Historiallinen hetki lähestyy: Britannia on vapaa!
Kaikki, jotka rakastamme Vapautta: levittäkäämme somessa aihetunnistetta #MinäOlenBritti
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä näin ole! Todella mustavalkoinen ajattelutapa. Tilanne on suorastaan HUONOMPI!
Puolisoni ei enää edes halua asua täällä. Olemme miettineet jo lähes vuoden että muuttaisimme Suomeen.
Lue enemmän tilanteesta ja ota enemmän selvää mikä oikeasti on homman nimi.
Tänne ette tule loisimaan.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-Aho Presidentiksi heti!
Ja tämä vaikuttaisi Brexitiin miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rule Britannia, they took back the control.
Kontrollin mihin?
Omiin asioihinsa.
Lol, kaikkeen teidät juntit saa uskomaan.
Hienoa! Nyt Britannia pääsee vihdoin lunastamaan sille kuuluvan paikkansa kansainvälisessä yhteisössä. :D
PerusSuomalaisilla on Suomalaisille Suomalainen Prsidentti. PerusSuomalaisten KANTA on
JUSSI HALLA-AHO FOR PRESIDENT
Joka poliittiseen ketjuun tulee nykyään rasmussilakka öyhöttämään falseflagitustaan.
Tosi aikuismaista.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-aho on Suomen Margaret Thatcher!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rule Britannia, they took back the control.
Kontrollin mihin?
Omiin asioihinsa.
Antaakseen sen amerikkalaisille. Kai te venäläiset edes tämän tajuatte?
Jokainen joka ei kiimavaahto suupielessä sure brexittiä on venäläinen?
Hyvin vedät.
Oi, en minä sitä sure. Sillä brittejä ei EU tarvitse.
PerusSuomalaisilla on Suomalaisille Suomalainen Prsidentti. PerusSuomalaisten KANTA on
JUSSI HALLA-AHO FOR PRESIDENT
Vierailija kirjoitti:
Hienoa! Nyt Britannia pääsee vihdoin lunastamaan sille kuuluvan paikkansa kansainvälisessä yhteisössä. :D
Juurikin näin. Skotlanti itsenäistyy ja Irlanti yhdistyy seuraavan kymmenen vuoden sisään.
Vierailija kirjoitti:
"Vapaa", eli sitoutunut noudattamaan EU:n säädöksiä ja päätöksiä, sekä rahallisesti osallistumaan Unionin kuluihin, mutta ilman äänioikeutta ja päätösvaltaa.
Tuollaisenko diilin ne teki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Skotlanti itsenäistyy ja Irlanti yhdistyy seuraavan kymmenen vuoden sisään.
Siinäpä on engelsmanneilla ihmettelemistä, kun Skotlannista tulee rikas öljyvaltio kuten Norja. Itse joutuvat USA:n takapajulaksi.
huuto naurua kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vapaa", eli sitoutunut noudattamaan EU:n säädöksiä ja päätöksiä, sekä rahallisesti osallistumaan Unionin kuluihin, mutta ilman äänioikeutta ja päätösvaltaa.
Tuollaisenko diilin ne teki?
Tässä on nyt vielä siirtymäaika, 5 vuotta jos menee yhtä sutjakasti kuin tähän asti.
Olen pukeutunut sini- puna-valkoisiin vaatteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Welcome to Little Britain!
Sarjan hahmo Vicky Pollard muistuttaa Boris Johnsonia.
mxxa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä on engelsmanneilla ihmettelemistä, kun Skotlannista tulee rikas öljyvaltio kuten Norja. Itse joutuvat USA:n takapajulaksi.
Mutta saavat silti vapauden ja muut jutskat!
Vierailija kirjoitti:
Iso-Britannia on kuningaskunta
Vierailija kirjoitti:
Olen pukeutunut sini- puna-valkoisiin vaatteisiin.
Venäjän vai USA:n mukaan?