Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sen kerran kun uskallan ujona naisena treffeille, mies kutsuu minua ”miestennielijäksi”

Vierailija
31.01.2020 |

Anteeksi mitä? Mitä se edes tarkoittaa, voisiko joku avata?
Miten minusta voi saada sellaisen vaikutelman? Olen ujo, en uskalla enkä osaa olla miesten seurassa rento ja mulla menee aikaa, että uskaltaudun juttelemaan. En ole seurustellut vuosiin ja olen muutenkin kovin yksinäinen. Käyn töissä ja suurimman osan vapaa-ajasta olen kotona ja katson elokuvia ja kuuntelen musiikkia. Olen siis kotihiiri.
Olen ymmälläni tuosta kommentista. Aloin miettimään, onko pituudellani jotain merkitystä? Olen 178cm, mutta pukeudun naisellisesti aina hameisiin ja mekkoihin, hiukseni ovat pitkät, mutta en mielestäni näytä pelottavalta tai vaikeasti lähestyttävältä? Ujoudesta huolimatta olen aina ystävällinen ja hymyilen.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoi tosiaan ymmärtää, että näkee sinut lut*amaisena... :/ Tosi tökerö mies, eipä ihme, että on vapaana. Ehkä voisit jonkun harrastuksen aloittaa ja siellä tutustua ihan rauhassa uusiin ihmisiin omassa tahdissasi, miksei johonkin mieheenkin. Treffeilläkävijämiehet ovst valitettavasti juuri tuota luokkaa. :(

Vierailija
42/52 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kysynyt siltä mieheltä selvitystä asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko johtua sun ulkonäöstä. Harva nainen pukeutuu enää hameisiin ja on noin pitkä. Miehet tekee niin nopsaan niin kliseisiä päätelmiä.

Mua haukuttiin mm. h uo ra ksi kun olin 12 v ja neitsyt koska käytin meikkiä jo silloin.

Haluatko tavata tuon tyypin uudestaan?

Ei se mies halua ilmeisesti tavata mua enää :D ns. ghostasi. Mutta joo.. Jaksan aina olla toiveikas, että ehkä joskus löydän itselleni kumppanin.

Ap

Täällä olisi kiinnostunut mies, ap vaikuttaa oikein löydöltä, ikä?

Vierailija
44/52 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies oli huonoitsetuntoinen ja todennäköisesti kokematon deittailija. Hautoo katkeruutta jännä naisille ja koki alitajuisesti, että sovellut sijaiskärsijäksi, kun pääsee kerrankin näpäyttämään. Ei uskaltaisi sanoa oikealle miestennielijälle yhtään mitään. Eikä tämä ole vitsi.

Ei tässä vastauksessa nyt ollut mitään järkeä. Jos mies on katkera miestennielijänaisille, kuten esim. itse olen, niin ei hän siitä syytä kilttinaisia. Eihän siinä olisi mitään järkeä. Sen sijaan on luultavaa, että ap:n deittimies tulkitsi kovasti väärin sen millainen nainen ap on.

M/39

Vierailija
45/52 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minuakin haukuttu miestennielijäksi, siihen mennessä minulla oli yksi ainut pitkäaikainen suhde takanani. Olin aivan ymmälläni ja kauhistunut siitä kuinka tapailumies uteli aikaisempia seksikokemuksiani ja kyseli jatkuvasti oonko saanut paljon isoja munia. Ei uskonut kun kerroin olleeni vain yhdessä suhteessa, muita kokemuksia minulla ei ollut. Olin aivan liian kokematon ja sinisilmäinen tuollaiselle ryöpytykselle. Onneksi ystäväni avasi silmäni ja sanoi että tapailumiehellä on erittäin huono itsetunto ja on turhan mustasukkainen. Lopetin tapailut siihen, onneksi. On niitä mukaviakin miehiä olemassa vaikka kuinka, ei tuollaista p*skaa tarvitse kuunnella.

Vierailija
46/52 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mies oli huonoitsetuntoinen ja todennäköisesti kokematon deittailija. Hautoo katkeruutta jännä naisille ja koki alitajuisesti, että sovellut sijaiskärsijäksi, kun pääsee kerrankin näpäyttämään. Ei uskaltaisi sanoa oikealle miestennielijälle yhtään mitään. Eikä tämä ole vitsi.

Ei tässä vastauksessa nyt ollut mitään järkeä. Jos mies on katkera miestennielijänaisille, kuten esim. itse olen, niin ei hän siitä syytä kilttinaisia. Eihän siinä olisi mitään järkeä. Sen sijaan on luultavaa, että ap:n deittimies tulkitsi kovasti väärin sen millainen nainen ap on.

M/39

Kannattaa välillä pitää ne mölyt mahassa. Mulle jo kakarana opetettiin, että jos ei ole mitään sanottavaa on sitten mielummin hiljaa.

Vierailija
47/52 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujo nainen sentään pääsee treffeille. Ujona miehenä meetoo kampanja löi vielä lisää kapuloita rattaisiini.

Onko sinulla siis ujonakin tapana ahdistella naisia ja kouria heitä tms. Normaali ujokin mies ymmärtää mikä ero on ahdistelulla ja flirtillä.

Metoon perusidea on, että jos nainen ei pidä miestä seksikkäänä, niin lähestulkoon mikä tahansa miehen teko voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi.

M/39

Vierailija
48/52 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujo nainen sentään pääsee treffeille. Ujona miehenä meetoo kampanja löi vielä lisää kapuloita rattaisiini.

Onko sinulla siis ujonakin tapana ahdistella naisia ja kouria heitä tms. Normaali ujokin mies ymmärtää mikä ero on ahdistelulla ja flirtillä.

Metoon perusidea on, että jos nainen ei pidä miestä seksikkäänä, niin lähestulkoon mikä tahansa miehen teko voidaan tulkita seksuaaliseksi ahdisteluksi.

M/39

Miten muilla lähipiirini miehille ei ole koskaan ollut mitään ongelmia naisten kanssa? Joukkoon mahtuu pyörätuolilaisia, työttömiä, firman johtajia. Jopa tuolla pyörätuolissa olleella on ollut naisystävä tosin halusi itse päättää suhteen kokien ettei nyt jaksa ylläpitää mitään parisuhdetta.

Vierailija
49/52 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et siinä ukossa menettänyt yhtään mitään.

Vierailija
50/52 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

m42 kirjoitti:

Aggressiivinen käytös peittää hauraan egon. Kaveri ei tiedä, että hyvällä, sivistyneellä  ja ystävällisellä käytöksellä tekee hyvän vaikutuksen ja voi saada myös jatkotreffit. Hän on kuullut pelimieskaverilta että kun pissisten joukossa tylyttää ja vähättelee niitä, näyttää voittajalta.  Pelimieskaveri on myös kertonut että lauman Alpha naista kannattaa yrittää myös imarrella kertomalla kuinka vaikuttava hän on miesten mielestä, mutta reteesti ja hieman karikatyrisoiden. Antaen ymmärtää että tämä nainen voisi olla hänen arvoisensa.

Hän yrittää matkia tätä käytöstä parantaakseen mahdollisuuksiaan naismarkkinoilla, josta hän ei paljon ymmärrä ja jossa hän yrittää pärjätä. Hän ei tiedä saaneensa huonoja neuvoja.

Kokeile seuraavaa:

Sano hänelle että "Tuo on yksinkertaistava ja lokeroiva, aika halventava kuvaus kenestäkään naisesta. Ajatteletko tosiaan minusta näin vai yrititkö tehdä vaikutuksen?"

Huom! Jos kyseessä on pohjimmiltaan hyvä mies joka on saanut huonoja neuvoja, hän huomaa pelin paljastuneen ja on pahoillaan. Kertoo ehkä että pelimieskaveri kertoi että pitää näyttää itsevarmalta, jne. Jos kyseessä on pelimies itse, hän ei myönnä mitään vaan kertoo että se oli kohteliaisuus ja kuvaa sitä kuinka haluttava sinä olet... Huomaat kaavan? Pelimiehille naisen saaminen on peliä ja palkintona on ... piirakkaa.

ok. Tämä oli aika yksinkertaistettu versio, mutta näin se menee.

Varmasti noi pelimiehen neuvot tehoavat tietynlaisiin naisiin, mutta toisiin sitten ihan toisenlainen vaikutus. Jos haluaa esiintyä pelimiehenä, valitsee sitten kohteenkin sen mukaan.

Vierailija
51/52 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että ujous mielletään flirtailuna. Se, että katsoo varovasti, hymyilee ujosti on joistain puoleensa vetävää. Itse ujona tyttönä olen saanut kuulla naispuolisilta kavereiltani olevani flirtaileva, enkä todellakaan ole omastamielestäni.

Vierailija
52/52 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä hymyilit! Siinä kohdalla keskiverto suomalaisella miehellä menee pasmat sekaisin, ja paniikkia pukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi