. 

Ootko kuullut sellaisista asioista kuin saippua ja suihku? Ei sinne paljuun tietenkään mennä käymättä kunnolla pesulla ensin.

Vierailija
46/46 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vesi vaihdetaan aina ennen lillumista.