Onko mahdollista, että Suomessa lapsiperheellä ei ole yhtään ruokaa kahteen viikkoon eikä saa mistään apua?
Kommentit (27)
Seurakunta auttaa. Tuttavani Lapissa saa seurakunnalta apua.
Sossulta maksusitoumuksia kauppoihin. LIONS CLUB tarjoaa lounaita periaatteella: voit maksaa tai olla maksamatta.
Jos aikuisilla on noin heikosti asiat, niin toivottavasti heillä ei ole lapsia huollettavana.
Voi kai jos rahat tuhlattu muuhun. Mutta samaa mieltä, silloin ongelmat ovat vakavampia kuin pelkkä rahanpuute.
Valtion tuet voisi suurelta osin lopettaa. Jos haluaa pentuja väsätä on syytä huolehtia siitä että pystyy itse ne elättämään, ei se valtion tehtävä ole
Ei ole mahdollista,kyllä yhteiskunta lapsista huolen pitää,jos on vaan tietoisia asiasta.Viattomia lapsia,epäsopiville itsekkäille vanhemmille,pois ........Lastensuojeluun-.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Tai sitten on oma valinta ettei haluta hakea apua? Seurakunnan diakonilta saa hätätapauksessa nopeasti maksusitoumuksen ruokakauppaan.
Seurakunnan diakonilta?
Entäs kun ei kuulu kirkkoon?
Mielestäni voi olla.
Sain työtuloa ja kela ilmoitukseen piti odottaa toteutuneen palkkatulon määrää.
Siinä meni kaksi viikkoa plus yksi viikko laskentaan.
Sekoitti raha-asiani. Olen tosin yksinäinen joten pystyin lainaamaan ja vuokraa olin maksanut etukynteen muutoin olisi siitäkin tullut ongelmia.
No kohta lakkautetaan paljon yhteiskunnan tukia koska ei ole varaa maksaa kantasuomalaisille. Eikä työtäkään ole. Joten pitäisköhän ilmoittautua paperittomaksi ja unohtaa suomen kieli. Väittäis tulevansa vaikka Marin tasavallasta.
Pelastetaan ilma ja otetaan vastaan kaikki, perusteeksi riittää anova katse.
On lottovoitto syntyä suomalaiseksi.
Mutta kaupungissa?