Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sen kerran kun uskallan ujona naisena treffeille, mies kutsuu minua ”miestennielijäksi”

Vierailija
31.01.2020 |

Anteeksi mitä? Mitä se edes tarkoittaa, voisiko joku avata?
Miten minusta voi saada sellaisen vaikutelman? Olen ujo, en uskalla enkä osaa olla miesten seurassa rento ja mulla menee aikaa, että uskaltaudun juttelemaan. En ole seurustellut vuosiin ja olen muutenkin kovin yksinäinen. Käyn töissä ja suurimman osan vapaa-ajasta olen kotona ja katson elokuvia ja kuuntelen musiikkia. Olen siis kotihiiri.
Olen ymmälläni tuosta kommentista. Aloin miettimään, onko pituudellani jotain merkitystä? Olen 178cm, mutta pukeudun naisellisesti aina hameisiin ja mekkoihin, hiukseni ovat pitkät, mutta en mielestäni näytä pelottavalta tai vaikeasti lähestyttävältä? Ujoudesta huolimatta olen aina ystävällinen ja hymyilen.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua, noista syistä lopetin deittailun. Jos nyt sitä koskaan kunnolla edes aloitin.

Vierailija
2/52 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yritti kehua ulkonäköäsi eikä oikein osaa kieltä tarpeeksi monipuolisesti tai möläytti noin jännityksen takia.

Jos on uusi tuttavuus kyseessä, eihän hän edes tiedä, millainen olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko johtua sun ulkonäöstä. Harva nainen pukeutuu enää hameisiin ja on noin pitkä. Miehet tekee niin nopsaan niin kliseisiä päätelmiä.

Mua haukuttiin mm. h uo ra ksi kun olin 12 v ja neitsyt koska käytin meikkiä jo silloin.

Haluatko tavata tuon tyypin uudestaan?

Vierailija
4/52 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko johtua sun ulkonäöstä. Harva nainen pukeutuu enää hameisiin ja on noin pitkä. Miehet tekee niin nopsaan niin kliseisiä päätelmiä.

Mua haukuttiin mm. h uo ra ksi kun olin 12 v ja neitsyt koska käytin meikkiä jo silloin.

Ei se mies halua ilmeisesti tavata mua enää :D ns. ghostasi. Mutta joo.. Jaksan aina olla toiveikas, että ehkä joskus löydän itselleni kumppanin.

Ap

Vierailija
5/52 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä yritti kehua ulkonäköäsi eikä oikein osaa kieltä tarpeeksi monipuolisesti tai möläytti noin jännityksen takia.

Ehkäpä miehen kaverit sanoi, että on P*nnut tota naista. Poikien illoissa kuulemma pelataan tinderiä porukalla ja naureskellaan naisten profiileille.

Vierailija
6/52 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa sitä että mies luulee sinun olevan käärme joka nielaisee miehen ja sulattaa ukkoa mahassaan pitkän aikaa.

Vierailija
7/52 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh! Toi on miesten ihan yleinen tyyli kehua naista. Ainahan ne sanoo miestennielijäksi kun itse ihastuvat. t. miestennielijä

Vierailija
8/52 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lukenut pelimiesoppaasta, että naista loukkaamalla tekee häneen vaikutuksen. Luulee tylyttämällä tekevänsä itsevarman vaikutelman.

Vierailija
9/52 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies oli huonoitsetuntoinen ja todennäköisesti kokematon deittailija. Hautoo katkeruutta jännä naisille ja koki alitajuisesti, että sovellut sijaiskärsijäksi, kun pääsee kerrankin näpäyttämään. Ei uskaltaisi sanoa oikealle miestennielijälle yhtään mitään. Eikä tämä ole vitsi.

Vierailija
10/52 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mies halua ilmeisesti tavata mua enää :D ns. ghostasi. Mutta joo.. Jaksan aina olla toiveikas, että ehkä joskus löydän itselleni kumppanin.

Ap

Jaa joo, kirjoitin tuon tokan kommentin. Ehkei se sitten ollutkaan kehu... Tai mistä sitä tietää, jos olet tosi naisellisen näköinen ja mies meni hämilleen.

Mutta jos mies teki jotain tyhmiä päätelmiä esim. pelkästään hameen takia, niin mitä hittoa, joutaakin mennä.

Tai ehkä sillä meni pupu pöksyyn? Minkätyylinen mies?

Vierailija
11/52 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lukenut pelimiesoppaasta, että naista loukkaamalla tekee häneen vaikutuksen. Luulee tylyttämällä tekevänsä itsevarman vaikutelman.

Voi hyvä tavaton. Älkää miehet tällaisia oppaita uskoko!

Vierailija
12/52 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä et menettänyt mitään. Älä jää miettimään tuota kommenttia, ei ne muut miehet niin ajattele. Ja kai tuo oli jonkinlainen yritys sanoa että olet hyvännäköinen.

Vierailija
13/52 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein heti, kun latasin tinderin, niin yksi ensimmäisistä keskustelukavereista teki johtopäätöksen, että olen sarjadeittailija. En tiennyt mitä se tarkoitti ja kuulosti oudolta. Olin eronnut joitain kuukausia aiemmin ja viimeksi ollut treffeillä 10 vuotta sitten.

Vierailija
14/52 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein heti, kun latasin tinderin, niin yksi ensimmäisistä keskustelukavereista teki johtopäätöksen, että olen sarjadeittailija. En tiennyt mitä se tarkoitti ja kuulosti oudolta. Olin eronnut joitain kuukausia aiemmin ja viimeksi ollut treffeillä 10 vuotta sitten.

No jopa on jännä :o millainen olet tyyliltäsi?

Vierailija
15/52 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä miehen kaverit sanoi, että on P*nnut tota naista. Poikien illoissa kuulemma pelataan tinderiä porukalla ja naureskellaan naisten profiileille.

En ole koskaan nähnyt tai kuullut kenenkään tekevän tuollaista. Terv mies

Vierailija
16/52 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jopa on jännä :o millainen olet tyyliltäsi?

Tyyli on niin tärkee siis tyyli :ooooo !!!!

Vierailija
17/52 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja mäkin sain jonkun kovan panonaisen maineen kaveripiirissä. Eksäni oli jossain jatkoilla pullonpyörityksessä (kuka enää MISSÄÄN muuten edes pelaa sitä??) kertonut, että sillä oli ehdottomasti parasta seksiä mun kanssa. Myöhemmin tapailin erästä miestä, joka kertoi kiinnostuneensa musta tämän tunnustuksen perusteella, olin kuulemma hänellekin paras pano. Mun tapauksessa siis se, että olen ns. "hyvä sängyssä" --> olen panohullu ja kaikki kaveripiirin ukot kimpussa. Näin ne jutut siis syntyy ja puheiden kohde voi olla ihan syytön saamaansa maineeseen. 

Vierailija
18/52 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä tavaton. Älkää miehet tällaisia oppaita uskoko!

Useimpiin naisiin tuo tekee aivan muun kuim toivotun vaikutuksen. Mutta on ehkä kymmenen prosentin vähemmistö, joka innostuu tuollaisesta.

Vierailija
19/52 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mies oli huonoitsetuntoinen ja todennäköisesti kokematon deittailija. Hautoo katkeruutta jännä naisille ja koki alitajuisesti, että sovellut sijaiskärsijäksi, kun pääsee kerrankin näpäyttämään. Ei uskaltaisi sanoa oikealle miestennielijälle yhtään mitään. Eikä tämä ole vitsi.

Tällaisia huonoitsetuntoisia miehiä taitaa olla sitten enemmänkin liikkeellä!

Vierailija
20/52 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sul on hyvä tyyli :oo ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan