Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsivapaa hotelliviikonloppu miehen kanssa menossa jälleen kerran pilalle

Vierailija
31.01.2020 |

Koska minulla on menkat. Eikä ole ensimäinen kerta kun näin sattuu käymään. Onko seksielämän parantaminen oikeasti mahdotonta lapsiperheelliselle, vai pitäisikö tajuta lakata jo yrittämästä...

Kommentit (233)

Vierailija
1/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne menkat muka haittaa? Vai onko se joku kuukautiskieltohotelli?

Vierailija
2/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osannut ennakoida?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö menkat haittaa seksiä mielestäsi yhtään? Kierukan kanssa on myös tulehdusriski. Varmaan luvassa on sitten taas korkeintaan pikapano vessassa, kuten aiemmin kun oli sama tilanne. Pari kolme neljä kertaa vuodessa lapsivapaata hotellissa ollaan järjestetty ja lähes aina mulla on ollut menkat, mikä vie fiilikseni jo etukäteen. Ap

Vierailija
4/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkupanot?

Suikkaria?

Kakkoseen?

Vierailija
5/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osannut ennakoida?

Ennakoida miten? Menkkaki eivät ole niin säännölliset että se olisi mahdollista, melkein viikolla saattaa heittää ja lomat varataan kauan etukäteen eli en osannut ennakoida. Ap

Vierailija
6/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi helkkarissa et sen vertaa tarkista kalenteria, että osaisit ennakoida menkkojen ajankohdan? Oma vika.

Vierailija
7/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa naruton tamponi. Sellainen vaahtomuovituppo ja toimii. 

Vierailija
8/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oo menkat, niin sitten iskee kuume tai vatsatauti. Näinhän se aina menee. 👎

Vierailija
9/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkupanot?

Suikkaria?

Kakkoseen?

Mitä minä saan siitä jos annan suikkaria miehelle? En mitään. Kakkoseen liian työlästä (tai mua sattuu), mies ei tykkää, kokeiltu on. Ap

Vierailija
10/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla niin epäsäännöllinen kierto, että et tiedä milloin on kuukautiset?

Vierailija
11/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkupanot?

Suikkaria?

Kakkoseen?

No mitä iloa noista on naiselle?

Vierailija
12/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla niin epäsäännöllinen kierto, että et tiedä milloin on kuukautiset?

On. Kalenterin mukaan piti alkaa ensi viikon ti mutta alkamassa ovat nyt. Ap

Vierailija
13/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osannut ennakoida?

Ennakoida miten? Menkkaki eivät ole niin säännölliset että se olisi mahdollista, melkein viikolla saattaa heittää ja lomat varataan kauan etukäteen eli en osannut ennakoida. Ap

Noinhan se on. Minulla on esim aina jouluna kuukautiset kun siinä on pitkä vapaa. Kuukautiset heittää vuoden mittaan sen verran että ne on aina jouluna. Ja kyllä ärsyttää.

Vierailija
14/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hormonikierukka niin ei menkat häiritse.

Ihanaa menkatonta elämää jo 10 vuotta!

Vierailija
15/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkö menkat haittaa seksiä mielestäsi yhtään? Kierukan kanssa on myös tulehdusriski. Varmaan luvassa on sitten taas korkeintaan pikapano vessassa, kuten aiemmin kun oli sama tilanne. Pari kolme neljä kertaa vuodessa lapsivapaata hotellissa ollaan järjestetty ja lähes aina mulla on ollut menkat, mikä vie fiilikseni jo etukäteen. Ap

En ymmärrä tätä logiikkaa yhtään. Tulehdusriski, mutta pikapano käy? Suureneeko se riski sitten jos bylsii pidempään? Ja ei, mua ei haittaa menkat yhtään. Ihan samalla tavalla harrastetaan miehen kanssa seksiä, oli menkat tai ei. Okei vähemmän vaihdellaan asentoja jos on ekat päivät menossa jottei valu. Näin myös exien kanssa.

Vierailija
16/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota hormonikierukka niin ei menkat häiritse.

Ihanaa menkatonta elämää jo 10 vuotta!

En ota, en halua luopua luonnollisista seksihaluista enkä saada aknea ja jatkuvaa tiputteluvuotoa. Tämä kävi kun aikanaan pidin kapselia vajaa kolme vuotta. Ei enää mitään hormoneja minulle. Ap

Vierailija
17/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi helkkarissa et sen vertaa tarkista kalenteria, että osaisit ennakoida menkkojen ajankohdan? Oma vika.

Miten helkkarissa jotkut ovat niin tyhmiä, etteivät tajua mitä kuukautisten epäsäännöllisyys tarkoittaa? En ole ap, mutta en tosiaan pysty arvioimaan koska seuraavat ja etenkään sitä seuraavat jne. menkkani ovat. Heittoa yli viikko, ja kun tämä kertautuu niin täysin mahdotonta sanoa, onko minulla 3 kk päästä viikonloppuna menkat vai ei.

Ap, googlaa Beppy seksitamponi

Vierailija
18/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin te seksiä tarvitsette kun kerran on jo lapsi/lapsia? Homma on jo niinsanotusti hoidettu.

Vierailija
19/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä logiikkaa yhtään. Tulehdusriski, mutta pikapano käy? Suureneeko se riski sitten jos bylsii pidempään? Ja ei, mua ei haittaa menkat yhtään. Ihan samalla tavalla harrastetaan miehen kanssa seksiä, oli menkat tai ei. Okei vähemmän vaihdellaan asentoja jos on ekat päivät menossa jottei valu. Näin myös exien kanssa.

Logiikka on se että mies haluaa hoitaa homman nopeasti alta pois jos minulla on menkat eikä halua sotkea hotellin lakanoita. Ap

Vierailija
20/233 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suihkupanot?

Suikkaria?

Kakkoseen?

No mitä iloa noista on naiselle?

Olisko nautintoa? Suihkussa seinää vasten, ah. Rakastan myös suihinottoa, ihana nähdä ja tuntea kun toinen nauttii. Ettekö te muka halua tuottaa nautintoa rakkaallenne?

Myös kakkoseen panosta saan orgasmin jos fiilis ja tunnelma on oikea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän