Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi muita kunnioitetaan kun he ovat vihaisia

Vierailija
31.01.2020 |

Mutta jos minä olen pahoittanut mieleni jostain ja tuon sen ilmi, minulle suututaan ja minä olen lopulta se, joka joutuu pyytämään anteeksi.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä kunnioitetaan, ja olen huomannut että yleensä muutenkin vaikka olen pienikokoinen naisihminen. Saan tilaa, päälleni ei puhuta, ja jos osoitan suuttumusta tai muuta niin se otetaan vakavasti. Tiedän kyllä ihmisiä joilla on tuo ongelma ettei heitä oikein kunnioiteta, mutta en ole koskaan oikein saanut selville mikä siinä on, että esim. minut otetaan vakavasti, mutta suunnilleen ikäistäni työkaveriani kohdellaan kuin häntä ei olisi olemassakaan, aleteaan puhua päälle kun hän vielä puhuu, jos hän kertoo epäkohdista tai tunteiden loukkaantumisista niin väännellään naamaa ja väitetäänn vastaan tms.

En ole oikein muuta keksinyt kuin että kai ne ihmiset jotenkin vaistoaa että se työkaverini on heikkoitsetuntoinen ja herkkä, siinä missä minä olen itsetunnoltani hyvin vahva, ja myös sitä luonnetta että jos minulle aletaan perseilemään niin takaisin kyllä pesee ihan takuulla. Olen pehmeä ja ystävällinen niin kauan kuin minulle ollaan asiallisia mutta en mene yksin itkemään jos minulle joku on mulk_kumainen vaan puolustaudun taatusti. 

Tällaisia ihmisiä vihataan ja sabotoidaan selän takana. Et vain tajua sitä. Kuten sanottu, karma is a bitch. Eihän kukaan ala hullun kanssa tappelemaan, vaan hoitaa tilanteen muuten.

Ei se niin mene.

Etkö ole tavannut ihmistä, joka saa kunnioitusta. On itsevrma, ei provosoudu, saa asiansa houdettua? Eikö tämä ole tavoite meillä kaikilla? Ja tässä on jopa keino miten sen saat eli kehitä itseäsi. Syynä siihen, ettet saa kunnioitusta, on oma käytöksesi ja suhtautumisesi itseesi ja muihin.

Vrt aloitus

Eri

Et edes ymmärrä, mistä puhutaan. Vihastunut ihminen ei saa kunnioitusta koska hän ei ole mitään tuosta mitä kuvasit. 

Mietipä niitä suurinta valtaa käyttäviä sekä pelottavimpia ihmisiä maailmassa. Kaikki kylmän rauhallisia. 

Enhän minä puhunut vihastuneista ihmisistä mitään. Minähän puhuin tasapainoisista ihmisistä, jotka herättävät kunnioitusta.

Ei syinkaan vallasta. Vaan ihan ihmisistä , joita arjessa kuunnellaan. Se ei ole sattumaa. Eikä kpskaan vihastus herätä kunnioitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä