Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkea teet, kun valmistaudut treffeille uuden ihmisen kanssa?

Vierailija
30.01.2020 |

Sekä miehet että naiset voivat vastata.

Kommentit (291)

Vierailija
61/291 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan samat jutut kuin muutoinkin kotoa muualle kuin lenkille tai lähikauppaan lähtiessä, mutta treffeille mennessä/ihastuksen tavatessa olen lisäksi viikon tai ainakin muutaman syömättä herkkuja/leipää ym. ennen suurta päivää ja nukun edellisenä yönä vähintään 9h unet.

Otan siis kaiken vähänkin ylimääräisen pöhön pois, jotta olen mahdollisimman sutjakka ja hehkeä sitten tavatessa.

Panostan yleensäkin kauneudenhoidossa siihen, että olen kaunis heti aamulla herättyäni ja saunan raikkaana, eli pidän vartalon ja ryhdin kunnossa, ihon hyvänä ja silmät lämpiminä. Mielen ja kehon yhteistyö.

Lisäksi toki laittaudun, mutta pohjatyö on kropan kunto, ryhti, hyvä iho ja positiivinen mieli, ei mikään meikinpohjustus ja alusvaatteet.:D

Korjaus: olen lisäksi viikon tai ainakin muutaman PÄIVÄN syömättä herkkuja/leipää ym. ennen suurta päivää

(Tekstistä unohtui tuo ”päivän”)

Vierailija
62/291 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan samat jutut kuin muutoinkin kotoa muualle kuin lenkille tai lähikauppaan lähtiessä, mutta treffeille mennessä/ihastuksen tavatessa olen lisäksi viikon tai ainakin muutaman syömättä herkkuja/leipää ym. ennen suurta päivää ja nukun edellisenä yönä vähintään 9h unet.

Otan siis kaiken vähänkin ylimääräisen pöhön pois, jotta olen mahdollisimman sutjakka ja hehkeä sitten tavatessa.

Panostan yleensäkin kauneudenhoidossa siihen, että olen kaunis heti aamulla herättyäni ja saunan raikkaana, eli pidän vartalon ja ryhdin kunnossa, ihon hyvänä ja silmät lämpiminä. Mielen ja kehon yhteistyö.

Lisäksi toki laittaudun, mutta pohjatyö on kropan kunto, ryhti, hyvä iho ja positiivinen mieli, ei mikään meikinpohjustus ja alusvaatteet.:D

Et kovin usein ilmeisesti treffaile.

Kieltämättä en, mutta tekstistä unohtui yksi hyvin oleellinen sana :D

Olen siis viikon tai vähintään muutaman PÄIVÄN syömättä herkkuja/leipää yms., en useita viikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/291 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kovin usein ilmeisesti treffaile.

Tai sitten hän ei usein syö herkkuja/leipää? Mikä ei ole ollenkaan huono juttu.

Vierailija
64/291 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku ja sheivaus, meikit, kuivashampoota tukkaan ja joku kiva kampaus ja natit vaatteet paalle, tupsaus hajuvetta korvien taakse ja menoksi. 

Vierailija
65/291 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli hiki jo pelkästään lukiessa näitä. Onneksi en deittaile :0

Vierailija
66/291 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Sovin treffit vapaapäivälle, jotta saan varmasti nukkua kyllin pitkään, enkä ole päivän kohkaamisesta punainen.

- Jos treffit on sovittu ajoissa, en syö pariin päivään mitään, joka voisi aiheuttaa vatsaongelmia tai finnejä.

- Siivoan asuntoni ja vaihdan lakanat, vaikka ei olisi aikeita tulla deitin kanssa kotiin.

- Huolellinen suihku hiustenpesuineen, ajelen ja siistin karvat kaikkialta. Vaikkei sänkyyn olisi aikomusta mennä, niin koskaan ei lopulta voi olla aivan varma.

-... ja suihkussa käyn sen verran ennen treffejä, että kasvot ehtivät rauhoittua ja meikki asettua ennen lähtöä.

- Ylle treffialusvaatteet ja päälle muutenkin "helposti riisuttava" asukokonaisuus.

- ...eikä missään nimessä mitään vaatetta, joka ei olisi suoraan pesusta. Mikään ei ole ikävämpää, kuin todeta sen yhden kerran päällä olleen mekon alkavat sittenkin haista vähän hieltä, kun iho lämpenee.

Miten te voitte tykätä tuosta kommentista???

En tykännyt, mutta onhan tuo hupaisa ajatus. Jatkossa tuo nainen ilmeisesti on aina pari päivää ennen kyseisen miehen tapaamista syömättä joitakin ruokia. Ja kun alkavat tapailla tiheämmin niin lopettaa niiden syömisen minimiin.

Itse ajattelen, että treffeille mennään tottakai siistinä ja ehkä aavistuksen huolitellumpana kuin mitä arjessa ollaan, mutta jos ei harrasta joka päivä itsensä puunaamista viimeisen päälle niin ei sitä pidä tehdä treffeillekään. Omat viimeiset, toivottavasti viimeiset ikinä, ensitreffini olivat tosiaan meikittömät, hiukset ponnarilla -ulkoilutreffit.

Ulkoilutreffit on ihan parhaat.

Vierailija
67/291 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan kynnet päivää ennen. Ihan vaan sikis, että huomaan terävät kulmat.

Leikkaan kainalokarvat ja munakarvat lyhyemmiksi. 

Sheivaan parran ja pään. Trimmaan nenäkarvat. Tsekkaan kulmat.

Tsekkaan mitä laitan päälle jo hyvissä ajoin. 

Peseydyn kunnolla.

Pesen hampaat, laitan dödöä ja suihkautan tuoksua rintaan.

Auto pitää olla ok kunnossa, jos autolla liikkeellä. Joskus kävi huonosti, kun treffikumppani halusikin kyydin ja autossani oli rakennusmuovia takapenkillä rutussa. Oli kuin sarjamurhaajan auto. Ja oli roskia. 

Tinderit olen stalkannut jo ajoissa. Yllättävän helposti löytää näin vanhempana herrasmiehenä samanikäisten naisten profiilit facebookista ja instasta.

Vierailija
68/291 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin papukaijapihdeillä rekkamiehenpastillit pois.

Vierailija
69/291 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan

Vierailija
70/291 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesen pippelin ja leikkaan kynnet.

M

Älä vaivaudu turhaan. En anna kuitenkaan.

Ei haittaa. Se joka antaa arvostaa leikattuja kynsiä ;-)

M

Vierailija
71/291 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...haista vähän hieltä, kun iho lämpenee.

Naisen tuoksu saisi miehen syttymään.

M

Vierailija
72/291 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan järkyttävää kuinka moni käyttää paljon aikaa tehdäkseen vaikutuksen ensitreffeillä, mutta EI PESE hampaitaan.

Tämä on valitettavasti myös huomattu. Se löyhkä... :(

Vierailija
73/291 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan päivästä. Jos olen aamulla käynyt jo suihkussa, en mene uudestaan illalla ennen treffejä. Laitan hiukset kiinni, valitsen mekon (en omista pitkiä housuja ollenkaan), sukkahousut ja neuletakin/ jakun. Lakkaan kynnet jos jaksan. Meikkaan, laitan korvakorut, suihkautan hiukan hajuvettä ja saappaat/ korkokengät jalkaan. Pari huikkaa viiniä rentouttamaan ja menoksi :)

Päivän muhineet jalkasi tuoksahtavat varmaan mukavasti jo treffien alussa. Mikäs mukava miehen on siinä mukavasti sujuneiden treffien päätteeksi alkaa hieromaan rentouttavasti jalkojasi...ja pyörtyä.

Vierailija
74/291 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan päivästä. Jos olen aamulla käynyt jo suihkussa, en mene uudestaan illalla ennen treffejä. Laitan hiukset kiinni, valitsen mekon (en omista pitkiä housuja ollenkaan), sukkahousut ja neuletakin/ jakun. Lakkaan kynnet jos jaksan. Meikkaan, laitan korvakorut, suihkautan hiukan hajuvettä ja saappaat/ korkokengät jalkaan. Pari huikkaa viiniä rentouttamaan ja menoksi :)

Päivän muhineet jalkasi tuoksahtavat varmaan mukavasti jo treffien alussa. Mikäs mukava miehen on siinä mukavasti sujuneiden treffien päätteeksi alkaa hieromaan rentouttavasti jalkojasi...ja pyörtyä.

Miksi haisisivat?

Itse käyn 2-3krt viikossa suihkussa enkä haise paskalle.

Jotkut on kyllä haisunäätöjä ja jalkahikoilijoita (aina pesemässä jalkoja, koska ne hikoilee ja haisee), mutta ei kaikilla hikoile jalat.

Inhottava vaiva kyllä, aika ällöäkin jos jalat on niin haisevat että joutuu niitä sen vuoksi pesemään.

Vierailija
75/291 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron tähän väliin yhden ensitreffikokemukseni, kun vielä treffailin, ja hulluuttani kuvittelin, että pitää jotenkin erityisesti panostaa. Hah!

Mulla oli pitkä tukka, ja paksu. Pelkästään sen laittoon meni suihkun jälkeen puolitoista tuntia, kun halusin sileät, kauniit laineet, ja että se on kunnolla koholla eikä mikään lättänä. Meikkiin ja vaatteiden valintaan tunti. Kolmen tunnin kuluttua, kun olin valmis lähtemään treffipaikalle, kundi laittoi viestin, ettei nyt "jaksakaan" nähdä.

Laitoin takaisin: "Selvä, tämä oli tässä, hyvää jatkoa."

Prkl.

Vierailija
76/291 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolihuuhtelu.

Vierailija
77/291 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalatonta puunaamista teiltä naisilta ja totuus mitä miehenä muistan treffeistä on se mitä puhuttiin ja hymy. Ei minkäänlaista muistikuvaa vaatetuksesta, kampauksesta tai meikistä.

No okei, jos on jotain poikkeuksellista yllä (negatiivisessa mielessä), niin sen voi muistaa. Ja pahan hajun.

Eli kun hygienia ja asenne on kunnossa, niin loppusilaukseksi riittää ehjä, huomiota herättämätön vaatetus.

Vierailija
78/291 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaa hiukset,harjaa hampaat ja katsoo ettei paidassa ole vanhoja ruokatahroja.

Nämä on riittänyt vuosikymmenet toiselle kierrokselle.

M51

Vierailija
79/291 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen ja lankaan hampaat sekä harjaan kielen. Käytän suuvettä.

Käyn suihkussa. pesen hiukset ym. Ja sheivaan.

Laitan deodoranttia ja vartalovoidetta.

Putsaan korvat.

Kuivaan ja laitan hiukset.

Meikkaan hillitysti. Kynnet on laitettu jo edellispäivänä, mani- ja perikyyri hoidettu silloin.

Puen alusvaatteet, korut ja deittivaatteet.

Varaan rahaa, avaimet ja kännykän käsilaukkuuni.

Oi ei, tästä tulee mieleen eräs 60-luvun kauneusopas äidin kirjahyllystä. :D Iltamenoihin valmistautumisen ohje loppui suunnilleen: "Vielä suihkaus hajuvettä ja kappas, ovikello taitaa jo soidakin! Huulipunaa ehdit laittaa autossa."

Vierailija
80/291 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...haista vähän hieltä, kun iho lämpenee.

Naisen tuoksu saisi miehen syttymään.

M

Kyllä se nainen varmasti tuoksuu, vaikkei viikon vanhaa hikeä kantelisikaan mukanaan.