Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkea teet, kun valmistaudut treffeille uuden ihmisen kanssa?

Vierailija
30.01.2020 |

Sekä miehet että naiset voivat vastata.

Kommentit (291)

Vierailija
101/291 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkkaan taustat. 

Tämän takia en ole missään sosiaalisessa mediassa.

Minusta ei löydy minkäänlaisia tietoja tai kuvia internetissä.

Vierailija
102/291 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ensitreffit, laitan siistit ja nätit vaatteet, pesen hampaat ja kampaan hiukseni. En meikkaa, koska haluan että vastapuoli näkee minut luonnonkauniina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/291 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stalkkaan taustat. 

Tämän takia en ole missään sosiaalisessa mediassa.

Minusta ei löydy minkäänlaisia tietoja tai kuvia internetissä.

Sama täällä.  Facebook löytyy ilman omakuvaa, salattu muilta kuin kamuilta.  Twitterissä trollaan nimimerkillä.  Instassa on kuvaton profiili vailla tietoja.  Google-haulla minusta ei löydä mitään.  Mulla on sopivasti pikkujulkkiskaima, jonka hakuja löytyykin sitten kymmeniä sivuja.

Vierailija
104/291 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn suihkussa ja ajan partani.  Vaihdan puhtaat alusvaatteet, jos ne eivät jo ole samanpäiväiset.

Sitten otan kohtuulliset pohjat, koska olen paljon joviaalimpi pienessä sievässä.  Toki deitti-ilmoituksessani lukee, että "tykkään istua ja käyttää melko runsaasti alkoholia mutta tätä en pidä minkäänlaisena vikana".  Haluan tällä karsia kaikki nipottajat ja ne, joiden kanssa elämäntyylin ei mene yksiin.  Sopiva pohja on noin 8 tölkkiä keskiolutta.

Vierailija
105/291 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan pillerin, pesen römpsän ja hampaat.

106/291 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoo. määterootan kaikki mun veitset ainakin. ja kiillotan mun pianovaijerin kans. niipaljohelpompi asioida vieraan ihmisen kaa aina silloin. kellarissa.. niinkait kaikki muutkin tekee? - ainakinme, 'TerveissiimitäsmesarjamurhaajatR.Y:stäPäivää'. ja äläsiehuali( kyllämaailmassaSINKKUJAPiisaa.. ehkä. jokunen iha(myös)ihanasti Liikaa..)

107/291 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoo. määterootan kaikki mun veitset ainakin. ja kiillotan mun pianovaijerin kans. niipaljohelpompi asioida vieraan ihmisen kaa aina silloin. kellarissa.. niinkait kaikki muutkin tekee? - ainakinme, 'TerveissiimitäsmesarjamurhaajatR.Y:stäPäivää'. ja äläsiehuali( kyllämaailmassaSINKKUJAPiisaa.. ehkä. jokunen iha(myös)ihanasti Liikaa...;) EIKÖ? siustakkii.. *THINK*

Vierailija
108/291 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan järkyttävää kuinka moni käyttää paljon aikaa tehdäkseen vaikutuksen ensitreffeillä, mutta EI PESE hampaitaan.

Tämä on valitettavasti myös huomattu. Se löyhkä... :(

Tuohan on oikeastaan hyvä asia, osaa varoa mitä on tulossa. Ikävämpi tilanne se on, kun paljastuukin, että hampaiden huolto rajoittui tutustumisvaiheeseen... Tule sellaisena kuin olet -treffit kunniaan, silloin jää monet tuleat pettymykset kokematta:)

Vierailija
109/291 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän viikon ajan syke koholla ja täristen. 

mies35

Vierailija
110/291 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa, pesen hampaat, meikkaan ja mietin tarkkaan mitä laitan päälle. Vältän kuitenkin laittautumasta liikaa, haluan antaa itsestäni realistisen kuvan, koska enhän aina laittaudu viimeisen päälle. Vaatteet saavat olla rennot, mutta kuitenkin pukevat, sellaiset joissa tunnen oloni hyväksi.

Vierailija
111/291 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan pillerin, pesen römpsän ja hampaat.

