Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan miettinyt että olet psykopaatti?

Vierailija
31.01.2020 |

Kysymys otsikossa.

Joka sadas ihminen keskimäärin on,eli täältäkin täytyy löytyä.

Miksi olet alkanut epäilemään ko. asiaa? Onko se jotenkin todettu?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole erityisen empaattinen, mutta en ole psykopaatti.

Vähän sama täällä. En ikinä järkyty mistään ihmisten äkillisistä kuolemista tai terrori-iskuista tai onnettomuuksista. En toki toivo sellaista tapahtuvan, mutta en myöskään sure minulle vieraita ihmisiä.

Eläimet ovatkin sitten ihan eri asia. En pysty edes lukemaan lehdistä uutisia eläinrääkkäysjutuista. Tekee liian pahaa.

Vierailija
22/47 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko metsästäjä psykopaatti, kun ei tunne mitään katumusta kun tappaa metsästä eläimen, mutta samalla rakastaa metsästyskoiraansa?

Äääh... koira opetti minulle että "metsästäjä" on hyvä tyyppi kuha metsästäjä ja koira syövät yhdessä hevosen lohikäärmettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea psykopaatti ei kykene määrittelemään omaa tilaansa. Siinä mielessä vertaus hulluuteen on osuva.

Vierailija
24/47 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten jo Tuntemattomassa sotilaassa todettiin: hulluutta ei määritellä itse, sen tekee ympäristö.

Psykopaatit eivät sairastu psykoosiin, joten siinä mielessä eivät voi olla hulluja.

Vierailija
25/47 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Minut on tosin testattu enkä omaa mitään persoonallisuushäiriötä.

Vierailija
26/47 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaan olen miettynyt, että olen harvinaisen tervejärkinen ihminen. 

Vierailija
27/47 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki psykopaatit eivät ole rikolisia. Synnynnäisten ominaisuuksien lisäksi on varhaislapsuudessa koetilla kielteisillä vaikutteilla suuri merkitys rikolliseksi kehittymisessä. Ellei näitä ole, psykopaatista voi ylilääkäri Hannu Lauerman mukan tulla sujuvasti valehteleva poliitikko, häikäilemätön liikemies tai menestyvä asianajaja"

Vierailija
28/47 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kerran olen miettinyt, osuinko sellaisen tielle. En tiedä.

Vierailija
29/47 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatteja löytyy tutkimusten mukaan yleisimmin vankiloista ja pomoista.

Vierailija
30/47 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

blaa...blaa...blaa...

Psykopaatti on munatoń nilliťťäjä.

Vierailija
31/47 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko metsästäjä psykopaatti, kun ei tunne mitään katumusta kun tappaa metsästä eläimen, mutta samalla rakastaa metsästyskoiraansa?

Miksi hän tuntisi tästä jotain katumusta? Eläin on elänyt vapaana lajinmukaista elämää siihen asti ja sen henki lähtee asiansa osaavan metsästäjän toimesta nopeasti ja tuskattomasti. Metsästäjä myös ymmärtää toimintansa olevan hyödyllistä ja tarpeellista niin ihmisten kuin eläinten kannalta.

Vierailija
32/47 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanottuna olen eläimiä kohtaan psykopaattinen siinä suhteessa, että en oikeasti tunne minkäänlaista empatiaa niitä kohtaan, ainakaan kotieläimiä. Ne on mulle kuin esineitä, en tietenkään tekisi mitään pahaa eläimille. Ja yhä enenemässä määrin myöskään toisia ihmisiä kohtaan. Nuorempana olin yliherkkä. Nyt en enää välitä juuri muista kuin omista lapsista, ja joistain harvoista muista ihmisistä. En edes pidä suurimmasta osasta ihmisistä.

Minulla taas on niin päin että rakastan kaikkia eläimiä, mutta ihan sama mitä ihmiselle tapahtuu oli vauva taikka vaari.

Vierailija
33/47 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän tuntisi tästä jotain katumusta? Eläin on elänyt vapaana lajinmukaista elämää siihen asti ja sen henki lähtee asiansa osaavan metsästäjän toimesta nopeasti ja tuskattomasti. Metsästäjä myös ymmärtää toimintansa olevan hyödyllistä ja tarpeellista niin ihmisten kuin eläinten kannalta.

En ymmärtänyt puoliakaan mutta on inhimillistä tappó näkemistä.

Vierailija
34/47 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta mikähän diagnoosi sellaisille laitetaan, joiden mielestä on oikein "pelastaa" esim. loukkaantuneet tai orvot villieläimet loppuiäkseen vankeuteen, rajalliseen elintilaan vailla mahdollisuutta lajinmukaiseen käyttäytymiseen? Kunhan ei vaan tapeta yhtään eläintä!

Vierailija
35/47 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla koska rakastan eläimiä, ja olen rakastanut pikkutytöstä asti :)

Vierailija
36/47 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitin psykopaatin psykopatiassa jota on. On on. On.fi

Vierailija
37/47 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sille minä en mitään voi, jos on ymmärtämisvaikeuksia. Ei ole muuten kaikkein selkein omakaan vastauksesi :D

Vierailija
38/47 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi olla koska rakastan eläimiä, ja olen rakastanut pikkutytöstä asti :)

Tuollaiset nirppa-nokka-tissit ei kuulu edes lastentarhaan.

Vierailija
39/47 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta terapeuttini oli sitä mieltä, etten ehkä pohtisi asiaa, jos todella olisin.

Vierailija
40/47 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oleen käynyt elämässä pitkän syrjäytymisen ja masennnusken, syömishäiriöiiden ja uniongelmien kavalkaadinläpi koko kirjon mikä kesti 15 vuotta ainakin. Ennakkoluulot, defensssit, oman päänsä pitäminen jotenkin kasasssa, oman mielenkanssa pärjääminen ja sen yrittäminen selättäää, suhteellisuuuden katoaminen, ainoa ihminen jonka kansssa voi jutella on minä itse, eiihän seiiinät vastaa, masennuksen aiheuttamat kaikki mielenkiinnon puuute elämästä, hyvänolon tunne elämästä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme