Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkea teet, kun valmistaudut treffeille uuden ihmisen kanssa?

Vierailija
30.01.2020 |

Sekä miehet että naiset voivat vastata.

Kommentit (291)

Vierailija
81/291 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolihuuhtelu.

Joskus nuorempana tuli kokeiltua tämäkin, kun netissä oli niin kätevät ohjeet. Muuten hyvä, mutta jouduin perumaan koko treffit, kun sitä vettä tuli turahdellen p**seestä vielä parin tunninkin päästä.

Vierailija
82/291 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohtuullisen hyvännäköinen ja pitkä "menestynyt" mies ja monesti on tullut vaivautunut ilmapiiri, kun olin liian tyylikäs treffeillä. Naiset ovat ehkä kokeneet, etteivät kelpaa mulle. Tämän vuoksi nykyään en boi mennä suoraan töistä treffeille. Käyn kot8na, vaihdan vaatteet ja menen treffeille kuluneissa farkuissa, flanellipaidassa ja vanha savulta haiseva metsästystakki päällä. Pipo päähän. Jätän kellon ja lompakon kotiin. Otan kympin seteleitä taskuun. Treffeille menen julkisilla. En käy erikseen suihkussa, aamulla olen jo käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/291 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohtuullisen hyvännäköinen ja pitkä "menestynyt" mies ja monesti on tullut vaivautunut ilmapiiri, kun olin liian tyylikäs treffeillä. Naiset ovat ehkä kokeneet, etteivät kelpaa mulle. Tämän vuoksi nykyään en boi mennä suoraan töistä treffeille. Käyn kot8na, vaihdan vaatteet ja menen treffeille kuluneissa farkuissa, flanellipaidassa ja vanha savulta haiseva metsästystakki päällä. Pipo päähän. Jätän kellon ja lompakon kotiin. Otan kympin seteleitä taskuun. Treffeille menen julkisilla. En käy erikseen suihkussa, aamulla olen jo käynyt.

Tästä tuli mieleen treffit tyypin kanssa, joka tuli puku päällä suoraan töistä treffeille. Kuvitteli itse olevansa joku lahja maailman naisille, mutta hänellä oli koko ajan outo hymy, näytti ihan psykopaatilta. Ja kun treffien päätteeksi halusin lähteä shoppailemaan, tyyppi roikkui mukana kaupoissa. Mietin miten sen saa karistettua pois. Lopulta älysi. Jälkikäteen kyseli viestillä olenko kiinnostunut ja kun vastasin kohteliaasti, etten kokenut mitään romanttista meidän välillä, niin kysyi että no haluatko kuitenkin seksiä..! :D

Vierailija
84/291 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan järkyttävää kuinka moni käyttää paljon aikaa tehdäkseen vaikutuksen ensitreffeillä, mutta EI PESE hampaitaan.

Tämä on valitettavasti myös huomattu. Se löyhkä... :(

Moni ei varmaan tule kirjoittaneeksi listaan asiaa, jonka kuka tahansa normaali ihminen tekee, vaikkei poistuisi edes kotoa tai lähtisi vaikka vain kauppaan.

Vierailija
85/291 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn parturissa, vaihdan petivaatteet, siivoan kodin ja auton, silitän paidan, varmistan kortsutilanteen, tyhjennän pussit yms.

M40

Vierailija
86/291 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa harjaamisen lisäksi langata hampaat! Useamman kerran on muuten siistin ihmisen hampaankolohaju pilannut fiiliksen, eikä siinä sitten auta vaikka muuten miten kivaa olisi. Usein ihminen ei itse huomaa, jos henki haisee pahalta.

Vierailija
87/291 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan liiat paineet pois, käyn suihkussa, pesen hiukset ja hampaat, laitan puhtaat vaatteet päälle ja tarkistan että lompakossa olevassa kortsussa on päiväys kunnossa. Jos jännittää, juon yhden oluen ennen tapaamista. M24

Vierailija
88/291 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolihuuhtelu.

Siis mies ja homotreffit, oletan?

Vierailija
89/291 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sheivaatte?

Koska aikovat antaa ensinäkemältä. Nämähän oli ekat treffit?

Vierailija
90/291 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaan liiat paineet pois, käyn suihkussa, pesen hiukset ja hampaat, laitan puhtaat vaatteet päälle ja tarkistan että lompakossa olevassa kortsussa on päiväys kunnossa. Jos jännittää, juon yhden oluen ennen tapaamista. M24

Mieshåra. Mihin asti kuvittelet yhden kortsun riittävän, kun kuitenkin posahdat siihen ennenkuin olet edes paratiisin portteja ohittanut? Pelimies ottaa 100 kpl säästöpakkauksen, liukkaria ja naiselle pikku lahjan, esim. kultaisen ketjun tai suklaarasian. Ja nämä pakataan rentoon pikku kassiin (ei lidlin tai Motonetin).

Vierailija
91/291 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitt...Oletko koskaan kuullut kultaisesta keskitiestä? Ilmeisesti et ole kovin välkky.

Vierailija
92/291 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen myöhässä ja paskaisena paikalle. Kerron surullisia juttuja elämästäni

Vierailija
93/291 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liukkaria kyllä ottaisi mukaan ainakaan ensitapaamiseen, mutta luikkarit tietysti jos treffit vakkkapa näin talvella ulkojäällä.

Vierailija
94/291 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan päivästä. Jos olen aamulla käynyt jo suihkussa, en mene uudestaan illalla ennen treffejä. Laitan hiukset kiinni, valitsen mekon (en omista pitkiä housuja ollenkaan), sukkahousut ja neuletakin/ jakun. Lakkaan kynnet jos jaksan. Meikkaan, laitan korvakorut, suihkautan hiukan hajuvettä ja saappaat/ korkokengät jalkaan. Pari huikkaa viiniä rentouttamaan ja menoksi :)

Päivän muhineet jalkasi tuoksahtavat varmaan mukavasti jo treffien alussa. Mikäs mukava miehen on siinä mukavasti sujuneiden treffien päätteeksi alkaa hieromaan rentouttavasti jalkojasi...ja pyörtyä.

Olen tuo lainaamasi eivätkä mun jalat haise nytkään, vaikken ole vielä tänään käynyt suihkussa. Miksi haisisi? Todella outo olettamus. Kuin myös jalkahieronta ensitreffeillä(!)

Vierailija
95/291 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat ehkä kokeneet, että olet ujosti itseäsi täynnä.

Vierailija
96/291 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google. Tietyt asiat täytyy olla selvillä. Sen saa kun kysyysuoraan.

Vierailija
97/291 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tuntuvat olevan kovin karvaisia sheivausinnosta päätellen.

Vierailija
98/291 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistin munakarvat ja ajelen kainalokarvat pois. Ennen treffejä otan pari bisseä tai näkäräistä että on vähän rennompi fiilis.

Vierailija
99/291 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. M49v.

Vierailija
100/291 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen; käyn suihkussa ja kiharran tukkani, meikkaan ja lakkaan kynteni, nypin esim kulmat ja pesen hampaat. Pukeudun puhtaisiin ja kauniisiin vaatteisiin, pukeudun naisellisesti; korkokengät, esim nahkahame ja tyköistuva mutta siisti pusero (ei rintavakoa näkyvissä)

Ennen tapaamista laitan vielä vähän puuteria ja poskipunaa, tarkistan meikit, pöyhin tukkaa ja sipaisee huulikiiltoa huuliin. Mukaan Hymy ja iloinen mieli ja avoimuus.

Miksi tämä vaikuttaa miehen kirjoittamalta?