Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa tytölle jalkafetissistä?

Vierailija
31.01.2020 |

Haluaisin hieroa tämän jalkapohjia, mutta musta olisi reilua kertoa että kiihotun siitä.Ei siis vielä seurustella, mutta vietetään aikaa yhdessä ja viihdytään toistemme seurassa päivittäin.
M35

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkafetissiä en tajua, mikä se on. Ymmärran mielestäni toisaalta jotkin vaatefetissit.

Minusta esimerkiksi fetissi naisten alusvaatteisiin on siitä, etta lapsi, poika on elääyt lapsuuden, jossa äiti on ollut voimakkaasti läsnä, ja isään nähden jossain suhteessa yläpuolella siten, että isän malli on jäänyt suunnilleen kokonaan kokematta. Voi myos olla, että äiti on lisäksi tehnyt jotain sellaista, joka on vastoin aitoa lapsen menestystä elämässä, siinä, millainen maailma näyttää yleensä ihmisille, miltei kaikille olevan.

Näin väitän.

Vierailija
22/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut yhtään miestä elämässäni, joka olis nauttinut suuseksin antamisesta minulle. Ilmeisesti mehuja tulee sen verran reippaasti ja aromikasta, että eivät ole katsoneet tarpeelliseksi. Mitä sitä sitten turhaan.

Mulle se kuuluu esileikkiin joka kerta että kiihotin itsekkin tarpeeksi. Nuolen ensiksi ja sitten haluan että nainen imee minua tai sitten 69. Sen jälkeen penetroin.

Eikö rutiinit ole tylsiä? Katoaa spontanius, kun aina tekee kaiken samalla tavalla.

Tänään nuolen ekana pllua, huomenna alotan peräreijästä, ylihuomenna imen rintoja ekana, sitä seuraavana päivänä 69. Ei sulla varmaan ole oikein muuta reikiä mitä nuolla? Kielisuutelusta kyllä tykkään ja olen hyvä. Voithan sinä aloittaa imemällä välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut yhtään miestä elämässäni, joka olis nauttinut suuseksin antamisesta minulle. Ilmeisesti mehuja tulee sen verran reippaasti ja aromikasta, että eivät ole katsoneet tarpeelliseksi. Mitä sitä sitten turhaan.

Mulle se kuuluu esileikkiin joka kerta että kiihotin itsekkin tarpeeksi. Nuolen ensiksi ja sitten haluan että nainen imee minua tai sitten 69. Sen jälkeen penetroin.

Eikö rutiinit ole tylsiä? Katoaa spontanius, kun aina tekee kaiken samalla tavalla.

Me ollaan miehen kanssa otettu tavaksi, että aina kokeillaan jotain uutta. Siis 80 % menee rutiinilla, mutta aina pitää olla joku uusi asento, lelu tai paikka. Välillä on haastavaa esim. koittaa keksiä kottikärrystä jotain varioita, kumpikaan meistä ei ole motorisesti erityisen lahjakas. Vielä toistaiseksi ollaan onnistuttu keksimään jotain uutta aina.

Vierailija
24/25 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkafetissiä en tajua, mikä se on. Ymmärran mielestäni toisaalta jotkin vaatefetissit.

Minusta esimerkiksi fetissi naisten alusvaatteisiin on siitä, etta lapsi, poika on elääyt lapsuuden, jossa äiti on ollut voimakkaasti läsnä, ja isään nähden jossain suhteessa yläpuolella siten, että isän malli on jäänyt suunnilleen kokonaan kokematta. Voi myos olla, että äiti on lisäksi tehnyt jotain sellaista, joka on vastoin aitoa lapsen menestystä elämässä, siinä, millainen maailma näyttää yleensä ihmisille, miltei kaikille olevan.

Näin väitän.

Pitää paikkansa. Minulla on ollut vahva isäsuhde ja kuljen rikkinäisissä isoissa alusvaatteissa. Nukun jollain t-paidan kähjällä. Viimeksi ostin uutta pari vuotta sitten.

Vierailija
25/25 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseenko oot sekaantunut kun tytöstä puhut???

Kiitos. Vaimo onkin aina nuorekkaan oloinen 50+. Aina välillä sanon tytöksi, koska itse olen 60v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme