Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

100000 euron laina yksityishenkilöitä, talo lainan vakuutena

Kikkiolina
01.02.2020 |

Eilen tuli naapurin kanssa kun joimme kaljaa puheeksi sijoittaminen ja pörsaiosakkeiden ostaminen velaksi jos osakemarkkinat romahtavat koronaviruksen takia.

Idea mikä syntyi: naapurini lainaisi minulle 100000 euroa kahdeksi vuodeksi ja minun talo olisi lainan vakuutena. Sopisimme siis jonkun tarkan päivän milloin laina maksetaan takaisin. Jos en pysty maksamaan naapurini saa talon ja laina on sillä kuitattu. Jos maksan lainan määpäivänä, niin se on sitten vaan ollut koroton laina jonka maksoin sovitusti takaisin.

Onko tämmöinen järjestely lain mukaan ok? Voiko tässä tulla eteen joku sudenkuoppa joka ei ei ole tullut itselle mieleen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun talon arvo on yli 100k. Muistit siis talon järjettömän halvalla ja turhan lyhytkin tuo pslautusaika on. En alkais, paitsi jos on arvoton hometalo

Vierailija
2/6 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi tarvinnut mainita, että joitte kaljaa 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehä tuollasia diilejä, kun juo jonkun kanssa vähän kaljaa. XD Siitä vain! Osaat varmasti tosi hyvin sijoittaa. :P 

Vierailija
4/6 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tossa voisi mennä vikaan? Hyvältä kuulostaa! Anna mennä vaan!!

Vierailija
5/6 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me siis sitä diiliä vielä tehty, kunhan vaan puhuttiin asiasta. Talon arvo varmaankin jonkun reilu 100000 euroa, joten naapuri varmaan ensisijaisesti toivoo että talo jäisi hänelle..

Vierailija
6/6 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan mahdollista noin sopia.