Miten kertoa tytölle jalkafetissistä?
Haluaisin hieroa tämän jalkapohjia, mutta musta olisi reilua kertoa että kiihotun siitä.Ei siis vielä seurustella, mutta vietetään aikaa yhdessä ja viihdytään toistemme seurassa päivittäin.
M35
Kommentit (25)
Ei nyt ihan ensimmäiseksi. Älä sano suoraan sulla olevan jalkafetissi. Tarjoudu vaikka hieromaan jalkoja kun siihen on luonteva tilaisuus. Olette vaikka yhdessä sohvalla.
Pliis älä puhu tytöstä tuossa yhteydessä.
Tuohan on ihanaa, jalkapohjien hierominen. Kukapa ei haluaisi itseään hierottavan pitkän työpäivän jälkeen?
Yhdellä miesystävälläni oli jalkafetissi, halusi aina nuolla jalkojani. Minusta se oli ok. Joskus koitin ehdottaa, että voisin pestä jalat, ei sopinut. Paremmat aromit hikijaloista.
Jalkapohjissa on koko kehon hermopisteet. Siksi niitä pitäisi hieroa päivittäin.
Mä oksensin vähän suuhuni. Sori siitä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on ihanaa, jalkapohjien hierominen. Kukapa ei haluaisi itseään hierottavan pitkän työpäivän jälkeen?
Yhdellä miesystävälläni oli jalkafetissi, halusi aina nuolla jalkojani. Minusta se oli ok. Joskus koitin ehdottaa, että voisin pestä jalat, ei sopinut. Paremmat aromit hikijaloista.
Hyi hitto! En koskaan voisi nuolla naisen jalkoja mutta pllua ja peppureikää nuolen mielelläni.
Alat hieromaan sen jalkoja, ei siinä sen kummempaa.
Lapseenko oot sekaantunut kun tytöstä puhut???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto! En koskaan voisi nuolla naisen jalkoja mutta pllua ja peppureikää nuolen mielelläni.
Sekin käy kyllä. Jälkimmäistä mietin vähän, eikö pelota bakteerit? Jos ei ole peseytynyt hyvin.
Oletko Toni? Tyttäreni seurustelee epämääräisen huomattavasti vanhemman hampuusin kanssa. Odotan että aika tekee tehvänänsä ja tyttären järki palautuu. Toinen vaihoehto on maksaa sen verran ettei hampuusi ota enään yhteyttä.
En ole tavannut yhtään miestä elämässäni, joka olis nauttinut suuseksin antamisesta minulle. Ilmeisesti mehuja tulee sen verran reippaasti ja aromikasta, että eivät ole katsoneet tarpeelliseksi. Mitä sitä sitten turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin käy kyllä. Jälkimmäistä mietin vähän, eikö pelota bakteerit? Jos ei ole peseytynyt hyvin.
Enemmän pelottaa likaiset jalat. Jos käy päivittäin suihkussa ja pesee takapuolen vedellä numero 2:sen jälkeen niin ei pelota. Coronavirus pelottaa enemmän kuin naisen takapuolella touhuaminen.
Tyttö juoksee karkuun heti kun kerrot...
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut yhtään miestä elämässäni, joka olis nauttinut suuseksin antamisesta minulle. Ilmeisesti mehuja tulee sen verran reippaasti ja aromikasta, että eivät ole katsoneet tarpeelliseksi. Mitä sitä sitten turhaan.
Mulle se kuuluu esileikkiin joka kerta että kiihotin itsekkin tarpeeksi. Nuolen ensiksi ja sitten haluan että nainen imee minua tai sitten 69. Sen jälkeen penetroin.
kyllä 15-vuotias pimpukka ja pepukka on parasta huumetta! ÖRGH! RUISK! OOH!
Hopeinen Setä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän pelottaa likaiset jalat. Jos käy päivittäin suihkussa ja pesee takapuolen vedellä numero 2:sen jälkeen niin ei pelota. Coronavirus pelottaa enemmän kuin naisen takapuolella touhuaminen.
Jalkasuolalla kylvetetyt ja raspatut jalat maistuu ihanalta. Saan orgasmin, kun pyörittelen kieltä pitkin jalkapohjaa ja imen varpaita yksi kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle se kuuluu esileikkiin joka kerta että kiihotin itsekkin tarpeeksi. Nuolen ensiksi ja sitten haluan että nainen imee minua tai sitten 69. Sen jälkeen penetroin.
Eikö rutiinit ole tylsiä? Katoaa spontanius, kun aina tekee kaiken samalla tavalla.
En tykkäis siitäkään jos ei kertoisi ja pyrkisi hieromaan kuola valuen.
Creepympää.
Niin ja tyttö on siis 20 vuotias.Ikäeroa on jonkun verran ja aluksi se mietitytti.Nykyään ei tule koko ikäero edes mieleen eikä sitä edes huomaa.
Ap