Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää olla tällainen nainen

Vierailija
01.02.2020 |

Olen luonnostani melko hiljainen ja haluan välttää riitoja. Joustan usein ihmisten parissa, koska en vain jaksa riitelyä.
Tykkään pukeutua naisellisesti, laittautua kauniiksi ja huolehtia muiden tarpeista.
Ystäväni ovat sanoneet suoraan että minun pitäisi muuttua, että pilaan naisten maineen.
Mistä aloittaa muutos?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita siitä, ettet välitä p*skaakaan mitä muut sanovat.

Vierailija
2/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat olla tasan se, joka olet. Olisi terveellistä tosin oppia laittamaan rajat, vaikka välittäisi ja huolehtisi muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pilataan naisten maine? Luulin, että siihen tarvitaan vaan tarpeeksi paskoja juttuja, ja tarpeeksi iso lauma epävarmoja sadisteja jatkamaan. Eihän sun ees tartte tehdä asialle mitään, helppoa.

Vierailija
4/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ystäväsi.

M

Vierailija
5/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transu-Jonne tiedustelee, osa 6542

0/5

Vierailija
6/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies myisi sielunsa saadakseen kuvailemasi kaltaisen naisen. Enkä sano sitä siksi että haluavat kontrolloida, mutta siksi että ei miehiäkään haluta kinata turhasta. Useimmat arvostavat hiljaista järkevyyttä paljon enemmän kuin kärkästä, terävää mielipiteen ilmaisua. Tuntuu kuin ystäväsi haluaisivat sinusta sellaisen? Olisi oikeastaan paradoksaalista jos yrität muuttua muiden painostuksesta siksi että et halua miellyttää muita...

Vierailija
7/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä pilaa kenenkään mainetta. Ihmiset, jotka sanovat "hävettää olla nainen/mies" kun joku tekee/sanoo jotain on idiootteja. Ei kukaan täyspäinen aseta omaa itsetuntoaan muiden varaan.

Vaihda vaikka ystäväsi. Kynnysmatto ei tosin ole hyvä olla, mutta "ystäväsi" ovat ilkeitä.

Vierailija
8/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies myisi sielunsa saadakseen kuvailemasi kaltaisen naisen. Enkä sano sitä siksi että haluavat kontrolloida, mutta siksi että ei miehiäkään haluta kinata turhasta. Useimmat arvostavat hiljaista järkevyyttä paljon enemmän kuin kärkästä, terävää mielipiteen ilmaisua. Tuntuu kuin ystäväsi haluaisivat sinusta sellaisen? Olisi oikeastaan paradoksaalista jos yrität muuttua muiden painostuksesta siksi että et halua miellyttää muita...

Juuri näin. Kaverisi ovat kateellisia siitä, että olet miesten mielestä ihanteellista parisuhdemateriaalia, toisin kuin he itse.

Vierailija
9/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvailemasi kaltainen nainen, kesämekkoja kaapit pullollaan. Mua ei hävetä yhtään. Enkä pilaa mitään, saan olla naisellinen.

Vierailija
10/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näkökulmista. Saan vain usein kuulla kuinka minun pitäisi oppia vastustamaan aktiivisesti asioita ja ihmisiä. Mutta se ei ole minulle luontaista, en ole erityisen sanavalmis tai koe että minun täytyisi puolustaa oikeuksiani jatkuvasti. Porukassa olen yleensä se hiljaisin ja se ärsyttää monesti. En jaksa olla jatkuvasti puolustuskannalla tai hyökätä jotain asiaa tai ihmistä vastaan. Mutta tällaisista kavereista ei taida naiset erityisesti välittää.

Vierailija
11/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos näkökulmista. Saan vain usein kuulla kuinka minun pitäisi oppia vastustamaan aktiivisesti asioita ja ihmisiä. Mutta se ei ole minulle luontaista, en ole erityisen sanavalmis tai koe että minun täytyisi puolustaa oikeuksiani jatkuvasti. Porukassa olen yleensä se hiljaisin ja se ärsyttää monesti. En jaksa olla jatkuvasti puolustuskannalla tai hyökätä jotain asiaa tai ihmistä vastaan. Mutta tällaisista kavereista ei taida naiset erityisesti välittää.

Oon aika samanlainen. Kaverisuhteet kaatuneet usein selkäänpuukotuksiin ja siihen että olen ollut liian kiltti ja uskonut muistakin hyvää. Nykyään osaan kuitenkin välttää tälläisten ihmisten seuraa enkä anna itseäni hyväksikäytettävän tms.

Vierailija
12/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat todella miellyttävältä ja kivalta tyypiltä.

Kaikkea hyvää ja pidä tyylisi,

sillä karkeita koviksia on ihan tarpeeksi josta ei edes sukupuolta erota minkä muun puolinen sitten onkaan.

Perinteinen on monille se haave.

Vierailija
13/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali on nykyään harvinaisuus koska kaikki on jotain ihmeellistä ja extremeä nykyään.

Vierailija
14/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan ap, saat olla sellainen kuin olet! Mieti, ovatko nuo oikeasti ystäviäsi, jotka haukkuvat.

Vierailija
15/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, täydellinen humble brag.

Vierailija
16/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan väärissä piireissä, muuta ja mene eteenpäin

Vierailija
17/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään pitäisi olla joku piiska-pirkko tai pervo-pirjo. Muu on tylsää vaniljaa.

Menestyksen ja itsenäisyyden mitta se kun tilaa maksetun möhömahaisen seuralaisen työkalupakkinsa kanssa piiskaamaan jollain nahkasuikaleilla?

Vierailija
18/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mikä trolli.

Mikä sinua on alun perin vetänyt hankkimaan kavereiksesi - ei vaan peräti ystäviksesi - ihmisiä, joiden mielestä naisten pitää olla

- äänekkäitä, riitelemään taipuvaisia ja joustamattomia

- epänaisellisesti pukeutuvia, rumina pitäytyviä ja viis muiden tarpeista veisaavia

- huolissaan siitä, mitä kaveripiirin yksi hönö aiheuttaa kokonaisen sukupuolen maineelle?

Vierailija
19/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, kyllä mä mieluummin pyörin sopuisien ihmisien kanssa, mutta olen sellainen itsekin. Ehkä he haluaisivat että sinä käytökselläsi oikeuttaisit heidän kärkkyyden, mutta sehän ei ole sun tehtävä. Jatka omana itsenäsi olemista, ystäviäsi vastaan joudut ehkä puolustautumaan.

Vierailija
20/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita muutos siitä, että lemppaat nämä ystäväsi ja etsit parempaa seuraa tilalle. Kuinka huonoitsetuntoinen pitää olla, että keksii pelätä naisellisesti pukeutuvan ja muut huomioon ottavan kaverin "pilaavan naisten maineen"? Henkinen kasvu jäänyt heillä sinne yläasteen tupakkanurkalle.