Paljoon sulla oli armeijan p kokeen tulos?
Mulla paras tulos oli vissiiin 5-6. Laskivat sen 3 meeen koska jouduiin uuusimaan sen kahteen kertaan, sitä edeltävästi tehnyt vielä yhden kerran kun eiiivät uskoneet että voiiisin olla niin yhmä käyttäytymisen perusteeella. Aliupseeripapereissa seisoi luku 4.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P1 9/9
P2 6/6Asteikot ovat aina olleet nuo. Pisteitä auk- ja ruk-valintoihin noista saa molemmista 0-4.
Nuo testit on aina kiinnostaneet, luen mielelläni lisäinfoa. Etenkin millä äo:lla saa täydet 9 pistettä. Oman äo:n tiedän, mutta yleisesti kiinnostaa.
Minä sain 9/9. Testattu äo 106.
Aika outo yhdistelmä!
Vierailija kirjoitti:
Minuusta älytööntä on etttä mis jonka kokoo suku on harvardin käyneitä, pankinjohtajia, oikeustieteiiden lehtoreita, tiedoonkäsittelyn lehtoreiita yliopistoisssa täynnä nussiii jotaiiin naista jonka sisiko on korkeiiintaan joku sairaaanhoitaja. Ja sitttten riidelllään koko lapsuuuikä kun toinen on tyhmempi.
Pitääisi aiina muistaaa se että älykkyys koromosomi on x ja mies saaa sen vain naiselta ja nainen saaa kaksi xx.
Minun mielestäni näitä ei meille edes kerrottu, tai en ainakaan muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P1 9/9
P2 6/6Asteikot ovat aina olleet nuo. Pisteitä auk- ja ruk-valintoihin noista saa molemmista 0-4.
Nuo testit on aina kiinnostaneet, luen mielelläni lisäinfoa. Etenkin millä äo:lla saa täydet 9 pistettä. Oman äo:n tiedän, mutta yleisesti kiinnostaa.
Ruukinmatruuna joskus noita laskeskeli. Sen perusteella tein karkean arvion, että kasin tuloksellani oma ÄO voisi olla jotain 120.
Okei, mielenkiintoista! Onko tähän linkkiä jossain? Ja mitä oletuksia tuohon on pitänyt tehdä: onko jokaista pisteväliä vastaava harppaus saman verran äo:ssa numeroina?
Erittäin korkeista älykkyysosamääristä armeija tuskin aina hyötyy, koska joukossa on vaikka mitä autisteja. Siksi mietin joskus, että mikä olisi keskimäärin paras äo puolustusvoimien kannalta.
Hän valitettavasti poisti loistavan bloginsa. Oli liian rehellistä tekstiä nyky-Suomeen. Jotenkin hän vertaili moniko prosentti sain minkäkin tuloksen intissä ja vertasi sitten tunnettuun ÄO-jakaumaan.
Luulen, että on hyvin tehtäväkohtaista mikä ÄO sopii mihinkin intissä. Kenraalin pitää olla kaikin tavoin älykäs ja mieluiten jopa nerokas. Perus kouluttajalle älykkyys voi olla taakka, kun alkaa kyseenalaistaa asioita eikä ne hommat nyt muutenkaan niin monimutkaisia ole. Voin sanoa että minun vahvuuteni armeija hukkasi, kun kukaan ihmistuntija ei edes jututtanut ja miettinyt mihin minua voisi parhaiten käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P1 9/9
Aika outo yhdistelmä!
Mitäs outoa tuossa? Tyhmä saapumiserä. Gaussin käyrän mukaisesti 4% saa joka tapauksessa maksimipisteet, vaikka koko saapumiserä olisi vajokkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P1 9/9
Aika outo yhdistelmä!
Mitäs outoa tuossa? Tyhmä saapumiserä. Gaussin käyrän mukaisesti 4% saa joka tapauksessa maksimipisteet, vaikka koko saapumiserä olisi vajokkeja.
Meneekö näiden normitus muka saapumiserittäin? Lähde, jos näin! Meille tuli tulokset ennen kuin kaikkia oli edes testattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P1 9/9
Ruukinmatruuna joskus noita laskeskeli. Sen perusteella tein karkean arvion, että kasin tuloksellani oma ÄO voisi olla jotain 120.
Okei, mielenkiintoista! Onko tähän linkkiä jossain? Ja mitä oletuksia tuohon on pitänyt tehdä: onko jokaista pisteväliä vastaava harppaus saman verran äo:ssa numeroina?
Erittäin korkeista älykkyysosamääristä armeija tuskin aina hyötyy, koska joukossa on vaikka mitä autisteja. Siksi mietin joskus, että mikä olisi keskimäärin paras äo puolustusvoimien kannalta.
Hän valitettavasti poisti loistavan bloginsa. Oli liian rehellistä tekstiä nyky-Suomeen. Jotenkin hän vertaili moniko prosentti sain minkäkin tuloksen intissä ja vertasi sitten tunnettuun ÄO-jakaumaan.
Luulen, että on hyvin tehtäväkohtaista mikä ÄO sopii mihinkin intissä. Kenraalin pitää olla kaikin tavoin älykäs ja mieluiten jopa nerokas. Perus kouluttajalle älykkyys voi olla taakka, kun alkaa kyseenalaistaa asioita eikä ne hommat nyt muutenkaan niin monimutkaisia ole. Voin sanoa että minun vahvuuteni armeija hukkasi, kun kukaan ihmistuntija ei edes jututtanut ja miettinyt mihin minua voisi parhaiten käyttää.
Kenraaleissa on sellainen juttu, että sen vaatimustason hommiin yltävälle löytyy usein yritysmaailmasta paremmin palkattu tehtävä. Viimeistään sen sotilasuran jälkeen. Varmasti karismaattisia ja vahvoja, jämäköitä persoonia kenkuissa on mutta harva heistä on nero.
Muotoilin äsken huonosti tuon asiani, pohdinnassa oli lähinnä varusmiesten älykkyys. Sotilasuralla älykkyys vaihtelee varmasti suuresti, kuten sanoit.
9/9
Huolestuttavaa on se että 1978 syntynyt ikäluokka on pärjännyt parhaiten. Tämän jälkeen on ollut yhtä alamäkeä.
Jostain tämäkin kertoo.
Vierailija kirjoitti:
9/9
Huolestuttavaa on se että 1978 syntynyt ikäluokka on pärjännyt parhaiten. Tämän jälkeen on ollut yhtä alamäkeä.
Jostain tämäkin kertoo.
Ainakin siitä, että fiksuimmat skippaavat armeijan nykyään
Vierailija kirjoitti:
9/9
Jostain tämäkin kertoo.
Oisko sulla lähdettä tähän? Oispa kiinnostavaa nähdä aiheesta tilasto.
9/9 tykkimiehenä tulin pois ja sellainen olen edelleen. 1976 palvelin. Kyllä ne aliupseerikouluun ja rukkiin yrittivät painostaa, mutta en lähteny.
9/9 ja ÄO Mensatasoa. RUK:hon en päässyt koska juoppo kouluttaja-luti otti minut silmätikukseen ja antoi kaikenlaisia miinuspisteitä milloin miksikin. Rohkenin kyseenalaistaa hänen sössötyksiään päin naamaa. Samapa tuo.