Historiallinen hetki lähestyy: Britannia on vapaa!
Kaikki, jotka rakastamme Vapautta: levittäkäämme somessa aihetunnistetta #MinäOlenBritti
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
mxxa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Nyt Britannia pääsee vihdoin lunastamaan sille kuuluvan paikkansa kansainvälisessä yhteisössä. :D
Juurikin näin. Skotlanti itsenäistyy ja Irlanti yhdistyy seuraavan kymmenen vuoden sisään.
Siinäpä on engelsmanneilla ihmettelemistä, kun Skotlannista tulee rikas öljyvaltio kuten Norja. Itse joutuvat USA:n takapajulaksi.
Mutta saavat silti vapauden ja muut jutskat!
Saakohan kohta mäkkäristä siellä Freedom-munuaispiirasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-Aho Presidentiksi heti!
Iso-Britannia on kuningaskunta
Jussi Halla-aho FOR PRESIDENT!
Vierailija kirjoitti:
mxxa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Nyt Britannia pääsee vihdoin lunastamaan sille kuuluvan paikkansa kansainvälisessä yhteisössä. :D
Juurikin näin. Skotlanti itsenäistyy ja Irlanti yhdistyy seuraavan kymmenen vuoden sisään.
Siinäpä on engelsmanneilla ihmettelemistä, kun Skotlannista tulee rikas öljyvaltio kuten Norja. Itse joutuvat USA:n takapajulaksi.
Vähän kuin Pohjois-Korea. Se ei ole mukana missään tyhmissä vapautta rajoittavissa säännöissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen pukeutunut sini- puna-valkoisiin vaatteisiin.
Sama täällä. Olen lisäksi liottanut broilerin paloja kloorissa ja kuunnellut Rick Astleyn tuotantoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Trumpista ei koskaan tule presidenttiä.
Voisin vastata, että näillä asioilla ei ole paljon yhteistä, mutta rehellinen veikkaus on, että Trump varmasti koittaa jeesata/painostaa kaikin konstein Iso-Britanniaa pysymään kasassa.
Let’s make Middlesbrough great again!
Vierailija kirjoitti:
mxxa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa saavat mitään vapauksia! Merkel ei ainakaan sellaisia hevillä pettureille anna. Monet yritykset ovat jo siirtäneet pääkonttorinsa pois Lontoosta esim. Amsterdamiin.
Jussi Halla-aho Presidentiksi heti! (Fi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Olen lisäksi liottanut broilerin paloja kloorissa ja kuunnellut Rick Astleyn tuotantoa.
aijaa, minä olen juonut teetä, syönyt paistettua kalaa ja uppopaistettuja perunoita (fish and chips) sanomalehteen käärittynä (siis kala ja perunat on kääritty, ei minä) sekä kuunnellut queenia ja katsonut bondeja ja dr who:ta.
Ei auttanut Boris Johnsonin panettelu, ei valeuutiset. Brexit tuli! 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä, ostatteko jotain brittiläistä. Joillakuilla saattaa jopa olla brittiauto. Sairaalatarvikkeita tai -laitteita sieltä ehkä tuodaan. Itse en tarvitse mitään brittiläistä.
Itse asiassa aika monellakin on tai on ollut brittiauto. Esim Toyota Avensiksen valmistusmaa oli Iso-Britannia,
Japanissa sitä ei ole valmistettu koskaan. Avensiksen valmistus loppui 2018.
Suomeen tulevat Honda Accordit tehtiin Englannissa 1993-2002.
Tällä hetkellä Suomeen tulevat Honda Civic -mallit tehdään Englannissa.
Myös Nissan Primera tehtiin Englannissa.
Pitää siirtyä ostamaan tavarat netissä Saksasta, Ruotsista tms. Tullimaksuja en ala maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aijaa, minä olen juonut teetä, syönyt paistettua kalaa ja uppopaistettuja perunoita (fish and chips) sanomalehteen käärittynä (siis kala ja perunat on kääritty, ei minä) sekä kuunnellut queenia ja katsonut bondeja ja dr who:ta.
Käännyin poikkeuksellisesti kuseksimaan länteen päin.
Tanssin hitaasti ja viekoittelevasti TVn edessä kääriytyneenä pelkästään Union Jackiin ja vähän villiin päähineeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei auttanut Boris Johnsonin panettelu, ei valeuutiset. Brexit tuli! 👍🏻
Tyhmää ei voi pakottaa viisaaksi eikä juoppoa raittiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä, ostatteko jotain brittiläistä. Joillakuilla saattaa jopa olla brittiauto. Sairaalatarvikkeita tai -laitteita sieltä ehkä tuodaan. Itse en tarvitse mitään brittiläistä.
Itse asiassa aika monellakin on tai on ollut brittiauto. Esim Toyota Avensiksen valmistusmaa oli Iso-Britannia,
Japanissa sitä ei ole valmistettu koskaan. Avensiksen valmistus loppui 2018.
Suomeen tulevat Honda Accordit tehtiin Englannissa 1993-2002.
Tällä hetkellä Suomeen tulevat Honda Civic -mallit tehdään Englannissa.
Myös Nissan Primera tehtiin Englannissa.
Mun Nissan Qashqai on tehty Englannissa.
Katson Crownia ja leikin Bridget Jonesia.
Ja Trumpista ei koskaan tule presidenttiä.