Nainen, käytkö yksin teatterissa, elokuvissa, konserteissa jne.?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Sehän olisi säädytöntä!
Juuri näin. Ja miksi edes haluaisin mennä, olenhan vaimo ja äiti.
Joo ajattelin ruveta käymään sitten kun teini muuttaa pois kotoa. Jotain kerran kuuaudessa -tahtia suunnittelin ainakin alkuun yleensäkin kulttuuririennoille.
En käy koskaan yksin, vaan parhaan ystävän kanssa, eli puolison.
Kyllä käyn. Käyn viikoittain elokuvissa yksin, samoin syömässä ja silloin tällöin keikoilla. Olen 40v.
Käyn niin kauan kunnes vaginani sanoo ei.
Joo koko ajan. Ei ole kavereita mutta tykkään silti nauttia elämästä.
En käy yksin, eikä miestä saa näihin lähtemään mukaan (Ei ole ikinä käynyt).
Vierailija kirjoitti:
Joo ajattelin ruveta käymään sitten kun teini muuttaa pois kotoa. Jotain kerran kuuaudessa -tahtia suunnittelin ainakin alkuun yleensäkin kulttuuririennoille.
Miten se teini menoasi niin rajoittaa?
Kyllä käyn. Elokuvissa, keikoilla, festareilla, konserteissa, teatterissa, näyttelyissä, messuilla, museoissa, pubeissa, ravintoloissa, kaikenlaisissa tapahtumissa... Yksin kotiinko sitä kuuluisi perheettömänä sinkkuna vain jäädä? Ystäviä toki on, mutta usein ei satu heidän kanssaan menot ja suunnitelmat yksiin (etenkään, kun monella heistä sitä perhettä tai vähintään kumppani on).
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se teini menoasi niin rajoittaa?
Ei mulla ole varaa käydä niin paljon ulkona kuin haluaisin nyt vielä teinin kanssa. Sitten on ihan eri budjetti kun ei tarvitse enää yhden palkalla ruokkia kahta.
Olen käynyt vuosikausia silloin tällöin yksin :) Leffassa, ravintolassa ja keikoilla. Matkustanut myös. Teatterissa en ole käynyt yksin.
Sehän olisi säädytöntä!