Minkä pillerin? Ehkäisypillerihän pitää ottaa joka päivä joka tapauksessa. Otatko jälkiehkäisypillerin etukäteen? Laktoosin pilkkomiseen vaikuttavan pillerin että voit syödä jäätelöä? Alkoholin sietokykyyn vaikuttavan pillerin? Ahdistuspillerin?

Vierailija
112/291 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen päältä kaikki siistiksi.Vaateett hiukset kasvot meikit ......... ja menoks. Ages ago !

Vierailija
113/291 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viimeksi kävin treffeillä, kävin aamulla suihkussa, valitsin vaatteet ehkä vähän tavallista tarkemmin, söin aamiaiseksi graham-puuroa kaurakerman kera ja lähdin tapaamiseen.

Siitä on nyt 18 vuotta. Nykyään syön joka aamu suuren kulhollisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni, silloinen treffikumppanini, tekee samoin, mutta lisää puuroon vaapukkahilloa. Vaapukat, joista hillo valmistetaan, on hänen anoppinsa omin käsin poiminut.

Samaa suosittelen kaikille. Graham-puuro yhdistää !

Vierailija
114/291 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään ekstraa. Jos arki on hyvin hallinnassa, en tarvitse muuta.

Ei tule kallista ravintolaa kun sellaisissa en käy. Ei tule elokuviakaan, kun

sellaisissa pitää olla hiljaa eikä voi jutella. Tulee ihan jotain muuta, ja hyvin 

ovat ihmiset viihtyneet. Minulla on minun maailma. 

Vierailija
115/291 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesen hämähäkinseitit alhaalta ja varmistan ettei reikä ole umpeutunut.

Vierailija
116/291 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päivää ennen treffejä siirryn kevyeen liemiruokaan ja juon kannukaupalla teetä.

Kun tapaamiseen on kolme tuntia, teen kiinteyttävän voimistelusarjan. Sen päälle saunan lämpöön rentoutumaan. Talvikalvakka iho saa kauniin punan miedosta löylystä ja posket punoittavat.

Peseytymisen jälkeen ihon kosteutus ja parfymointi luostariveljien kehittämällä tuoksulla vuosisatojen takaa.

Ensitreffien alusvaatekerta on mummotyyliä eli pehmeää puuvillakangasta, korkeavyötäröinen malli, jossa on vähän lahjetta. Yläosa on samaa tyyliä, tötterömallinen puuterin värinen liivi. Sellainen tekee itsevarman olon.

Ulompi vaatekerta on jotakin syvempään uurrettua kuin työpukeutuminen. Usein riittää, kun avartaa kaulan aukkoa. Pitkät housut tai asiallinen hame, sillä ekalla tapaamisella ei kannata panna kaikkea peliin.

Vierailija
117/291 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tulis mieleenkään lähteä "treffeille" jonkun tuntemattoman kanssa.

Mua ihmetyttää tää treffailun tulo Suomeen, huvittavaa.

Kyllä ennenkin on seurustelukumppanit löydetty ihan muuta kautta kuin jostain tinderistä. On se kumma ettei muka nykyään.

Vierailija
118/291 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvulla on kaikki treffit tainneet olla sellaisia, joille olen mennyt suoraan töistä, lukuun ottamatta nykyisen puolisoni tapaamista perjantai-iltana eräiden talkoiden yhteydessä. Hoidimme talkookeikan (hän työhaalareissa, minä farkuissa ja t-paidassa, hiukset ponnarilla, ilman meikkiä) ja sen jälkeen lähdimme kävelylle (itse asiassa ulkoiluttamaan koirani), kuten oli etukäteen sovittu.

Vierailija
119/291 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pesen hämähäkinseitit alhaalta ja varmistan ettei reikä ole umpeutunut.

Todellinen ongelma av-mammoilla tuo reiän umpeutuminen.

Vierailija
120/291 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä tulis mieleenkään lähteä "treffeille" jonkun tuntemattoman kanssa.

Mua ihmetyttää tää treffailun tulo Suomeen, huvittavaa.

Kyllä ennenkin on seurustelukumppanit löydetty ihan muuta kautta kuin jostain tinderistä. On se kumma ettei muka nykyään.

Ihan yhtä tuntematon uusi tuttavuus aina on, vaikka henkilö löytyisi ihan jotain muuta kautta kuin Tinderistä.